蜜糖星星草莓蛋糕永遠在一起(:
stai113
暱稱: 貓不愛魚
性別: 女

2009 年 10 月 3 日  星期六
♥2009-10-03♥

 

今日..
同老母吵..
唉..
悶..
曰日都係咁..
----------------------------------
琴日練波..
攰到死~~~~~
反到屋企同椰子玩=]
攰..唔打..齋up相-,-


 


 


 




 


 


 


 





-v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v-







分手後一分鐘 ♥便有後悔聲音<;! 
        { 是我發出來的聲音嗎? }






-v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v-











Comm2nT;>

















 

 這一篇日記誕生 :2009-10-03 12:01 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 



2009 年 10 月 2 日  星期五
♥2009-10-02♥

 

1.♥}你滴大名::StepH.
2.♥}你滴年齡::13
3.♥}你滴性別::女
4.♥}你滴生日::13/1
5.♥}你滴星座::山羊
6.♥}你滴學校::HLC
7.♥}你滴手電::65447862
8.♥}你滴年級:F.2
9.♥}你滴居所{地方}::天水圍
1o.♥}你滴身高::158CM

♥♥朋友之問題♥♥
11.♥}好朋友名單::小學-多
12.♥}好朋友名單::中學-多
13.♥}最可愛::Jance
14.♥}最令女::Jance
15.♥}最搞笑::Ralph--
16.♥}最白痴::all~
17.♥}最令仔::有咩?!
18.♥}最c00l::L
19.♥}最無聊::all of us
2o.♥}最高的::LL
21.♥}最矮的::Ralph
22.♥}最串的::LL
23.♥}最成熟::PL
24.♥}最細路::F.2A
25.♥}最型的::PL
26.♥}最靜的::April
27.♥}最多野講的::All

♥♥學校之問題♥♥
28.♥}學校大唔大::唔大
29.♥}最憎邊個老師::all~
3o.♥}最鐘意邊科::中文
31.♥}學校最常去GE地方::小食部
32.♥}有冇成日去小食部::有
33.♥}個校長男定女::老野(男_)
34.♥}男老師多定女老師多::女掛
35.♥}最囍去邊個特別室::I.S. Room

♥♥選擇題♥♥
36.♥}吳雨霏0r鄧麗欣`

37.♥}方力申0r張敬軒`小方
38.♥}廣東歌0r普通話歌`
普通話
39.♥}想做男0r女`男
4o.♥}學校0r屋企`
學校
41.♥}MK 0r APM`MK
42.♥}電腦0r電視`電

43.♥}日本0r台灣`both~
44.♥}囍爸爸0r媽媽` No!!
45.♥}朱古力0r珍寶珠`
朱古力

♥♥愛人題♥♥
46.♥}有囍歡的人嗎::有
47.♥}想幾歲結婚::18
48.♥}有冇打算生BB::1仔
49.♥}想跟囍歡的人去那旅行::歐美地方
5o.♥}初吻獻了嗎::
獻-v-
51.♥}想中式0r西式婚禮::西.
52.♥}最憎情人做咩::偷食..
53.♥}最想情人講咩::ilu
54.♥}理想情人系點::可愛運動陽光型
55.♥}睇樣先嗎::小小..

♥♥現在題♥♥
56.♥}諗緊邊個;;佢
57.♥}依家幾多點;;11:47
58.♥}聽緊咩歌;;Don't Worry
59.♥}同邊個MSN/SMS;;冇
6o.♥}做緊咩;;QooZa
61.♥}上緊咩網;;QooZa
62.♥}系房定廳用電腦;;廳
63.♥}今日星期幾::5

♥♥唔知咩題xd♥♥
64.♥}依家呢刻最憎邊個::媽
65.♥}覺得邊個最姣::Barbie
66.♥}想邊個系你面前消失::媽
67.♥}識GE人邊個見人講人話見鬼講鬼話::好多
68.♥}心情如何::爆唔開心
69.♥}邊科最屎::Maths
7o.♥}邊科最掂::中文
71.♥}今年鐘意左幾多個人::N個
72.♥}今年有冇拍拖::有
73.♥}覺得自己KaII唔KaI::KAI
74.♥}長頭髮定短頭髮::短..留長中~
75.♥}理想情人::
可愛運動陽光型
76.♥}覺得自己性格系咩::樂觀開朗
77.♥}有冇諗過想死::有
78.♥}最理想死法::自然
79.♥}有冇介過手::有
8o.♥}初戀左未::

81.♥}想去邊到舉行婚禮::歐美
82.♥}想自己幾高::夠喇
83.♥}比你整容`想自己咩樣::唔整.
84.♥}最近同邊個成日傾電話::J
85.♥}MSN有幾多個人::162xd
86.♥}承上題`有幾多個系網友::53xd
87.♥}玩開咩論壇::3男
88.♥}承上題`玩左幾耐::好耐
89.♥}用xG / q00za::BoTh`
9o.♥}承上題`用左幾耐::
好耐
91.♥}有冇作過愛情故仔;;有
92.♥}有冇成日發白日夢::有.每分每秒
93.♥}有冇上過黃色網站::有
94.♥}鐘意咩電視劇::冇.
95.♥}鐘意咩電影;;戀空`
96.♥}最愛邊個明星::冇特別
97.♥}有1oo問想唔想再做::有所謂
98.♥}做左幾耐::5分
99.♥}攰唔攰牙::唔攰
1oo.♥}轉比邊個做::想做就做喇~

 這一篇日記誕生 :2009-10-03 11:53 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 



2009 年 10 月 1 日  星期四
♥2009-10-01♥

 

依家差不多+二點..
一D功課都冇touch過..
打完qz就要去做--,,
慘情........
有:
中文
-作文@1000字
-隨筆@350字
英文
-Copii Ws x 2..
-Ws  x 1(D題目多到死..)
數學
-Ex. 6 ( 44題 )
-Math Book B ( 4題 )
-Ex7B ( 24題 )
-Ex7A ( 23題 )
I . S .
-Vocab x 3頁..(每頁大約15個..抄10次)
-WS Folder..
仲有...
仲有....
--------------------------------------------------------
今日同爸媽在家...
我同媽開咗Notebook x 2..
開同一個電影..
同一時間一齊睇..
我地都覺得好似係戲院咁~
睇睇下..
發現..忌廉上咗枱...
我影低咗佢D罪証..
heehee~~~


 


 


 


佢知我叫佢落返泥..
係地下扮乖女..




 

-------------------------------------------------------
五點去咗流浮山..
諗住買sea food..
點知又少又貴-3-
咁我地影D相再去元朗買..


 


 

有狗喔~>V<


影了媽爸的背影...
很好看~
我的技術進步了的說- ^ V ^ -


 


 

---------------------------------------------------------------------------------
跟住便去了元朗...
then..
回家了....
----------------
唉....
i need to do homework La~
my God~
---------------------
[-完-]

















Comm2nt;>

 這一篇日記誕生 :2009-10-02 01:01 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]