Everybody wants to talk about a freak
                                              no one wants to dig that deep
                                                             let me take you Underneath
 
 
star224466
暱稱: [★] STAR
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時鐘;
最新文章
心血來潮
2015-11-08
A New Page
why
now or never
文章分類
全部 (243)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 243
留言總數: 2328
今日人氣: 32
累積人氣: 20653
站內搜尋
2009 年 3 月 20 日  星期五   晴天


我不該有懼怕 這世界好大. 分類: 未分類

控制緊自己情緒;>

星期3朝早;
1返黎比人玩玩下就火-_-
為左莫婷個位,勁大聲鬧朱恩
對吾住/_\
估吾到朱恩冇嬲我-v-
仲好關心我-v-我好抱歉t^t

星期4播音assembly;
miss wong吾系到成班作反!xd
嘈到我坐第1行都聽吾到kenton講乜-_-v

今日最後1堂DT..t_t
今日頭2堂牙澄冇返;
小息同莫婷傾傾下計
見到牙澄系遠處返緊黎!
我即刻衝左出去攬住佢;>
真系好掛住佢t3t

drama玩到痴線;p
原來鵬鵬打機鼓好勁*v*
2B 拍拍拍 octo 拍拍拍 annie 拍拍拍 ricky 拍拍拍 wendy 拍拍拍 peter 拍拍拍 champion
口號xddd

dance club 熱到媽媽都吾認得=]
個d腳法好似breaking*[]*

轉歌;
她們的歌 - 孫燕姿 張惠妹

陰天 傍晚 車窗外
未來有一個人在等待
向左 向右 向前看
愛要拐幾個彎才來

我遇見誰 會有怎樣的對白
我等的人 他在多遠的未來
我聽見風來自地鐵和人海
我排著隊 拿著愛的號碼牌

誰還記得愛情開始變化的時候
我和你的眼中 看見了不同的天空
走的太遠 終于走到分岔路的路口
是不是你和我 要有兩個相反的夢

我也很想他 我們都一樣
在他的身上 曾找到翅膀
只是那時的他 是因為你
他開始飛翔
我也很想他 在某個地方
我少了尷尬 你少了肩膀
而夏天還是那么短 思念卻很長

在我心上用力地開一槍
讓一切歸零 在這聲巨響
如果愛是說什么都不能放
我不掙扎 反正我也 沒差

我愛上 讓我奮不顧身的一個人
我以為 這就是我所追求的世界
然而橫沖直撞被誤解被騙
是否成人的世界背后 總有殘缺
我走在 每天必須面對的分岔路
我懷念 過去單純美好的小幸福
愛總是讓人哭 讓人覺得不滿足
天空很大卻看不清楚 好孤獨

心痛比快樂更真實 愛為何這樣的諷刺
我忘了這是第幾次 一見你就無法堅持
孤獨比擁抱更真實 愛讓人失去了理智
會不會是我太自私 拒絕更寂寞的日子

我還不清楚 怎樣的速度
符合這世界 變化的腳步
生活像等待 創作的黏土
幸福 我要的幸福 漸漸清楚

我要快樂 哪怕笑的再大聲
心不是熱的 全都是假的
我的決定是對的


c0mment;>

發表時間:2009-03-20 10:43 PM  [ 訪客留言(38) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 17 日  星期二   晴天


別對我食之無味 棄之可惜=) 分類: 未分類

而家個位都0k喎;p
系我條頸好鬼攰-v-

英文又調左-_-
冇野好講=]

星期日.
見到個兩個字..我喊得仲勁
吾知系因為感動定心痛-v-
多謝你冇dum低我;>
我好乖咁系屋企等你;p

呢排我既心情連我都嚇親^____^
今日已經發左2個人脾氣-_-痴線
s0r拉-v-如果我同以前吾同左,
吾好驚訝,人會變
maybe我可能都會變返以前咁-_-v

呢排會冇拉拉喊.
如果見到我冇拉拉吾出聲,
麻煩你地體諒下吾好逗我-v-

今日暉暉好正經當面問我系咪嬲左佢;
咁大個我都系第1次-[]-

今日mced,,肥仔又用大魚個筆袋當電話!
次次都忍吾住笑死me=]
還我孩子!;>
好正牙我覺得*v*

好攻心,,
好恐怖=]

同朱恩1齊努力!
on埋今晚盡量吾on架拉;>

街上的人都看起來比我幸福一點
一直愛著你 用我自己的方式
我猜不到你真正的感覺
我只不過讓你歇斯底里

藍又時出新碟;>
我覺得好好聽;>


藍又時 - 那天

有時候 你在身邊 有時候 你會不見
那天 聽你說愛我 好多遍
那天 你在身邊 而昨天 你又不見
今天 你說討厭我 流淚

愛情是很多很多 都是一瞬間
愛也是一個偶然 就這樣不見

愛其實就是很美的畫面
只是有時候你不在我身邊

寬闊的海邊 有一片深邃的畫面
怎么你還是不出現 我還沒改變
一切一切都不在身邊
愛我的那天 是什么讓你有感覺
我們走過了昨天 走不過今天
一直一直等待著明天
你會出現

還是不出現 多想改變
怎么你都不在身邊
愛我的那天 是什么讓你有感覺
我們走過了昨天 走不過今天
一直等待著明天

呢首成日聽到我喊=]

c0mment*v*

發表時間:2009-03-17 10:05 PM  [ 訪客留言(25) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 13 日  星期五   晴天


是否把放風箏也當硬仗 才是正常; 分類: 未分類

講返之前d野;p

調左位..
媽咪丫坐第1行!
sd少左sms-_-
都好既;p
不過我想打牙魚囉0k xdd


琴日drama我全場笑場!
死人蔡志軒改晒個劇本!
仲有肥仔個drama笑到我頸痛!
我愛una!!!!!!


呢幾日小息lunch都同牙澄1齊;
癲到牙媽都吾認得-_-v
次次都走去圖書館-v-撞天愛xddd
我終於知道咩叫[有志者 事竟成]!
我地系圖書館笑到好大聲s0r-v-
今日狂講早晨;>
出自琴日我遲鈍既反應;>
同KL講早晨特別好笑;>
點解林海峰有首咁正既歌叫傻婆xd

lunch返到課室又比人夾攻-_-
玩到我殘晒-v-
我個筆袋又比人污辱t_________t
舊既系咁新既又咁-__-凸
仲要系同1個變態佬!

'暖暖'呢本書真系好好睇.
好甜;>
佢地個d心情..我完全了解;p
吾知點解甜到我想喊;p

吾講吾知聽日白色情人節-_-v
個個都吾得閒-v-
好拉系屋企煲書<3

p0歌;
林峰 - 值得流淚

夜盡了我會暢快飲醉
讓苦水變作了絕句

繁華盛世似月星跌墜
大笑過後灑眼淚

夢裡我是瘋子不是誰
為何讓你進駐我心里
未伸手去碰已後退
浮云葉絮會隨風散聚
煩惱太重心太累
沒有寄望也就沒唏噓

痛到何程度值得真流淚
愛到何程度值得一再追

地老再等天荒 多么教人憔悴
誓言若似太難記住別記取
到哪天承受什么都能睡
要哪天才愿活得心似水
步上了這天階 怎可往後退
自言自語我越說就越心虛
都只得說下去

為何讓你進駐我心里
未伸手去碰已後退
尋常別過哪日可再聚
誰也發現失去誰
亦會繼續過渡換新居


c0mment*;>

發表時間:2009-03-13 10:27 PM  [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]