Everybody wants to talk about a freak
                                              no one wants to dig that deep
                                                             let me take you Underneath
 
 
star224466
暱稱: [★] STAR
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時鐘;
最新文章
心血來潮
2015-11-08
A New Page
why
now or never
文章分類
全部 (243)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 243
留言總數: 2328
今日人氣: 30
累積人氣: 20651
站內搜尋
2009 年 2 月 18 日  星期三   晴天


我不過痛哭了 防線結果都崩壞了` 分類: 未分類

吾知點解好想打qz-v-

e+個位我發覺好正<3
玩又得靜又得=]
之前仲驚悶到嘔/[]\
成成 大魚 肥仔 牙珊 志軒 立立 鵬鵬;
w0w全部正野*v*
系晒我附近;]
就黎笑到我痴線xd
肥仔話我笑點勁低\[]/
不過我認xd
呢排同牙澄玩到戇晒-_-v正野
冷靜呢句野就變做我口頭禪~[]~


連續幾日眼腫-_-
我都吾知我做咩囉0k-v-
不過我終於知道眼淚系點樣吾受控制-_-v
我e+情緒波動系勁大-_-
可能1陣high到我都吾知事
等陣可能肥仔講野我都笑吾出-[]-
我話左要改點知好似差左咁-[]-

我真系吾知我發生咩事/_\
搵人話比我聽/[]\
太多野  好亂.
我好想搵返f.1初既wanyuyau;>

我不過痛哭了 防線結果都崩壞了

遇挫折孤身撐起 好東西獨自回味



用力抱著 - 梁靜茹

我心里也有的忐忑 時間跟我說會好的
決心放好了
這一次非你不可
若這不是愛 那有過的是什么


寂寞時你像個貝殼
閉上眼 你倔強地摀住雙耳
背對背地坐著 我們用沉默在拉扯
看誰的淚先輸掉拔河

愛我時你不夠嚴格
總忘了 能夠牽手多么難得
我不怕生命有挫折 不怕回憶會有皺折
唯有你說要放棄 我不愿附和

你心里有多少忐忑 交給我去用力抱著
雙手還有熱 或許能喚起你的不捨
有一天我們傷的心會愈合

心里的忐忑 抱著慢慢就會好的
感動都有了 還有什么不認可
不準我們把愛 給走成了坎坷


多少戀人不費唇舌
在一起 卻說服彼此不適合
我懂得生命有沼澤 懂得愛會失去光澤

只是在你懷里是 快樂的抉擇


我心里也有的忐忑 曾經你也勇敢抱著
思念還有歌 唱著我無法對你割捨
相信我們傷的心會愈合
心里的忐忑 時間跟我說會好的
決心放好了 這一次非你不可
若這不是愛 那有過的是什么

 

 

發表時間:2009-02-18 10:56 PM  [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 15 日  星期日   晴天


想著想著我的眼淚就流不停/_\ 分類: 未分類

好耐冇理個qz添-v-
我返黎拉x)

好多野冇打;p
算拉吾打都吾記得左xdd

我要提既系上次drama笑到我傻xd
腦貧血xd痙攣xd
正野xd

仲有上次溜冰多謝牙澄拖住我/_\
好愛你;p

講返琴日情人節*v*
去左屯門比賽;
小卡話上年又系落住雨a0a
今次好似冇上次影左咁多相x)
陣間p0=]

跳完食野;
餓到媽媽都吾認得!!!!
食完搭車-v-
搭錯車xddd
我地橫過左城遂既馬路!
正野!
搭車小卡講野笑到我同kayu傻左=田

之後吾想返屋企周圍hea-v-
唉我好嘟傻*[]*

p0相先;
 哈哈;p d腳仔好搞笑;p  成班友仔*v* 吾少得我同kayu*v* 我都影緊xd

p0住咁多先=]
qz轉歌;

如果沒有 - 梁靜茹

如果我說 愛我沒有如果
錯過就過 你是不是會難過

若如果拿來當借口
那是不是有一點弱

如果我說 愛我沒有如果
真的愛我 就放手一搏
還想什么 還怕什么
快牽起我的手

有人說
世界上最遙遠的距離不是生與死
而是我就站在你面前 你卻不知道我愛你

我常說
如果人類連愛一個人都被自己綁住
那世界末日已來到
不需要等到地球毀滅掉的那天

如果 如果 如果 如果 如果
最後變成如果 我也不能接受
錯過 錯過 錯過 錯過 錯過
我比你更難過 不會一錯再錯

嗯 這次不要再輕易錯過

我常說
如果人類連愛一個人都被自己綁住
那世界末日已來到

不需要等到地球毀滅掉的那天

別怕太快樂
別怕失去我


c0mment*v*

發表時間:2009-02-15 03:04 PM  [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 24 日  星期六   晴天


有什麼可不變色; 分類: 未分類

之前好多野想打;
都系算-v-

琴日1.23;
今日又同sk過拉;p
佢choir完上我屋企;
omg佢系到我吾洗食飯!食吾落xdd
我都吾知個隻貓咩好笑(?!)-.-
sk笑到碌地on99-v-

多謝sk陪我去睇vivienne westwood時裝展拉*v*
之後去無印同玩具反斗城-v-
sk痴線用個d畫板留電話!\[]/

本來去mk拎埋當比牙彤做生日禮物xddd
點知吾記得帶個d野-_____-凸
then去左tw;
話左介下午茶t/\t;
之後影左$160貼紙相-______-
有病!我諗呢生人d錢大部份敗左系貼紙相xdd
我銀包就黎冇位擺-.-
勁多sk haha
喂我個個都要影1輯x)

晚餐又同sk撐台腳-v-
112訓左覺好好笑?又吾知sk笑乜*[]*
又咁夜晚返屋企-_- 

p0相;

 
 了左我心願帶紅色眼鏡xdd 個展我最愛既裙xdd sk留電話個d畫板*[]*太古mtr*v*

轉歌拉又a_a
估吾到sk咁愛 1世朋友;p
孫燕姿同阿妹一齊出EP
好似好耐冇聽孫燕姿既歌;p
聽返好正\[]/!!!

天黑黑 - 孫燕姿(我好似第1次聽佢既歌就系呢首)

我的小時候 吵鬧任性時侯
我的外婆 總會唱歌哄我
夏天的午后 老老的歌安慰我
那首歌好象這樣唱的
天黑黑 欲落雨
天黑黑 黑黑

離開小時候 有了自己的生活
新鮮的歌 新鮮的念頭
任性和沖動 無法控制的時候
我忘記 還有這樣的歌
天黑黑 欲落雨
天黑黑 黑黑

我愛上 讓我奮不顧身的一個人
我以為 這就是我所追求的世界
然而橫沖直撞被誤解被騙
是否成人的世界背後 總有殘缺
我走在 每天必須面對的分岔路
我懷念 過去單純美好的小幸福
愛總是讓人哭 讓人覺得不滿足
天空很大卻看不清楚 好孤獨

天黑的時候 我又想起那首歌
突然期待 下起安靜的雨

原來外婆的道理早就唱給我聽
下起雨 也要勇敢前進
我相信 一切都會平息
我現在 好想回家去
天黑黑 欲落雨
天黑黑 黑黑

c0mment*

發表時間:2009-01-24 05:42 PM  [ 訪客留言(51) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]