呢篇qz系28號;;
上1篇漏左D野冇講x)
我估吾到alvin仲用緊我比佢條電話繩=)
我好感動:p
仲有我上次先知SHE有個MV有我個牙晏xd
琴日估吾到你返黎都打比我我好surprise*v*
夜晚同老豆飲酒.v.
都幾早就訓左;p
所以d電話同sms都冇回;p
黑啤好苦=(
今日都叫做有溫書a0a
之後同sk出左去-v-
地鐵塊野玩到我地傻晒-_____-
笑到全個車卡d人都望住我地-_-v
遲d可能有相up xd
呵呵我聽左何中粒把聲*v*
真系幾好聽xdd
我發覺sk暴力左好多![]!
又狂整我個頭\[]/
我同佢似姐吾系佢>___<!
去左m記仲諗住換荒失失奇兵既企鵝.v.
點知1月先有得換\______/!
激死我t/\t;
返到屋企又問人;
[你覺得你令d定我icon隻企鵝令d?]
0h shit笑死=]
見親我icon隻企鵝就想笑;D
擺明我隻企鵝最令仔=))))
qz轉歌拉;;
小豬新碟不錯有空聽一下v3v
搞笑 - 羅志祥[超催淚情歌]
那一條牙膏 在對我傻笑
嘲笑我永遠用不掉
想睡就睡 想鬧就鬧
好快樂少了人嘮叨
藍色的碗盤 多買了一套
我忘了沒人陪我通宵
要多少替代的醜角 無辜的陪笑
才會讓我能真的忘了你的好
我在搞笑 借著熱鬧 掩蓋著心跳
邊哭邊笑 偏要說著 一個人真好
當人群散了 突然覺得我可以死掉
我受不了
還在搞笑 害怕回家 不知怎麼熬
這么多年 早就喜歡 有你的撒嬌
我想我能熬 但是至少要讓我知道
你好不好
我們的小狗 食量變好小
眼神里常常顯得無聊
他習慣睡覺的床位 少了一雙腳
所以他常常看著門口睡不著
我在搞笑 借著熱鬧 掩蓋著心跳
邊哭邊笑 偏要說著 一個人真好
當人群散了 突然覺得我可以死掉
我受不了
我在搞笑 卻在最後 眼淚拼命掉
你的離開 失去多少 我計算不了
忙完了一天 突然覺得又何必辛勞
對誰炫耀
還在搞笑 是否擁有 麻痹的療效
唱一夜歌 卻避不開 催淚的曲調
我徹夜胡鬧 希望聽到有人會提到
你好不好
|