今日都過得幾平凡呀~
咪又係食呀~
上堂呀~
and then又係食lor~
都冇咩好做既~
今日成日唔知點呆呆滯滯咁~
一時又傻下傻下~
一時又十下十下~
完全都唔似我本人~
because.....我平時都ok醒嫁ma(hahaha)~
仲之今日都冇咩特別嘢發生啦~
今日一早六點就起左身啦~
仲想繼續瞓嫁~
但又驚唔知醒所以.....冇瞓到~
係張床坐左陣~
就起左身啦~
刷牙and then洗完頭已經搭一啦~
搭八出左門口~
返到學校坐左陣就上課啦~
今日係地獄day4呀~
全部都係孖堂~
好彩今日特別時間~
咪真係悶死呀~
仲於放學啦~
去左M記坐又食左D嘢~
就走人啦~
其實今日都冇咩嘢好寫~
但係又想寫~
所以咪咁無聊LOR
今日雖然係mother's day~
但冇做過嘢呀~
because.....我同我媽媽都病左~
好辛苦呀~
我仲有好多嘢未做呀~
書又未溫~
慘呀~
而家仲做緊畢氏定理呀~
我唔識做呀~
唔打住啦~
好辛苦呀~病左