| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 17 日 星期五  |
| 好想哭,不認輸 |
分類: 未分類 |
琴日返學x_x
完全未ready好-v-
放左去睇流浪漢世界杯;
吾錯!_!好勵志丫!
真系值得去睇;)
好多位都好感人;<
有d位同牙魚笑吾停xd
全場得我地笑;真系嚇親格離位xd
睇完同牙魚跑去toliet
咁大個都未試過跑去toliet跑到氣喘xddd
my g0d!____________!好令仔丫!!!
真系吾系講笑*[]*
haha我系廁所都可以行錯路-_-v
牙魚仲要吾提我x[]x
跟住由toliet到出左廣場都仲笑緊;p
跟住講戲,講恐怖野`真系嚇親-v-
之後行街;終於買到鞋-_-
同牙魚行街真正*v*
覺得d時間好快(?)
清醒未丫!
第1次覺得自己系咁軟弱
個1刻我完全冇力撐起自己
吾好比我覺得咩都變晒
比我撐落去就系得你地
又轉歌a_a
寂寞在唱歌 - 阿桑
le ciel obscure, la solitude qui nous rends trop de poline
le ceour qui brise, a cause qu'il y a veul seul
l'amour est partie il ya longtemps que je t'ai vu
c'est incroyable que je peut vivre comme ca
天黑了 孤獨又慢慢割著
有人的心又開始疼了
愛很遠了 很久沒再見了
就這樣竟然也能活著
你聽寂寞在唱歌 輕輕的狠狠的
歌聲是這麼殘忍 讓人忍不住淚流成河
誰說的 人非要快樂不可
好像快樂 由得人選擇
找不到的 那個人來不來呢
我會是誰的誰是我的
你聽寂寞在唱歌 輕輕的狠狠的
歌聲是這麼殘忍 讓人忍不住淚流成河
你聽寂寞在唱歌 溫柔的瘋狂的
悲傷越來越深刻 怎樣才能夠讓它停呢
天黑得 像不會再天亮了
明不明天 也無所謂了
就靜靜的 看青春難依難捨
淚還是熱的 淚痕冷了
c0mment*v*
|
| 發表時間:2009-04-17 11:37 AM [ 訪客留言(24) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 13 日 星期一  |
| ♥412 PRIMARY DAY;D |
分類: 未分類 |
412 PRIMARY DAY;D
1落樓就見到可愛的sk同洋聰;
驚喜(嚇)xd
真系令仔喎xd
洋聰竟然同我地講佢撞alex!!!!
/___________________\(無言)
之後搵埋alvin;]
估吾到我仲記得某人既英文名xd
同班1年咋wo;p
唱k;
1齊等施碧既大駕光臨xd
唱k中途肥良殺入,kfc隨後駕到=v=xd
(↑節錄sk xg)
好多人冇黎/_\好可惜!
原來施碧好好傾*v*
kcf可愛左好多>[]<
開頭系唱k既,後尾就系到玩x0x
系咁扔野xd
成班淫佬x__x
唱完洋聰就走左t3t
系公園hea左陣之後去西九;
影貼;haha勁kai\[]/
跟住去溜冰~_~
施碧同alvin全程痴埋xd
kfc帶我遊左成個場1個圈x)
我溜冰吾可以同肥良1齊~_~
笑到我失平衡x_x
佢講左1個天大笑話笑到我仆左落佢到
我都吾想咁癲\_/
不過都同佢傾左好多野._.
我就黎溜到拉*v*
玩完去左食夜晚;
食完玩ture or dare;
老哥xd又到睇晒男仔d手機*v*
佢地都好幸福;>
原來對住佢地好多野都講得;p
今日先知原來老死等左我成晚t3t
總之打個電話比你t_t
qz轉歌*v*呢首好好聽丫!_!
by2 - 我知道
從來沒想過 不能再和你牽手
委屈時候沒有你 陪著我心痛
一切都是我 太過驕縱 以為你會懂
一直忘了說 我有多感動
我知道你還是愛著我
雖然 分開的理由 我們都已接受
你知道我會有多難過
所以 即使到最後 還微笑著要我加油
我知道你還放不下我
才會 在離開時 閉著眼沒有回頭
我們都知道彼此心中
其實 這份愛沒停過
曾經完整幸福的夢 在腦海里頭
我多希望你 還在我左右
答應你 我會好好過
不讓 這些眼淚白流
再黎1首;>我e+愈黎愈中意juno既歌;p
Never Say Goodbye - 麥浚龍
有星 會知 有夜
有風 會知 有塵
有天 會知 有你
多麼需要我 將不需要我
然後當感覺 浮過 會知感覺
沉過 會知結果
誰率先走得匆忙 記不清楚
期望幾多黑暗裡面抱住你天光
然後幾多光線裡面發現只得我
全部統統不說 全部偏偏知道
全是翻開的被窩
然後幾多擁抱過後抱住有幾多
陪畫眉沉睡過 而蘇醒很清楚
而分開不必講 再見
嘆息 了解 接受
也許 更加 似人
會飛 會闖 會信
多麼需要我 將不需要我
然後當感覺 浮過 會知感覺
沉過 會知結果
誰率先走得匆忙 記不清楚
期望幾多黑暗裡面抱住你天光
然後幾多光線裡面發現只得我
寧愿失蹤的你 寧愿失憶的我
寧愿衷心的唱歌
然後假使當你過路聽著我的歌
能從頭明白我 什麼都很清楚
什麼都不必講 都可以
c0mment*3*
|
| 發表時間:2009-04-13 11:55 AM [ 訪客留言(38) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 11 日 星期六  |
| I♥MYFD |
分類: 未分類 |
♥TO MY老死;
我永遠都會記得琴晚;)
原來你最懂我;)
系你整喊我架;p
第1次真喊住笑笑住喊;
個種心情完全吾知咩黎xd
好拉你會懂我的;)
我地為左對方1定要努力奮鬥
努力生存;>
仲有你既目標!
所有你應成我既..應成自己既..
吾好失約!
萬大事有我呢個老死;)
咩事都會陪你;)
♥TO MY Dr.L;
呢個世界上系真冇幾多醫生
冇幾多對我咁有耐性既醫生
冇幾多陪我1齊笑1齊喊1齊分享既醫生;)
你應過我既,我等你架!_!
♥TO MY 傻魚;
我地12月22號開始相愛架xd
我記得架xd
同你1齊大笑個陣真系好正>[]<
好多野都1齊講;
你真系好鬼正xd
♥TO MY kai澄;
有咩吾開心可以同我講架;)
我隨時都可以借個人比你攬住架;p
同你1齊癲個feel好正;)
♥TO MY HONEY KAIDI;
其實我琴日好內疚/_\
吾知點解覺得你系有d野同我講,
可能我傻左拉-v-
但系你有野同我講真系可以坦白;)
我吾想我地疏遠/___\
君子之交淡如水;
我永遠都好愛你;>
♥TO MY BABYSK;
對你要講既,好多好多;>
對你要感激既,好多好多;>
我真系吾敢相信我會有1個咁好既知己,
可以講話系冇隔膜,
永遠系我最吾理智既時候好冷靜幫我解決;>
最能表達我對你既;
就系我愛你v3v
我真系相信我地會白頭到老架*v*
有咩困難都要1齊面對;>
其實有好多人我都有野要同佢地講
最重要既1句都系好多謝好多謝你地<3
冇左你地我都吾知點算;>
呢篇吾洗cm;>
要cm就下1篇拉xd
|
| 發表時間:2009-04-11 10:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 81 | »
|