今日打完友誼賽啦,我地果隊勝利呀!! 我都估唔到呀 不過唔好咁開心住,因為仲有幾埸真正比賽~ 今日我地打咗4局,勝咗頭三局,最後個埸先至唔掂嫁... 不過都係我地勝利喎!!今日真係好好玩呀... 喲男仔就打和囉...