今日.. 同老母吵.. 唉.. 悶.. 曰日都係咁.. ---------------------------------- 琴日練波.. 攰到死~~~~~ 反到屋企同椰子玩=] 攰..唔打..齋up相-,- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- 分手後一分鐘 ♥便有後悔聲音<;! { 是我發出來的聲音嗎? } -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- -v- Comm2nT;>
1.♥}你滴大名::StepH. 2.♥}你滴年齡::13 3.♥}你滴性別::女 4.♥}你滴生日::13/1 5.♥}你滴星座::山羊 6.♥}你滴學校::HLC 7.♥}你滴手電::65447862 8.♥}你滴年級:F.2 9.♥}你滴居所{地方}::天水圍 1o.♥}你滴身高::158CM ♥♥朋友之問題♥♥ 11.♥}好朋友名單::小學-多 12.♥}好朋友名單::中學-多 13.♥}最可愛::Jance 14.♥}最令女::Jance 15.♥}最搞笑::Ralph-- 16.♥}最白痴::all~ 17.♥}最令仔::有咩?! 18.♥}最c00l::L 19.♥}最無聊::all of us 2o.♥}最高的::LL 21.♥}最矮的::Ralph 22.♥}最串的::LL 23.♥}最成熟::PL 24.♥}最細路::F.2A 25.♥}最型的::PL 26.♥}最靜的::April 27.♥}最多野講的::All ♥♥學校之問題♥♥ 28.♥}學校大唔大::唔大 29.♥}最憎邊個老師::all~ 3o.♥}最鐘意邊科::中文 31.♥}學校最常去GE地方::小食部 32.♥}有冇成日去小食部::有 33.♥}個校長男定女::老野(男_) 34.♥}男老師多定女老師多::女掛 35.♥}最囍去邊個特別室::I.S. Room ♥♥選擇題♥♥ 36.♥}吳雨霏0r鄧麗欣`欣 37.♥}方力申0r張敬軒`小方 38.♥}廣東歌0r普通話歌`普通話 39.♥}想做男0r女`男 4o.♥}學校0r屋企`學校 41.♥}MK 0r APM`MK 42.♥}電腦0r電視`電腦 43.♥}日本0r台灣`both~ 44.♥}囍爸爸0r媽媽` No!! 45.♥}朱古力0r珍寶珠`朱古力 ♥♥愛人題♥♥ 46.♥}有囍歡的人嗎::有 47.♥}想幾歲結婚::18 48.♥}有冇打算生BB::1仔 49.♥}想跟囍歡的人去那旅行::歐美地方 5o.♥}初吻獻了嗎::獻-v- 51.♥}想中式0r西式婚禮::西. 52.♥}最憎情人做咩::偷食.. 53.♥}最想情人講咩::ilu 54.♥}理想情人系點::可愛運動陽光型 55.♥}睇樣先嗎::小小.. ♥♥現在題♥♥ 56.♥}諗緊邊個;;佢 57.♥}依家幾多點;;11:47 58.♥}聽緊咩歌;;Don't Worry 59.♥}同邊個MSN/SMS;;冇 6o.♥}做緊咩;;QooZa 61.♥}上緊咩網;;QooZa 62.♥}系房定廳用電腦;;廳 63.♥}今日星期幾::5 ♥♥唔知咩題xd♥♥ 64.♥}依家呢刻最憎邊個::媽 65.♥}覺得邊個最姣::Barbie 66.♥}想邊個系你面前消失::媽 67.♥}識GE人邊個見人講人話見鬼講鬼話::好多 68.♥}心情如何::爆唔開心 69.♥}邊科最屎::Maths 7o.♥}邊科最掂::中文 71.♥}今年鐘意左幾多個人::N個 72.♥}今年有冇拍拖::有 73.♥}覺得自己KaII唔KaI::KAI 74.♥}長頭髮定短頭髮::短..留長中~ 75.♥}理想情人::可愛運動陽光型 76.♥}覺得自己性格系咩::樂觀開朗 77.♥}有冇諗過想死::有 78.♥}最理想死法::自然 79.♥}有冇介過手::有 8o.♥}初戀左未::左 81.♥}想去邊到舉行婚禮::歐美 82.♥}想自己幾高::夠喇 83.♥}比你整容`想自己咩樣::唔整. 84.♥}最近同邊個成日傾電話::J 85.♥}MSN有幾多個人::162xd 86.♥}承上題`有幾多個系網友::53xd 87.♥}玩開咩論壇::3男 88.♥}承上題`玩左幾耐::好耐 89.♥}用xG / q00za::BoTh` 9o.♥}承上題`用左幾耐::好耐 91.♥}有冇作過愛情故仔;;有 92.♥}有冇成日發白日夢::有.每分每秒 93.♥}有冇上過黃色網站::有 94.♥}鐘意咩電視劇::冇. 95.♥}鐘意咩電影;;戀空` 96.♥}最愛邊個明星::冇特別 97.♥}有1oo問想唔想再做::有所謂 98.♥}做左幾耐::5分 99.♥}攰唔攰牙::唔攰 1oo.♥}轉比邊個做::想做就做喇~
依家差不多+二點.. 一D功課都冇touch過.. 打完qz就要去做--,, 慘情........ 有: 中文 -作文@1000字 -隨筆@350字 英文 -Copii Ws x 2.. -Ws x 1(D題目多到死..) 數學 -Ex. 6 ( 44題 ) -Math Book B ( 4題 ) -Ex7B ( 24題 ) -Ex7A ( 23題 ) I . S . -Vocab x 3頁..(每頁大約15個..抄10次) -WS Folder.. 仲有... 仲有.... -------------------------------------------------------- 今日同爸媽在家... 我同媽開咗Notebook x 2.. 開同一個電影.. 同一時間一齊睇.. 我地都覺得好似係戲院咁~ 睇睇下.. 發現..忌廉上咗枱... 我影低咗佢D罪証.. heehee~~~ 佢知我叫佢落返泥.. 係地下扮乖女.. ------------------------------------------------------- 五點去咗流浮山.. 諗住買sea food.. 點知又少又貴-3- 咁我地影D相再去元朗買.. 有狗喔~>V< 影了媽爸的背影... 很好看~ 我的技術進步了的說- ^ V ^ - --------------------------------------------------------------------------------- 跟住便去了元朗... then.. 回家了.... ---------------- 唉.... i need to do homework La~ my God~ --------------------- [-完-] Comm2nt;>