Everybody wants to talk about a freak
                                              no one wants to dig that deep
                                                             let me take you Underneath
 
 
star224466
暱稱: [★] STAR
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時鐘;
最新文章
心血來潮
2015-11-08
A New Page
why
now or never
文章分類
全部 (243)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 243
留言總數: 2328
今日人氣: 11
累積人氣: 20672
站內搜尋
2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


09年快樂!;D 分類: 未分類

09年拉;D
要開開心心咁過牙;]
笑多D=)

講返琴日;
前晚同死婆傾完電話勁頭暈a0a
訓得吾夠又要返去跳舞;
之後勁趕咁同牙魚去小欖;
好彩有牙魚如果吾系我都吾黎;p
傾左好多野;
kaidi黎接我地;
掛住同佢傾電話吾記得禁鐘落車;ppp

bbq全程同牙魚2人世界;]
得囉;]
夠晒;]我好幸福;]

之後同牙魚去影貼紙相;
哈哈好kai=田
sk好後悔冇黎xd

then同sk去尖咀*v*
多人到都吾知咩事xddd
系海邊狂兜黎兜去haha
我地歡送2009迎接2010年哈哈哈
星~~~光大道x)
之後去左海港城個邊;p
去左STARBUCKS食野;
我仲以為我地個09年系過haha
之後趕左去出面倒數;D
數到0個下我打緊sms 哈哈;田

新1年我吾sd sms打電話;p
第1個打比kaidi打吾到囉咩事;
個3個到打吾到-_________-凸
傻佬都打吾到t/\t;
牙魚系我第1個講新年快樂;p
我愛你牙>__________<!
第2個先sk ;p     s0r xd
第3個系alex!
好開心打到比佢丫!
仲打左比中粒我好興奮!
佢知邊個系星囡=))))

我最hurt系頌拎打比sk吾打比我囉;
我都系忍吾到打左比佢t/\t
我嬲死佢!
算拉我嬲吾落肥良x)
有d人打吾到我好遺憾t/\t;

之後電話冇電就返屋企;]
好攰;p
由朝到晚除左坐車食野都冇抖到;p
返到去洗左個面涼都冇沖就訓左hahaaa

p0相先=)
系沙灘;;
有個令仔叫我地去玩數字球;p

我愛牙魚;]
 

牙魚字x)

=)


星中有魚xd     同牙魚1齊好好玩=]
 


倒完數之後;]
 

淫賤小綿羊xd


STARBUCKS`

上1篇個d;;

就系呢2條系咁討論我地xd吾系個兩老x)
 

就系呢塊板玩到我地kai晒xd


09年快樂![]!

發表時間:2009-01-01 01:48 PM  [ 訪客留言(44) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 29 日  星期一   晴天


讓落泊的心事結疤;! 分類: 未分類

呢篇qz系28號;;
上1篇漏左D野冇講x)
我估吾到alvin仲用緊我比佢條電話繩=)
我好感動:p
仲有我上次先知SHE有個MV有我個牙晏xd

琴日估吾到你返黎都打比我我好surprise*v*
夜晚同老豆飲酒.v.
都幾早就訓左;p
所以d電話同sms都冇回;p
黑啤好苦=(

今日都叫做有溫書a0a
之後同sk出左去-v-
地鐵塊野玩到我地傻晒-_____-
笑到全個車卡d人都望住我地-_-v
遲d可能有相up xd

呵呵我聽左何中粒把聲*v*
真系幾好聽xdd
我發覺sk暴力左好多![]!
又狂整我個頭\[]/
我同佢似姐吾系佢>___<!

去左m記仲諗住換荒失失奇兵既企鵝.v.
點知1月先有得換\______/!
激死我t/\t;

返到屋企又問人;
[你覺得你令d定我icon隻企鵝令d?]
0h shit笑死=]
見親我icon隻企鵝就想笑;D
擺明我隻企鵝最令仔=))))

 

qz轉歌拉;;
小豬新碟不錯有空聽一下v3v

搞笑 - 羅志祥[超催淚情歌]

那一條牙膏 在對我傻笑
嘲笑我永遠用不掉
想睡就睡 想鬧就鬧
好快樂少了人嘮叨

藍色的碗盤 多買了一套
我忘了沒人陪我通宵
要多少替代的醜角 無辜的陪笑
才會讓我能真的忘了你的好

我在搞笑 借著熱鬧 掩蓋著心跳
邊哭邊笑 偏要說著 一個人真好
當人群散了 突然覺得我可以死掉
我受不了

還在搞笑 害怕回家 不知怎麼熬
這么多年 早就喜歡 有你的撒嬌
我想我能熬 但是至少要讓我知道
你好不好

我們的小狗 食量變好小
眼神里常常顯得無聊
他習慣睡覺的床位 少了一雙腳
所以他常常看著門口睡不著

我在搞笑 借著熱鬧 掩蓋著心跳
邊哭邊笑 偏要說著 一個人真好
當人群散了 突然覺得我可以死掉
我受不了

我在搞笑 卻在最後 眼淚拼命掉
你的離開 失去多少 我計算不了
忙完了一天 突然覺得又何必辛勞
對誰炫耀

還在搞笑 是否擁有 麻痹的療效
唱一夜歌 卻避不開 催淚的曲調
我徹夜胡鬧 希望聽到有人會提到
你好不好


 

發表時間:2008-12-29 12:51 AM  [ 訪客留言(33) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天


Merry X'mas;D 分類: 未分類

 -                          愛2B<3                 (- 星 囡★╮     說 (上午 12:00):
聖誕快樂<3
Merry Christmas;!


24號平安夜;
w0w我情緒波動都幾大-v-
我吾要再諗起;D
終於比我見到佢.=)
夜晚總是最寂寞/_\
好在有kayu同KL陪;]
1到12點即sd sms;
竟然sd吾到!
-__________-凸
算囉我1路系msn講1路打電話1路再sd-,-
令我最感動竟然系HOTDOG;
我估吾到佢回呢D比我![]!
多謝晒牙我知拉;]
sk打比我叫我出黎個刻我真系勁有衝動出!
不過我識做.[].吾阻人.[].


25號聖誕正日;
好驚吾知醒;p
嚇死我仲以為搞吾成!
alvin打黎個刻我真系勁感謝上帝!
我嬲死肥良1世!

haha我仲以為頌拎變左好多;p
點知1樣咁kai*[]*
唱k笑料勁多xd笑到我傻;]
唱 未輸 頌拎勁high;]
點知比人飛歌哈哈哈x)
[請不必囂張 舖張 得戚得這麼誇張]~[]~

alvin講錶個part諗起都笑死;]
alvin;大佬牙我隻錶牙!7舊幾嫁!
頌拎;7舊幾買隻咁樣衰既錶?!搞錯牙!

成班1齊唱個D moment好正;]
唱 最佳損友 我勁大感觸;p
haha頌拎勁核突-v-

之後散band;
同sk去西9+kf hea`
又去返個貼紙相機../[]\

睇返頌拎D片又笑餐死x)
最後都冇去到tst-v-
同我最愛既人過聖誕幾好丫;]
笑完又笑再笑;D
好似10點幾就返家.v.
講真我吾想*[]*


個手提msn申吾申請好呢-3-

隻眼好攰.v.
是非D野好煩;)

去相;
 
 
平安夜報佳音;
 
令哩x)
  
系個傷殘人士廁所門口見到xdd 

haha;]

c0mment;]

發表時間:2008-12-26 12:25 AM  [ 訪客留言(22) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]