今日我地班竟然要去d,乜野2007夏季特殊奧運會既活動!而且我地係去陪火炬手跑,,,今日我計計埋埋我地足足跑左5000米啊-○-
而且全校只有我地班去☆v☆重要著埋d k兜衫,,,,V□V
依家返到黎隻腳扭親不凸只,,連走路都有問題-▽-
不過好彩今日跑完後都瘦左吾少^□^ kaka..............