今日十點幾返左學校~
咪做嗰個死人project lor~
煩死呀~
做到去十二點都未做完呀~
因為資料唔夠呀~
所以....走左啦~
均而就去mk buy禮物俾佢媽媽~
我同janice,師楠就係黃大仙周圍行下~
because師楠都要buy禮物俾佢媽媽~
但始終都buy唔到~
跟住去左佢屋企煲碟~
自己食左兩杯即食麵~
仲飲左杯可樂~
飽到死啦~
玩到三點就走人啦~
送左janice去地鐵站就返屋企~
順便仲buy左本mondy同埋兩支雪條~
返到屋企食左支~
隔左一個鍾又食埋嗰支~
好好味呀~
又玩左陣電腦~
就去沖涼啦~
食完飯就係到做project~
好慘呀~
我見佢地唔做我先做咋~
咪我死都唔做呀~
真係慘呀~
仲要做左五次都唔得嗰隻~
覺得自己有少少失敗~
慘呀~
明天就係母親節啦~
可能明天好都嘢做~
要溫書啦~做功課啦~仲要做projet~
不過我都會抽兩,三個鍾同佢一齊過~
希望明天會係開心既一日啦~
媽媽:I LOVE YOU!!!!(冧哂啦 HEHE)
|