蜜糖星星草莓蛋糕永遠在一起(:
stai113
暱稱: 貓不愛魚
性別: 女

2009 年 10 月 6 日  星期二
☺2009-10-6♥

 

太好了!!
老豆話唔再理我...
開心都死..
佢都on9的..
以為冇左佢我會死,,
佢痴左邊條線丫?!
唔講老豆...
講到嬲晒..
----------------------------
今日,,
IH.默書 12/20..
差差差..........><
心情爆down..
又比個死人Daddy's Dargon.串..
收皮啦...
我乖..
我吾爆粗...
XXXX XXX XX!!!
又話我同Justin有野...
我咁樣...
有人<lum>嗎?
真搞笑+風趣--
又有過百條數要做..
唉......T.T
-----------------------
我知道我所講的同Lv..
係冰個Lu~
係..
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
暫時不公開xD''
---------------------
有冇人有喱首''living to love you''?
有的sd比我丫!!
plz~
THanks=]
---------------------
-[完]-












comm2nt;>

 這一篇日記誕生 :2009-10-06 07:53 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 



2009 年 10 月 5 日  星期一
★2009-10-5♥

 

琴日..
行山...
好攰..好攰..
所以今日先打qz~
hehe~~
D景令到爆..
PL冇去..晒曬~~
 

 



 

 

 



嗰度有好多狗仔行山~

 



 

 

 



有一隻狗我最中意..
佢叫''叉燒''!!
哈~~
佢識落引水導游水同跑~
佢兩歲..
日日行山..
捉蛇同Yim蛇~

 

 


 
 

 

 

 


主人+叉燒~   //>0<//

---------------------------------------------------------------------------------
食食下lunch`
有隻黃(風)..>0<|||


 
 

 

 



驚死-,-
----------------------------------------------------------------------------
今日..
同平時差不多..
feel到身邊有個特別的人..
55...
吾打lu~
下次見..
---------------------------------------------------------------------------





Comm2nt`


 

 這一篇日記誕生 :2009-10-05 09:06 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 



2009 年 10 月 4 日  星期日
♥2009-10-04♥

 

行完山..
太攰..
聽日先補..
今日up↓↓
好好笑的..
有養貓/想養貓的朋友一定要睇~




 
 



 


 




 


 


 


 

 這一篇日記誕生 :2009-10-04 11:47 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]