| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 22 日 星期二  |
| 或許我還不明白 你給的是不是愛 |
分類: 未分類 |
就算這個世界被寂寞綁票,我也不會奔跑(k)
星期日;

病丫大佬-_-v
同左宛澄去跑步,賴屎pe褲._.
見到MR車牌*0*
系tw見到x japan琴譜/_\
星期1;
好開心丫~
收左好多野食=p
多謝miss su之前送既野=田
多謝你地d聖誕卡牙*v*
多謝你地d朱古力牙餅牙糖牙xd
成個小息乜都塞入口=p
w0w KL!!!!i am your big fan牙!!
放左去圖書館,,好似好耐冇同你地1齊放學咁(?)
依然仲系咁開心0,0好耐冇食m記xdd
今日;
點解我張台可以咁亂;o
1起床就汁台,好爽
之後剪頭髮..剪完又想佢快d長-v-
then同魚糧出青衣,撞到俊宇牙,
我系條紅線^0^我條紅褲sharp到呢,,
3人行笑到我傻~
多謝份生日禮物丫;D
之後上去見識下有錢人既屋企/[]\!
特登去下有錢人既廁所xd
連廁所都香過人~_~
上左1陣就走人~
搭lift個陣極度驚嚇;o
俊宇hi一個吾識既伯伯,仲要話同魚糧系兄弟,
仲自稱系牙哥,伯伯仲要話佢地令仔,笑到我窒息!
我系咪又有1份大禮收呢?xdd
我鞋櫃牙.6格有3格系我架^0^xd
adam lambert!!!原來我1早就愛上佢~我竟不自知xd
2012主題曲! http://www.youtube.com/watch?v=toR6e061hWY

佢隊band*v*
po歌~聖傑出左碟*v*
李聖傑 - 原諒我沒有說
停住了從前 停不住時間
離別後秋天趕走夏天
看著雨點冷冷的墜落路面
給跌碎的心愿
上次約會的餐廳已歇業
被一起在真空的世界
終於相愛 已比分開遙遠
那面玻璃 悄悄濕的臉
原諒我沒有說 最愛你的是我
予取予求又把溫柔當附和
原諒我沒有說 我給你并不多
擁抱過 卻沒有把握
雨停了 街景透明的藍天
像從來沒有那么愉悅
終於相愛 已比分開遙遠
終於再見 變成了謊言
用倔強來包裹脆弱
用自由來等同不寂寞
我們 或太曉得 你說的不難過
是強行放手 強行掙脫
c0mment;]
|
| 發表時間:2009-12-22 11:20 PM [ 訪客留言(38) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 18 日 星期五  |
| 有些話 沒有人能去講 心情被鎖上 |
分類: 未分類 |

ALVIN生日快樂!!!!!!!
oh!just like a pig
我由琴日5點訓到今朝8點
足足14個鐘,飯都冇食
之後落美心買早餐,what a nice day i have xd
我今日差吾多每分鐘都食緊野-v-
凍到抽筋啊今日吾系講笑!
我可吾可以吾過冬天=(
今日1起身就睇野,半日對住部腦
睇左2集soyouthinkyoucandance
mollee同legacy out左個刻我喊鬼左牙/[]\真系吾捨得
(p.s.mollee條銀色短褲好令啊)
呢個星期season6就完左拉..快d到7拉..!
之後睇死神來了4,
明明之後口響響話1定會捧場
點知而家先睇,
其實吾差!可能系冇左d新鮮感,
有d劇情我都估到,
但d死法真系好新好睇!(雖然假左d)
好多位都依然咁緊張!
之後搞下搞下睇saw 1,哈
一d都吾血腥..但個ending好正=D
本來諗住再睇其他,但有d攰
之後去睇小說,
又系睇鄭梓靈既,
佢真系冇1本小說吾令我喊囉-_-
但呢本令我有d估吾到既位..
今日好悠閒就過左拉~
之後就要面對d聖誕禮物~~功課=田
rec 2系1月7上,吾通個天都想我睇?xd
唉我心靈完全受傷害囉..唉..唉..唉!!
我放棄算拉/_____________\
聖誕未有節目牙~~
約我拉約我拉~~xd
送首歌比honey
吾好諗太多拉!放心做你想做既野拉..
林俊杰 - 加油(ft.MC Hot Dog)
最近你好嗎 少了一點微笑
說的話有點少 最近我也不好
全世界都在逆轉
人開始反向思考
發現你愛的人到處跑
昨晚剛升職 今天被炒
莫名其妙 誰會知道
是不是上天開的玩笑
地震時 你想和誰擁抱
什么是生命中的美好
輕易放掉 卻不知道
幸福就在下一個轉角
說一聲加油 一切更美好
所有的悲傷 請往邊靠
曾經流過的淚 濕了傷口就讓
陽光曬乾而褪
這一種加油 人人都需要
手牽手我們一起賽跑
說好不見不散 每分每秒守候你到老
The beat goes on 時間它一直走
就像是Life goes on 這過程或許痛
不管順流或逆流 你總得抬起頭
讓我們一起走 走過艱難和困惑
關關是難關 但我們關關過
雨后天晴的陽光在天空閃閃爍
出現了彩虹 忽然間我們才懂
如果這是一場馬拉松 那我們一起加油
說一聲加油 一切更美好
所有的悲傷 請往邊靠
曾經流過的淚 濕了傷口就讓
陽光曬乾而褪
這一種加油 人人都需要
手牽手我們一起賽跑
說好不見不散 每分每秒守候你到老
c0mment;] |
| 發表時間:2009-12-19 12:05 AM [ 訪客留言(24) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 14 日 星期一  |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 81 | »
|