蜜糖星星草莓蛋糕永遠在一起(:
stai113
暱稱: 貓不愛魚
性別: 女

2009 年 9 月 28 日  星期一
今日..♥

 

丫!!!喱排好煩丫><
冇野好打...
up D fd 相過你地睇La~

 

 

 




 

我醉愛:

 
 

 

 





冇野好打..
要補習lu~
88~`


















Comm3nt` ;`

 這一篇日記誕生 :2009-09-28 07:34 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 



2009 年 9 月 27 日  星期日
好慘的星期日..♥

 

今個星期日...
每月必經來了探我...
痛死我喇!!!
未起身就痛醒咗..
真係慘--
-------------------------
跟著..
媽咪要返工..
-3-
係屋企..
又悶.
又痛.
又熱.
我痛到喊咗出泥..
唉..可憐的我..
------------------------
早餐食紅豆沙.-.-.
下午又冇飯食-,-
好采有得去食sushii=]
但都冇乜胃口食..
又一個慘....
------------------------
Sushii~
 

 


食完..
飽死-.-
食咗四佰幾蚊==
-----------------------------------------------------------------
返黎同椰子玩著鞋

呵呵
.
睇下..↓


 


 

-------------------------------------------------------------------------------------------
今日下午悶死..
影咗TV嗰D野..


 


 

--------------------------------------------------
無無聊聊又過一DAy..










        ;;`單戀也得正常.
       因為我天生太善良`
            `.'早愛着你``
  ';可怕是你一早看透真相
























Comm3nt`   :' 

 這一篇日記誕生 :2009-09-27 09:54 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 



2009 年 9 月 26 日  星期六
又一個星期六..♥

 

又一個星期六-3-
時間過得咁鬼快...
真不解究._.
......
今日整古古力心太軟^_^
整得好好丫..
第一個失敗咗..唔緊要..
再接再厲麻=]
第二個整得最好..
喔...太好了=]


我要切喇~~~~~~   - ^ V ^ -










 

流丫流~

 

流丫流~

 

流丫流~


老實講...

切嗰下真係好心痛...^^

但冇乜理由唔食嫁ma~

不消分半鐘...

↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓

heehee~~
你睇我幾乖..
食完有洗嫁^^


咁就完lu~
約咗小Don.
七點去中秋晚會=]
-------------------------------------------------------------------------------------------------
我同小Don.

七點反咗屋企食飯..

八點就到咗...


 


 


hehe~^_^
我肚仔痛就飛咗去北江..
但到咗又唔想去喎-3-
小DOn話又有一隻小Dora..
其實之前都有一隻...不過我買咗..
嗰次又得一隻..
今日見到一隻pink.
          一隻blue.
就又買咗..
依家共有3隻..
送咗一隻小Dor比小Don..=]
我打算將我隻pink送比小Dor Dor=]





 

可愛吧^^~~~~
-----------------------------------------------------------------------------------
下次再打嚕~~
886~























Comm3Nt` ;>










 

 這一篇日記誕生 :2009-09-26 11:26 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]