Everybody wants to talk about a freak
                                              no one wants to dig that deep
                                                             let me take you Underneath
 
 
star224466
暱稱: [★] STAR
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時鐘;
最新文章
心血來潮
2015-11-08
A New Page
why
now or never
文章分類
全部 (243)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 243
留言總數: 2328
今日人氣: 33
累積人氣: 20654
站內搜尋
2009 年 12 月 7 日  星期一   晴天


這是今天最寂寞的時候 太陽照著你好溫柔 分類: 未分類

今篇好多相po=田

3/12;
my fish生日;D
哈哈你張生日卡系我既第1次啊xd
夜晚同魚慶生with冰&小詩
同魚笑到呢..-_-
 
 
系到忍緊笑-_-xd死fish引我笑
happy birthday to fish~~~

4/12~5/12
河源之旅;
幾好玩=)萬綠湖真系好令
有得同家樂1齊食飯1齊玩xddd

 

真系好令*v*po住咁多先xd

6/12;
睇欖球with澄,朱恩,鵬鵬同方方土
冇上年咁好睇既x_x
走人搭mtr迫到丫,仲要系咁笑xd失禮死
dinner with澄~打邊撈in吉野家xd
真系攰到-_-隻腳就斷-_-

westlife新碟where we are!正正正正正!
系so you think you can dance聽到隻歌好正!
http://www.youtube.com/watch?v=BGrsc5FeQDs
但搵吾到條link做bm-(
呢條友d歌好jazz好正!我qz而家bm系佢既cry me a river=)


po.牛奶@咖啡 - 習慣了寂寞

一天天重復的生活
一天一天忙碌著
熟悉的 陌生的
都會擦肩而過

一天天尋尋覓覓著
一天一天等待著
屬於我 屬於我
很簡單的快樂

該不該那么執著
這一份愛怎樣才能寄托

習慣了這樣的寂寞
習慣了這樣的生活
我期待一個人 能夠保護我
我期待一個人 能和我分享快樂
屬於我們的 寂寞的快樂

習慣了這樣的寂寞
習慣了這樣的生活
我期待一個人 能聽我訴說
我期待一個人 能給我一個承諾
讓孤單的心 不會再寂寞

一張張陌生的面孔
有誰能夠 為我停留
我想感受 另一個人的溫度
看一看四面的天空
星星的話我聽不懂
只有我的影子
一直陪著我

c0mment*v*

發表時間:2009-12-07 11:13 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 12 月 7 日  星期一   晴天


讓我們都能夠清晰 你和她是不變的定律 分類: 未分類

你不愛我 - 康康
習慣被拒絕的人會先拒絕
這一次至少是我先說離別
有一些痛楚看不見淚水
有一種防衛叫做我無所謂

要讓你快樂原是我的心願
可是你從不在意我的傷悲
丟給我一些喜悅的碎屑
卻帶走我的一切

你不愛我 是我捨不得 是我不配 為你再狼狽
你不愛我 你真的不愛我 盡力而為我拼命給也是浪費
你不愛我 是我捨不得 是我不配 和命運作對
你不愛我 你真的不愛我 一直以為我是後衛 原來只是那後備

要讓你快樂原是我的心願
可是你從不在意我的傷悲
丟給我一些喜悅的碎屑
卻帶走我的一切

發表時間:2009-12-07 10:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 11 月 27 日  星期五   晴天


謝謝你比我先放棄 讓我有心痛的權利 分類: 未分類

琴日放左就chem補堂嘻=田
我系2小姐牙=p皓揚傻左xd
之後自己一個等莫婷..d曲奇\_/
等左咁耐始終等吾到/[]\
交左表.本來5個人變左7個人-_-
4男3女,如果真系抽籤希望7個一齊抽中拉xd
好期待,下星日=)

今日系我開學以黎笑得最多xd
一返到學校就見到有人系到打波,哈;p
is.....垃圾變圾垃-_-我好勁牙
系咁比人話弱智
chem堂有時間剩,仲鳴同牙關系到吹水
笑到我肚痛-_-
仲鳴牙,我個d叫容光煥發囉ok;田

lunchtime我個柏成走左牙/_\!
見到我地d小學miss牙sir牙xd

英文,我d lunch冇著落拉!!!/[]\
希望魚糧同蕭卓講既野會實現拉,咁就幸福死我;p

放左系到睇社足,其實我已經冇咩熱情去睇-_-
達均同我地傾計.講咁耐笑左咁耐!!!
笑到我口水差d流牙澄口水噴晒落我到
oh達均實在太gag,我好掛住佢xd

之後又去球場hea左好耐-_-系到澄傾下計咁
返到屋企睇到d相.oh so handsome and sexy!
第1時間同牙澄分享點知佢話我咸濕._.
仲有條片同mr.bean,笑到我痴線xd

好吾中意冬天..遺傳加舊患.日日對腳好痛好攰,唉
12月3號快d黎拉..>v<之後就去惠州,希望吾好咁攰拉

梁文音隻碟好正丫!

bm轉左lady gaga隻speechless
po;信(蘇見信) - 趁我

趁你還沒變成生活的困擾
趁我還沒把你的溫柔全部消耗
趁我們剩餘的青春還可以燃燒
趁愛情還有愛情的味道

趁你身體會想念我的擁抱
趁著剛好我們都一樣感到無聊
趁這個世界還沒有變的太糟糕
趁簡單的還沒變苦惱

趁現在我們是對方的解藥

我們其實看不到 也其實聽不到
為了尋找而尋找
這愛情就像是微弱的一顆燈泡
未來 太遠照不到
是我把自己想的太好
以為這一次你愿意停靠
我卻 自己摔倒

我們都不夠溫暖 所以才互相交換
在身上過剩的孤單 太多餘的感傷

我們其實都一樣 只能發出微弱的光芒

c0mment;D

發表時間:2009-11-27 11:59 PM  [ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]