Everybody wants to talk about a freak
                                              no one wants to dig that deep
                                                             let me take you Underneath
 
 
star224466
暱稱: [★] STAR
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時鐘;
最新文章
心血來潮
2015-11-08
A New Page
why
now or never
文章分類
全部 (243)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 243
留言總數: 2328
今日人氣: 27
累積人氣: 20648
站內搜尋
2010 年 4 月 25 日  星期日   晴天


求你別說 錯過我 其實亦愛我 分類: 未分類

朋友 我當你一秒朋友
朋友 我當你一世朋友

奇怪 過去再不堪回首
懷緬 時時其實還有

朋友 你試過將我營救
朋友 你試過把我批鬥
無法 再與你交心聯手
畢竟 難得 有過最佳損友

從前共你 促膝把酒 傾通宵都不夠
我有痛快過 你有沒有
很多東西 今生只可給你
保守至到永久 別人如何明白透
實實在在 踏入過我宇宙
即使相處到 有個裂口
命運決定了 以後再沒法聚頭
但說過去 卻那樣厚

問我有沒有 確實也沒有
一直躲避的藉口 非什麼大仇
為何舊知己 在最後 變不到老友
不知你是我敵友 已沒法望透
被推著走 跟著生活流
來年陌生的 是昨日最親的某某

生死之交 當天不知罕有
到你變節了 至覺未夠
多想一天 彼此都不追究
相邀再次喝酒 待 葡萄成熟透
但是命運入面 每個邂逅
一起走到了 某個路口
是敵與是友 各自也沒有自由
位置變了 各有隊友



早知解散後 各自有 際遇作導遊
奇就奇在 接受了 各自有路走
卻沒人像你 讓我 眼淚背著流
嚴重似情侶 講分手


有沒有 確實也沒有
一直躲避的藉口 非什麼大仇
為何舊知己 在最後 變不到老友
不知你又有沒有 掛念這舊友
或者自己 早就想通透
來年陌生的 是昨日最親的某某
總好於 那日我
沒有 沒有 遇過 某某

發表時間:2010-04-25 06:52 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 4 月 3 日  星期六   晴天


90後id營link咩先型 分類: 未分類

由於太長放左去下面個篇
呢篇淨po相
cm啦=田
仲有好多相系fb~

好幸福既camp:)


房*v*
  
with maggie                                  with fish                                       with海怡
   

with孫姑同攝鏡令女                                                        with小雲  
with家奇                                                                   with禽獸 

with roy                                                                     with patrick  
roy                                                                                 史提芬
同房                                                                          lee on送比我地個3朵花-,-xd

食飯                                                                            等lee on xd
真系等到佢xd好令仔>v<
 
新娘新郎                                                                   3條友

with雪峰xd                                                               合照,好正>v<

gay xd                                                                        停屍間-,-xd

wow lee on>v<

with搞笑xd                                                                   with毅
  
with屌人兄>v<                                                             with Jimmy
 
好掛住成班人>v<                                                      正,搞笑夾band
 
好搞笑=p                                                                       with f.2        
 
lee on fans =p                                                             we are group6:)

lee on粒石,all are star star>v<                                     記念品=p
 大合照:)

雖然冇上次個camp咁多野玩,但都好正;)
好多第1次
多謝海怡同魚,仲有成班人;)真系好開心好顛
好掛住你地!

發表時間:2010-04-03 07:54 PM  [ 訪客留言(35) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 4 月 2 日  星期五   晴天


camp:) 分類: 未分類

31/3;
放學就去camp with fish同海怡
好興奮,系車上同人byebye xd
去到d人已經玩緊,未埋到堆a_a
見返小雲同孫姑
見到套鼓好興奮xd

之後上房,wow好令,好似酒店xd
話咁快同房fd晒

夜晚玩救嘉賓
有乜可能我地輸-,-
anyway好好玩
見証個到..好多謝佢地可以同我地分享佢地d野
我都明好難講,好慘
btw呀雯好幸福,聽到佢有左bb個陣好開心:)

完左活動返房,沖晒涼就去玩
諗住間間房拍門玩個round=p
之後去左join maggie
見到佢地好熱鬧-v-
玩killer
有條友仔勁似莫雪(之後一直叫佢雪峰)
有條友似啟俞
有條友有俊宇feel
有條友嗌oh好鬼搞笑!!
2點比人趕-v-

1/4;
早餐,又最遲到-,-
之後個活動學左好多野0,0
冬蟲夏草食蟲草-,-xd
要好安靜感受下大自然
同fish body language,勁搞笑xd
見到雪峰邀請佢影相xd佢嚇親xddd

返黎要discuss,又笑一大餐
聽到d咩?蝴蝶叫 海怡勁認真講,笑到我攤攤腰
最驚d咩?蝴蝶叫 哈哈哈哈勁騷擾
問roy...可吾可以麻煩你..蝴蝶叫?! 救命!!!!

笑到冇命,我地組d人嚇親
導師之一lee on扮我笑xd
問佢有冇人話過佢似卡通人物
佢話佢似米奇老鼠  哈哈哈笑到我講吾到野
查實我地覺得佢似沖天救命個呀伯xdddd
你做乜樹幹?? 哈哈

lunch撞到lee on系出面用notebook!睇到佢地e mail
魚仔睇第一句系how are you就笑-,-
howoldareyou?iamfive:)
食飯 一直等lee on黎:$
吾知幾時開始我地變左lee on fans-v-
海怡都顛埋一份xd
好幸福坐系格黎又挾餸比我地:$$

之後玩拍片
lee on負責拍,好正-v-

自由活動
同lee on 小雲 史提芬玩牛牛
好用腦既一隻game:s
之後玩潛烏龜,我地既回憶呀xd
之後睇lee on d舞台劇 張嘟喻系咪痴線???

dinner又爭同lee on坐xd
一直搵時間同lee on影相xd

之後玩摸疑人生
好搞笑
周圍hea
警察叫人做援交??xd
第一次比人求婚,嚇一嚇:$
結婚有得影即影即有,好正
當然我第一時間叫lee on marry me
佢話有錢先比同我結-,-我既第一次比人就冇左xd
第二次搵雪峰,初頭以為成功點知..:@
之後睇到人地結婚我地系到high xd
令女結婚wow wow
之後搵lee on唱歌
明天你要嫁給我啦~明天你要嫁給我啦~:$$

夜晚 發現我水樽上面攝住左張小雲7仔印花
吾知邊個 好浪漫丫>v<
一諗就諗起lee on xd

出canteen玩
又系個堆人0,0
第一次玩搶野個隻com棉胎
勁好笑>v<!!!條友真系好好笑!!!!!
又玩killer,雪峰勁好人>v<吾殺女仔又救我>v<
就算死我又同雪峰一齊死xddd
2點上房玩,通宵
雪峰好可愛!
之後成班友仔傾心事
wow wow wow wow :$

6點幾個個都攰,第一次同班吾識既男人過夜
之後返房,海怡同fish訓左陣,我系到汁野
幾驚佢地嗌吾醒xd

早餐 仲以為等吾到lee on
好彩出黎撞到佢講左早晨=p
同d鬼佬say hello佢地笑-,-xd

之後講 鬼
睇見鬼既一小段
成班友仔勁驚xd
我系到睇人嗌xd
lee on,搞笑,jimmy佢地好似冇驚過xd

之後就走,好吾捨得=((
仍然為lee on瘋狂xd
真系好吾捨得:|
期待星期六個重聚:)

發表時間:2010-04-05 03:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]