| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 9 日 星期四  |
| ♥Hapi Day |
分類: 未分類 |
琴日4月8號;
2B大日子xd
♥班會旅行♥
早出門陪牙魚佢地去霸爐;>
之後有個叔叔好好人帶我地路;p
之後霸左3大張望海既枱xd
準備氣球玩集體遊戲~_~
d氣球自我引爆囉好衰\[]/
準備得差吾多,miss wong羅sir成班人都黎緊*v*
成成好令仔丫!_!
BBQ先-v-
好多人系到刷鞋xd(包括我xd)
我系餵人食薯片;p
系到爭薯片*[]*
B到咁上下同牙魚去行沙灘lu;>
好硬丫d沙,,行到腳好痛!!
好正囉d海水沖過黎xd
同牙魚牙澄出去買野飲,
之後玩玩玩又玩左1大輪;田
最後集體遊戲;
d氣球爆左好多!搞到玩吾到呢個遊戲\[]/
玩左3個;>
最後個ture or dare玩淨dare xd
系到諗d dare笑死我!_________!
最後周宗要問救生員攞黑超影相;
有個救生員好惡囉/_\
[攞個眼鏡做乜先\______/]xd
毀左個令仔形象xd
之後好吾捨得咁散band,,換3換褲
之後大合照!
好榮幸同朱仔同超錦企*[]*
0h my g0d我等左好耐拉呢幾張相t3t
羅sir快d sd比我地拉>_____<
返tw;大家都有陣BBQ味,我聞到成成仲系好香囉!
原來系柔順劑味~_~
同牙魚去左再kf食野睇相,
my g0d笑到我真系就黎嘔返晒d野出黎!!!
送牙魚搭車,我地1路行1路諗返我地點相識;p
原來我同佢12月先開始熟*[]*
點解好似熟左好耐咁;D
返到家,好攰好攰好攰好攰好攰
好早就訓左a_a
p0相先*v*

成班友仔x)
有冇見到2B*v*?

