今日12:00起身,點知我屋企有飯食,食完就睇電視玩電腦,本身就出沙田點知呂雅婷又話唔出啦咁咪唔出啦,,,之後真係成日係屋企冇出過街,一開始就同啊貞玩icq點知佢話要買野咁咪唔傾囉,,,之後就同佢玩icq啦佢話我仲同果喲人玩我講佢又唔信我喎'勁嬲囉"不過之前我都有做錯野既"咁咪算啦"今日真係悶過人,,,本身以為今日好好玩既點知"唉"總之就無奈啦"