今日11:00比人嘈醒不過之後再訓過到12:30真係要起身, 因為約咗人出去沙田火車站等再去旺角行街買野”之後大約4:10 去咗食野,食完去咗陪人買髮泥之後影咗好多相”6:30番屋企la” 一番到屋企就開電腦點之見到佢online