丫!!!喱排好煩丫>< 冇野好打... up D fd 相過你地睇La~ 我醉愛: 冇野好打.. 要補習lu~ 88~` Comm3nt` ;`
今個星期日... 每月必經來了探我... 痛死我喇!!! 未起身就痛醒咗.. 真係慘-- ------------------------- 跟著.. 媽咪要返工.. -3- 係屋企.. 又悶. 又痛. 又熱. 我痛到喊咗出泥.. 唉..可憐的我.. ------------------------ 早餐食紅豆沙.-.-. 下午又冇飯食-,- 好采有得去食sushii=] 但都冇乜胃口食.. 又一個慘.... ------------------------ Sushii~ 食完.. 飽死-.- 食咗四佰幾蚊== ----------------------------------------------------------------- 返黎同椰子玩著鞋 呵呵 . 睇下..↓ ------------------------------------------------------------------------------------------- 今日下午悶死.. 影咗TV嗰D野.. -------------------------------------------------- 無無聊聊又過一DAy.. ;;`單戀也得正常. 因為我天生太善良` `.'早愛着你`` ';可怕是你一早看透真相 Comm3nt` :'
又一個星期六-3- 時間過得咁鬼快... 真不解究._. ...... 今日整古古力心太軟^_^ 整得好好丫.. 第一個失敗咗..唔緊要.. 再接再厲麻=] 第二個整得最好.. 喔...太好了=] 我要切喇~~~~~~ - ^ V ^ - ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ 流丫流~ 流丫流~ 流丫流~ 老實講... 切嗰下真係好心痛...^^ 但冇乜理由唔食嫁ma~ 不消分半鐘... ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ heehee~~ 你睇我幾乖.. 食完有洗嫁^^ 咁就完lu~ 約咗小Don. 七點去中秋晚會=] ------------------------------------------------------------------------------------------------- 我同小Don. 七點反咗屋企食飯.. 八點就到咗... hehe~^_^ 我肚仔痛就飛咗去北江.. 但到咗又唔想去喎-3- 小DOn話又有一隻小Dora.. 其實之前都有一隻...不過我買咗.. 嗰次又得一隻.. 今日見到一隻pink. 一隻blue. 就又買咗.. 依家共有3隻.. 送咗一隻小Dor比小Don..=] 我打算將我隻pink送比小Dor Dor=] 可愛吧^^~~~~ ----------------------------------------------------------------------------------- 下次再打嚕~~ 886~ Comm3Nt` ;>