| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 10 月 9 日 星期日  |
| 愛總讓你一點不剩 |
分類: 未分類 |
8/10/2011
今日真系差d心臟病發
成日都冇乜心機就系想見到你
個果moment,班友仔同我講既野 我心情真系趺落極點
我吾敢表現出黎 仲系嘻嘻哈哈咁 但我個陣真系好想喊
但見到你既message 我成個人呆左
haha臉上既笑容差d摭吾住
好開心,我真系好滿足
雖然口上話妳地好煩,但心入面真系好warm
多謝妳地:)
|
| 發表時間:2011-10-09 03:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 10 月 5 日 星期三  |
| 我等的人 他在多遠的未來 |
分類: 未分類 |
天意
由它吧 我又何必呢 都累了
系咁迷茫既moment 最想搵人發癲既時侯
始終都系你陪住我..真知己 並非浪得虛名
有時侯系大家前裝傻扮慒 好攰
但又怕一大堆既關心 我會一時間接受吾到
比我靜靜地自己一個 只要明我的 一個就夠了:)
好感觸..我既人生會系點呢
5年後..我會點?希望呢到仲用得hehe
我一定搵得返中三既溫雨柔 |
| 發表時間:2011-10-05 01:22 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 10 月 1 日 星期六  |
| 留住速度溫度溫柔和憤怒 |
分類: 未分類 |
好warm的5D<3
雖然有d美中不足...
HAPPY FIRDAY!

heheehahahhaa:pp
呀蕉把聲..永遠都系咁窩心
祈禱個陣 我真系好怕喊出黎 |
| 發表時間:2011-10-01 10:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 81 | »
|