| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 9 月 27 日 星期二  |
| 快不快樂有天總過去 |
分類: 未分類 |
近排發生好多事..學校個邊又多野做..身心都有d疲倦
朋友有事,我吾可以吾理,尤其是見到d情緒已經崩潰
其實已經系第二次,被吾關自己既事搞到自己嬲到乜咁冇晒心情
點解我仲未吸取教訓:s傷心又傷身
諗深一層,每人講少句可能事情會好d
但點都好,講到尾呢樣始終系同真正朋友先會有既經歷
妳比我想像吾同,比我想像中堅強
好開心妳識咁諗 至少妳既能力大家都有眼見
好開心 可以同妳做鄰座:)
琴日love同wisdom社員大會
好緊張...宣佈票數個陣我緊張到抖吾到氣
真系好開心!眼淚不自覺就走左出黎..感覺好似有人幫我實現夢想
見到咁多人等住kl,恭喜佢
我真系有d想我都可以同大家一齊企系出面,感受下大家一齊為社而努力既氣氛
黎緊既love house靠你地啦!我有信心:)
今年選況好激烈
我同時為我既朋友當選而感到開心,kaki一落黎我就忍吾住比左個hug佢
但亦同時為我既朋友落選而吾抵..好特別既感覺,我一定吾會忘記呢個場面!
終於到faith!
同魚上chem lab吾夠5分鐘就飛左落去
真系好緊張..成個人又系到震
最後結果出左黎,我成個人鬆晒,即刻乏力
幸好冇琴日咁喊,眼濕濕姐..捱過咁多問題終於苦盡甘來
但我只希望你做得開心,過得開心:)
|
| 發表時間:2011-09-28 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 9 月 19 日 星期一  |
| 要擁用必先懂失去怎接受 |
分類: 未分類 |
落完雨既夜晚 陣陣青草味
令我諗起每次去camp夜晚走出黎既時侯會聞到既味
好懷念
吾知點解突然咁感觸
每一次camp,每一次既快樂,激動,眼淚,傷心,失望,日出,發花癲,even系寂寞
一切都好深刻
吾知今年仲有冇機會去到camp呢
好想哭
突然間風一吹 我真系用力索多幾啖
可惜已經冇左..
一上到小巴..聞到既只系一陣屬於城市而又令頭昏腦脹既氣味
又要面對現實
今日我竟然呷醋 好想打爆自己:D
|
| 發表時間:2011-09-19 10:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 9 月 13 日 星期二  |
| 怎會還有什麼 揪著心頭 |
分類: 未分類 |

今年中秋..真系好開心:)
放學問數..傾msn..玩7級豬
尤其是系呢4個女人,同到你地交心,我真系覺得自己好幸福
feel warm<3 |
| 發表時間:2011-09-13 08:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 81 | »
|