| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 8 日 星期二  |
| 如果當初眼淚沒掉下來 哪來這些物是人非的蒼白感慨 |
分類: 未分類 |
我又黎拉=p
呢排都冇乜特別野.[].
只系琴日早會頭暈被送上office-_-
但今系個nice day=)
好開心牙;p我要每個朝早都有咁愉快既心情*v*
呵呵今日英文堂真系極之開心拉=pppppp
呵呵比返個愛人someone拉(佢收到之後勁kai-_-)
呵呵今日lunch同死傻婆去買飯*v*
呵呵今日死鵬鵬走黎搞我locker\_____________/
呵呵見到朱恩個計數機吾知畫乜-_-xdddd
呵呵cl又坐返個行拉*0*
呵呵放學xddd呵呵又見到你._.
全部都系今日我覺得開心既野xd
好可惜系hall底吾見游泳duck\_/
17號你幾時到=(((((死神你幾時黎姐
我真系好鬼想睇3D=(((((
發覺好多野系自己太多疑._.
太戇._.
1定要keep住星期6去跑步\_/
上星期個次我幾滿意._.雖然比人dum但左a_a
跑完又自己周圍hea-_-
我要介coffee-_-1日1杯好拉-_-
Mr.出新碟!_!正=p
po隻我覺得好舒服先拉._.
MR. - 遇到了
是你手 把哀愁驅走 溫柔多細膩
伴你走 一生仍不夠 心塵都細味
伴你數 天昏和清早 歸途多遠路
別要走 日落似影射 黃昏的燈已夜
千萬年人和人遇過了
怎相信同行仍遇上了
這邂逅 然而誰能預告
這刻故事 已開始蔓延
經過無窮幻變天氣 總不分離
傷心不記起
沿途亦抱緊你 不懂分離
此刻愿共你一起
千萬年人和人遇過了
怎相信同行仍遇上了
這邂逅 然而誰能預告
這生以內 那天那地 再見到你
我無意的發現
在這一顆心找到終點
沿途挫敗碰面有多少未捨棄
看著笑臉每天愿能儲起
經過無窮幻變天氣 總不分離
傷心不記起
沿途幻變天氣 仍然能守護你
只要同行有著你
只要同行有著你
同行有著你
呵呵=p
c0mment;>
|
| 發表時間:2009-09-08 07:43 PM [ 訪客留言(30) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 3 日 星期四  |
| 我的脆弱堅強 互相作戰 |
分類: 未分類 |
襯得閒又打下qz先=p
17號快d黎拉!>v<
死神4又來了*v*
原來佢3D版三級囉\_/!!好嬲牙!!
上堂lu~_~d暑作風暴吾該快d走xddd
琴晚真系勁多謝魚糧同KL教我maths/[]\!!
geog又系張sir好開心牙=田
pe見到魚仔仲開心xd
我吾想調位牙._.吾捨得立立同因因t[]t
我同牙澄真系心有靈犀點點都通=p
圖書館快d開我吾想再系走廊到遊蕩x[]x
放學系到等條屎忽精\___/
搞到我系社工室門口等到我變寂寞小姐\_/
放左學返到家系咁努力._.好充實牙我覺得*v*
根本已經吾同晒圈子,我吾想應酬人
終於知道而家咩情況拉,叫左鬆左一口氣(?)
咁我就有理由去說服我自己=)
我想每星期keep住跑步a_a
可惜冇人陪=(
男人對女人的傷害,不一定是他愛上了別人,而是他在她有所期待的時候讓她失望,在她脆弱的時候沒有扶她一把。 - 張小嫻 思念裡的流浪狗
qz轉歌xd
I Can't Make You Love Me - Bonnie Raitt
Turn down the lights, turn down the bed
Turn down these voices inside my head
Lay down with me, tell me no lies
Just hold me close, don't patronize,don't patronize me
Cause i can't make you love me if you don't
You can't make your heart feel something it won't
Here in the dark, in these lonely hours
I will lay down my heart and i'll feel the power
But you won't, no you won't
Cause i can't make you love me, if you don't
I'll close my eyes, then i won't see
The love you don't feel when you're holding me
Morning will come and i'll do what's right
Just give me till then to give up this fight
And i will give up this fight
c0mment;>
|
| 發表時間:2009-09-03 10:37 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
| Can we try to let it go |
分類: 未分類 |
開學拉-v-
開學前緊張-_-訓吾著-_______-
都系對呢班我都冇咩期望,好掛2b-(
1見牙澄我就好開心>v<個死傻婆剪左頭髮yayaa=p
第1日返學丁丁同莫婷就遲左\_/
排隊1擰轉頭就見到鵬鵬-v-十年冇變過:o
成日都好靜牙我xd
3年都同立立1班丫>[]<最開心呢樣!_!
個個都叫我同佢去結婚-_-xd
次次有佢系我前面真系好放心架-v-
又同朱仔1班=p
上課室都同因因坐*v*我好幸福牙*v*
今年乖乖地拉我a__a
放左又見澄澄>v<兩個癲癲地>v<
同莫婷好多野傾-v-
放左同莫婷同蘭西去影學生相
大件事拉吾知洗吾洗影過t___t
岩睇左sk xg,我又發神經-_-
我完全明佢因為我有住1樣既問題=)
點都好都要堅強..真系無論點都好.相信自己一定撐得過
好拉,為左我同莫婷共同目標要努力._.
first of all 要ko暑作-_-
好拉我會比返cm你地架拉xddd
po;蔡健雅 - 誰
現在的我
還是對愛 充滿疑惑
沒對或錯
還不想給 什么承諾
保持沉默 獨自走過
空虛和寂寞 它們陪伴著我
裝作灑脫 其實很懦弱
有太多的借口 終究沒有結果
誰讓我感覺 他最了解我
眼神交錯 話都不用說
就抱緊我 讓我感受 他多愛我
誰讓我感覺 不需要再躲
過去心痛 從此被淹沒
就抱緊我 讓我感受
讓我感受 他多愛我
讓我相信 他是愛我的
未來的我
一個人過 也算不錯
冰冷的手
插入口袋也算暖和
日出日落 都差不多
若有誰陪我 那一定更好過
天空為我 一直閃爍著
用太多的借口 我在拒絕什么
誰讓我感覺 他最了解我
眼神交錯 話都不用說
就抱緊我 讓我感受 他多愛我
誰讓我感覺 不需要再躲
過去心痛 從此被淹沒
就抱緊我 讓我感受
讓我感受 他多愛我
讓我相信 他是愛我的
有誰?
c0mment;] |
| 發表時間:2009-09-01 08:00 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 81 | »
|