今日真係好開心呀><
今朝早粉粉唔知點解入左6b班=]
我發現個陣都唔知係咩心情=]
總知好開心><
******************************
今日上體育堂...
係咁笑-v-
******************************
*戀愛故仔*
*可以相戀嗎?*
而家係第一話呀><
*****************************
「小琳!」小悟大聲叫小琳。
「又想點呀你-3-」小琳好唔耐煩咁講。
「日日都黎煩我一次-﹏-」佢繼續講。
「想黎睇下你咋嘛t^t」小悟好唔開心...
「我又唔係細路女...算啦...今次想點呀又??」小琳怕左小悟咁講。
「我想你....」佢講左一半..小琳就冇聽落去。
「小介~你點解會係到既@@?」小琳好開心咁講。
原來小介行左過黎,小悟就只好失望咁行開。
「你爸爸叫我黎接一接你放學呀!一齊行呀=]」小介好溫柔咁講。
「搞錯呀!爹d又唔黎接我呀?!」小琳好失望...
「冇計啦..叔叔佢要管住間咁大型既公司。」小介幫叔叔講好說話。
「咁好啦=]一齊行呀><」小琳睇黎好興奮。
佢地一路好開心咁行番屋企,但係佢地唔知道,原來小莎一直都跟住佢地,小琳同小介既溫馨場面全部都俾小莎見到.....
***********************************
想知小莎之後會點..
就留意聽日啦=]
**********************************
|