| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 4 月 11 日 星期一  |
| 你不在 |
分類: 未分類 |
淨低吾系好耐既日子大家就可以大玩狂玩特玩!!加油呀朋友仔:)
o my chem!!!!!好滿意好滿意..感謝神感謝所有人哈哈:)
test week完左諗住鬆下 點知有2個quiz,背詩,綜合,engdict等緊我..want to die:(
好啦要加油,keep住溫書呀
最大問題系點樣擺脫電腦:D
4月2日!!!我好耐未試過咁開心
接到電話系到大叫大跳,班友仔開心到飛起
成個車站d人望住我地.haha
感謝祢(L)
真系好擔心你..
希望可以比到個好驚喜既生日你哈哈:)
|
| 發表時間:2011-04-11 12:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 4 月 6 日 星期三  |
| 我只好假裝 我已不愛了 |
分類: 未分類 |
crazy
前晚一路聽住Nirvana既歌一路睇佢地既history(正確黎講應該淨系主唱Kurt Cobain)
我喊到收吾到聲
我對佢地只不過只有三日感情
但我已經感到極其既婉惜
Kurt長得帥,把聲卻帶住淡淡悲哀
佢既人生亦系悲劇..我吾知佢系咪真系大家心目既grunge rock英雄
但佢既音樂有種魅力
令我覺得吾可以親眼睇到佢live,even生存系同一個年代
我實在好傷心.....
好中意4點幾返到屋企見到陽光滿灑既情境
夏天,wait me!:)
減肥arrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!! |
| 發表時間:2011-04-06 11:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 4 月 3 日 星期日  |
| someone who watch over me |
分類: 未分類 |
吾系話發表自己意見吾好
但可以冷靜d
講到尾咪又系自私
個位始終都要有人坐 吾系得你先睇吾到
大既又系吾識做
假民主 做咁多野攞黎搞
不如自己編好過
睇黎我要收返上一篇講既野
好驚去吾到福音camp:(
仲要等幾耐先confirm到架..頸都長埋
個刻我直情想喊
leeon永遠都系我地既正能量:)
每次見到佢煩惱吾見晒hehe
其實見吾到佢結婚..會系我遺憾..haha |
| 發表時間:2011-04-03 01:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 81 | »
|