| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 2 月 20 日 星期日  |
| 與祢偶遇原是我畢生的福氣 |
分類: 未分類 |
聽住首kiss the rain 竟然喊左
點解呢
點解我會變成咁:(
我真系覺得自己好衰
adam lambert..真系好掛住你
好掛住比賽個陣既你
好掛住好多人..........
這個世界最壞罪名 叫太易動情
但我喜歡這罪名
|
| 發表時間:2011-02-20 12:41 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 2 月 17 日 星期四  |
| sleepwalker |
分類: 未分類 |
琴日比賽...可以做得更好..肯定攞到優等
都系我既錯..唉
但我真系好中意呢隻舞!
呢排都好似好攰,訓極都吾夠
今日好開心,好似好耐冇系學校笑得咁開心:)
展鵬啊..真系吾捨得你..見到你wall d留言真系好想喊
點解成日想做既野都做吾到????????
點解咁冇決心???????????
好似有少少吾開心........:( |
| 發表時間:2011-02-17 11:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 2 月 15 日 星期二  |
| 情人節 |
分類: 未分類 |
我對情人節冇咩特別感覺
可能因為我冇情人啦哈哈
btw,希望你地每一個都開心:D
哈哈希望d朱古力你地會中意食:p
好想行出去睇下呢個世界............. |
| 發表時間:2011-02-15 12:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 81 | »
|