| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 6 月 22 日 星期三  |
| I want you to notice when I'm not around |
分類: 未分類 |
本來諗住早d訓 點知又12點
今日真系驚訝
但最驚訝都系個句strong reason
一講起miss wong,我就有種激動
我一路諗返f.2,差d系巴士到喊左出黎
真系好多謝呢一個人,生命中好重要既一個人,冇佢冇今日既我
多謝個次鬧到我狗血淋頭鬧到我喊到勁到樣衰
鬧醒好差好差既我,如果吾系我而家仲系爛泥
跳舞好攰..加上琴日既陽光海灘,令到成個人都好懶
但總系有種熱誠要跳好佢!練耐d都吾怕:)
我中意晴晴個句,我中意呢個白痴婆個種決心!
....哈哈溫柔的女人...私底下..:ppp
|
| 發表時間:2011-06-22 12:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 6 月 19 日 星期日  |
| 不需要太認識我 |
分類: 未分類 |
今日傾計個感覺好好,哈:)
其實我真系好簡單架咋..
我諗同大多女性一樣,可以結婚生仔睇住佢大
想做個小女人哈哈
好耐冇試過傾電話傾到天光
可以聽到你心底話真好
呢個系大好機會,我一定要幫你!
要努力學識點比反應人haha
|
| 發表時間:2011-06-19 01:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 6 月 9 日 星期四  |
| 只因為太高摔得我血流不止 |
分類: 未分類 |

我覺得我變左
變得自私左
變得攻心左
變得假左
唉
以前既我呢?
如果呢d叫長大.我寧可不要
睇住身邊既朋友逐步墜落
我可以做d咩..其實個心真系好吾舒服
哈哈真系開心
不過成日都諗太多
多到而家無時無刻都諗住佢...
呢年hea完,吾該好好plan下年!
plan好呢21個月,吾想對吾住任何人
Mr. - 兩大無猜
誰管幾歲 何必得我允許 請詐嬌
如果需要 淘氣地哭泣 不要忍了
唯怕大個了 痛亦不敢講痛
不會再 無緣無故感動
誰怕大個了 當你超班兒童
誰未曾犯錯 從未會斥責你蠢
可愛的 抱緊你的 天真情懷
懂世故 不必太快
可記得 無忌無慮 赤腳走天涯
沒成長 也沒壞
寧願跟你 留在能任性的世界 傻得不怕死
無須講理 仍似大哥哥般抱起你
唯怕大個了 你被逼裝英勇
不會再 無緣無故激動
誰怕大個了 當你超班兒童
難讓仍讓你 從未覺得你會超重
可愛的 抱緊你的 天真情懷
懂世故 不必太快
可記得 無忌無慮 赤腳走天涯
繼續 兩大無猜
成熟到只得敬畏為何 當然值得傻
最多不笑你 最好率性似當初
可愛的 抱緊你的 天真情懷
懂世故 不必太快
請記得 無忌無慮 赤腳走天涯
成人的世界 如果見怪 我未怪 |
| 發表時間:2011-06-09 10:12 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 81 | »
|