其實我今日六點就起左身~
但係張床睇書睇到搭九先落床~
仲要係唔係幾呈願嗰隻lor~
做好哂d嘢就搭三出門口~
落左去地鐵站等個fd一齊返學~
返到學校要集會呀~
好熱呀熱死人咁熱~
集完會之後上堂----地獄Day 4呀~
第一.二堂係maths呀~
第三.四堂係eng呀~
第五.六堂係is呀~
第七堂係中文呀~
第八堂係epa呀~
唉~
終於放學啦~
跟住同Janice.歐陽.elma打的去健康院~
check完之後一切正常~
之後去左對面嗰間"好味館"食lunch~
但係唔可以話lunch~
because嗰陣就快三點啦~
叫左碟乾炒牛河and星洲米~
點知乾炒牛河冇河粉就轉炒意粉~
食完之後覺得好唔坻~
每碟24仲要細細碟~
唉~
食完之後返屋企~
都冇嘢好做~
又係度呆坐~
唉~
明天學校有D外評人黍睇~
睇黍明天個個都要駛出看家本領-----扮乖乖女啦~
|