| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 7 月 17 日 星期日  |
| am I a fool |
分類: 未分類 |
掛住時時刻刻都可以搵你既日子..
見到你真系好開心
坐返系你格黎..你拎張相比我睇..我知你冇變到
只不過多左種疲憊
但系..我已經吾敢再問你咩事..
如果可以,我真系想你同我講,我真系想見到發癲既你
果一次你話等陣再打返比我,我真系等左你成日電話..
有時候,我都會慣性望下部電話,睇下仲會吾會見到你sms.. :)
祢在哪裡..?
有時我諗返起.我始終都有個遺憾
星期1入camp....... :sssssss
|
| 發表時間:2011-07-17 01:41 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 7 月 14 日 星期四  |
| 淚疊淚風一吹 |
分類: 未分類 |
之前本來好多野想打 但又吾記得lu
淨記得之前發夢殺左人- -

好耐冇同你地出去玩:)
今日真系忍吾住喊左出黎 不過好彩好快冇事
我都忍左2次架啦
但竟然系funny哥上黎搵我個陣喊鬼左^&#%@^!好樣衰!!!!
真系好驚下年冇得比james教:((((((((((((((((((((((((((((((((
吾敢想像下年既課堂生活系點樣...唉 |
| 發表時間:2011-07-14 12:49 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 7 月 4 日 星期一  |
| you're toxic |
分類: 未分類 |
其實結果對我黎講..系重要
畢竟系最後一隻社舞,更可能系我最後一隻舞
始終有遺憾....系hall我真系好想喊...
但系你地班友令到我開心晒
你地真系好可愛
呢個就系我地love house!
我會記得one on one個環節
我會記得一路睇你地跳一路笑到牙較痛
我會記得一齊行海濱一齊發癲一齊上腦
我會記得大家手疊手大嗌good show
我想講,呢隻舞真系好岩我地跳xd
我真系吾捨得你地.......
如果可以,我想同你地合作多幾次:)

感覺上系同燥晴既第一張相:p |
| 發表時間:2011-07-04 10:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 81 | »
|