| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 1 月 26 日 星期三  |
| 若有緣 有緣就能期待明天 |
分類: 未分類 |
情難捨 人難留 今朝一別各西東
有些事、有些人
保持著距離可能才是最好的
有些遺憾、相逢恨晚
到最後可能會是一種美好的回憶:)
一邊看一邊笑 完全發自內心
但我想哭.....竟然
雖然只是短短一個多月的時間
好怕看見空洞洞的...我會好難過
|
| 發表時間:2011-01-26 06:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 1 月 26 日 星期三  |
| 等你愛我 |
分類: 未分類 |
星期6

雖然個daycamp好失望
但家樂同郭sir真系好可愛
最開心就系同佢地一齊食飯個陣:D
星期日
見到miss wong!!!!!!!!!真系好意想不到
期待打邊爐+吳生家+探cadence!!!hehe

新duty,第一次個小息拿手吾成世
今日已經好左好多:)好多人幫我教我點記,好warm
真系好多謝善婷陪左我成個小息
今日園藝做野做到吾想停 haha
第一次叫謙虛
第二、三四五六次叫口不對心、扮野
可能已成習慣
但竟然講你最憎中國人既虛偽?
中國人呢種行為叫外圓內方
吾通每個人都中意兜口兜面比人指正咩?
我要的不多...如果可以...
只剩下一個多月..
|
| 發表時間:2011-01-26 01:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 1 月 20 日 星期四  |
| 為了什麽又累又寂寞 |
分類: 未分類 |
放下心頭大石:)
努力真的沒有白費
希望下次更好啦哈哈
享受埋聽日最後既duty....
我在拼什麼 最在意什麼
我應該 不記得為何你吸引
饒恕自己的不幸 但當我想到你的傳聞
這雙手竟再震
|
| 發表時間:2011-01-20 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 81 | »
|