傻魚xd

kai星xd

偷影xd
4條傻婆;p
吾好做傻事丫!xd


個lone好正xd

哈哈xd

wincy比人活埋丫>[]<
勁好笑xd魚偷影牙澄同我xd
魚魚同我*v*

吾系我地整架,,邊個咁愛我?!xd

薯片之墓*[]*

未stand by好既合照xd
♥Hapi Day
c0mment*3*
|
| 發表時間:2009-04-09 04:32 PM [ 訪客留言(32) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 2 日 星期四  |
| 曾經愛過 可是已經找不到線索=] |
分類: 未分類 |
終於test完-v-
有信心既點知出黎都吾滿意/_\
點解會咁/_\
上個月,3月
講得sorry最多既月-v-
特別系朱恩;(
我咁樣對你我自己都覺得吾掂當,
都冇乜人忍到架拉;(
次次同你傾親計都由吾開心變到開心,
咩都攤出黎講,
好想多謝你;)
kayu冇人贖-v-
好拉佢系我既人拉;D
要控制自己吾好咁癲=]
無奈牙澄真系好瘋狂=]
今日返屋企撞到sk!!
呢d咪緣份囉!;>
我好掛住sk/_\
1秒不見如隔萬秋,
sk啊我地隔左幾多個秋啊/_\
多謝死人小b既糖xd
想講好多野-v-
- 我好重私隱;真系吾多中意人地冇拉拉搞我d野
- 每個人都有容忍既限度,玩得太過份我都會嬲
- 不過每次嬲完發完脾氣我會好抱歉;田
- 好多野睇落去我吾care既野,其實我好在意 ,我成日口不對心/_\
- 好多野我都知都會放系心到架=]
- 有時候我吾系冷淡,我系超級被動既人.__.
- 好想比我掛住既人知我真系好掛住佢=]不過吾好嫌我煩;p
- 我希望我愛既人會同我講晒所有吾開心同開心既野,
即使幾細微都好,我都好樂意聽好樂意分擔好樂意1齊癲;)
KELLY CLASKSON出左新碟*v*
好正=]特別首if no one will listen;
好感動好好聽t3t
qz轉左佢首i want you;>
我不難過 - 孫燕姿
又站在你家的門口 我們重復沉默
這樣子單方面的守候 還能多久
終於 你開口向我敘說 她有多溫柔
雖然你還握著我的手
但我已不在你心中
我真的懂 你不是喜新厭舊
是我沒有 陪在你身邊 當你寂寞時侯
別再看著我 說著你愛過
別太傷痛 我不難過
這不算什麼
只是為什麼眼淚會流 我也不懂
就讓我走 讓我開始享受自由
回憶很多 你的影子也會充滿我生活
我并不懦弱 你比誰都懂
雖然寂寞 這會是我 最後的寬容
抱緊我 再抱緊我
這一份感動 請你讓我留在胸口
別再說是你的錯 愛到了盡頭
是非對錯 就讓他隨風
忘了所有 過了比你快活
不要再說 也許這是最好的結果
現在分手 總好過你不愛我一拖再拖
鬆開你的手 離開你左右
我向前走 這會是我 真正的解脫
c0mment;>
|
| 發表時間:2009-04-02 09:09 PM [ 訪客留言(47) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 27 日 星期五  |
| 就算把世界給我 我還是一無所有. |
分類: 未分類 |
講返琴日;>
english drama;
w0w!宇軒!!好正牙你!
男人笑到我痴線!!
女配角實至明歸!
放左school hunting;
miss s0好可愛;>
睇到佢地1個2個好滿足既笑臉,
真系開心到我都喊左..
同莫婷擁抱個刻.我諗返起開學初;>
我永遠都記住個種心情;>
同朋友既美好!
今日;
放左去左睇欖球a0a
好high!
好正,,初頭我都吾多識睇;p
好多紙飛機出現xd
之後因為太肚餓早走;p
行左好耐先搵到m記,媽咪丫
間m記好少人*v*
我地包左半個場xdd
開party ;p
牙琛帶左我去男廁洗手;p
吾好聽佢亂up我第1次仲系到haha;
什麼1秒情~_~自戀怪
0h a__a我d股票xdddd
玩完1輪返家;想行維港a_a
朱恩吾好頹,
吾好失自己約!
AMY生日巨樂*v*
test 3 加油!;>
qz轉歌;
東方神起 - Bolero
闇に浮かぶ月のステージに 在黑暗中浮現的月之舞臺
踴る君の夢見たんだ 夢見了舞動著的你
深い深い胸の傷を 深深 深深的 心中的傷痛
ひとつひとつ背負わないで 不要一個一個都去背負
誰も君を責めやしない 誰也不會責怪你
君は君でいればいいさ 只要做你自己就好
聴かせて 愛しく儚く 聆聽著 憐憫而脆弱的
つま先で奏でるBolero 用腳尖奏出的Bolero
舞い上がれ 君の哀しみも 飛舞吧 帶著你的悲傷
癒される場所 見つけるさ 追尋能夠治愈的地方
暗い部屋の中… 昏暗的房間中…
満たされぬ想い窓から溢れ 夢が募る
從充滿思念的窗戶中 溢出的夢想不會破滅
月明かりの下… 在那明月之下…
がむしゃらに希望のリズムを刻む 夢が募る
貿然的刻上希望的夢越來越強烈
君が君らしいのは 你就做你吧
自由に羽ばたくから 自由的展翅而飛
誰も知る事のない 答え探して 找尋無人知曉的答案
Oh, Let you dance away.
Don't you know?
I stand by your side.
Yeah, Fly away... Fly to the top.
Fly forever, yeah.
いつまでも 無論何時
君を照らし続けるよ 都會照耀著你
見守るよ 守護著你
君と愛すべき未來を 和你憧憬的未來
どこにいても 無論何地
僕は願い続けるよ 我都會繼續祈禱下去
守るから ah 因為要守護你 ah
聴かせて(聴かせて) 聆聽著(聆聽著)
眩しく切なく(狂おしく) 耀眼而痛苦的(瘋狂的)
情熱で煌めくBolero (歓喜の歌を) 因激情而絢爛的bolero(歡樂的歌唱吧)
君は決してひとりじゃないから 你絕不會孤獨一人
命の限り舞い上がれ 用盡生命來舞動吧
君の居場所はここにある 這裡 就是你的歸宿
|
| 發表時間:2009-03-27 11:47 PM [ 訪客留言(25) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 81 | »
|