今日本身唔駛返學嫁~
但嗰個Miss wong要人返去補課~
都唔知有冇搞錯~
都exam完啦~仲補課~唉~
補完課都差唔多十二點二啦~
跟住同janice去左太子~
點知出左地鐵站~
出面落緊大雨~
咪入左聯合行下lor~
點知愈落愈大~
只好淋住雨行過去啦~
一路行去旺中一路俾雨淋~
但都唔係淋到好濕~
行呀行......行唔行....~
仲於到左啦~
去到旺中~
一路行就一路撞到好多FD~
跟住陪janice buy衫~
我得50蚊咋∼
邊夠我buy嘢∼
所以只係buy左個袋袋∼
行行下∼
竟然撞到小學d fd∼
真係慘呀∼
行街都撞到咁死多人∼
行到兩點就返左屋企啦∼
because.....
超累呀∼
p.s.今日睇中好多嘢都冇buy∼慘呀∼
好開心呀~
仲有一日就復服自由啦~
hahaha~
今日is都ok易~
我地搭半開始做呀ma~
我搭九就做完啦~
剩返半個鍾都唔知做咩好~
咪係都畫畫lor~
唉~
其實呢個考試週都冇咩好寫~
咁好啦~
唔打啦~
我睇-----"愛殺17"呀
p.s.老公仔~sorr呀~我唔係唔想打俾你~係我遲左起身呀~唔好意思呀!!!!!!
今日仲於考完中史~
即係淨返兩日就考完~
超超.....級開心呀~~
今日溫完is~
明天溫埋hist就ok啦~
我就復活啦~
呵.......
講返今日呀~
今日考中史~
都ok啦~
唔錯嫁啦~
eh......
問答都ok係作嫁~
算啦~
中史不嬲都唔係好好.....~
識都算ok嫁啦~
跟住考完就放學~
好乖咁返左屋企~
但返到屋企.....
個個人竟然仲瞓緊覺覺~
激死啦~