Everybody wants to talk about a freak
                                              no one wants to dig that deep
                                                             let me take you Underneath
 
 
star224466
暱稱: [★] STAR
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時鐘;
最新文章
心血來潮
2015-11-08
A New Page
why
now or never
文章分類
全部 (243)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 243
留言總數: 2328
今日人氣: 54
累積人氣: 20715
站內搜尋
2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


我痛說不出來. 分類: 未分類

w0w又就黎返學拉-v-
d野都仲未做完=(
今個暑假既目標冇完成晒=(唉

死神4來了the final destination!!!!
超超超超超超期待!!!
我1定睇架\_/我就吾信冇人陪\_/
仲有fame!希望同step up一樣咁好睇=p

今日知左分班-v-
..f.3好好咁過埋佢=)努力!

呢排冇咩野做又吾想做野-_-
日訓夜訓-_-連街都吾想出
我就黎系1等1既懶人/_\

個日真系好失望..
前晚失眠,全因飲左兩罐咖啡-_-
好痛苦=(好彩有人陪

我發覺我打d好冇組織-[]-xdd
團訂快d賺到錢拉._.真懷念以前\_/

蔡健雅同這位太太出新碟拉=田


我成個人就黎痴線.
真系想死=)
真系覺得自己好白痴

season 6快d黎/[]\
期待星期4=p

po歌先~qz又轉歌xdd

紅色高跟鞋 - 蔡健雅

(電影《愛情呼叫轉移2:愛情左右》主題歌曲)

該怎么去形容你最貼切
拿什么跟你作比較才算特別
對你的感覺 強烈
卻又不太了解 只憑直覺

你像我在被子裡的舒服
卻又像風 琢磨不住
像手紋 像散發的香水味
像愛不釋手的 紅色高跟鞋

我愛你有種左燈右行的衝突
瘋狂卻怕沒有退路
你能否讓我停止這種追逐
就這么雙 最後唯一的 紅色高跟鞋


qz轉呢首,我聽既系american idol season 8既Lil Rounds版,好聽!
Celine Dion: I Surrender

There's so much life
I've left to live
And this fire's burning still

When I watch you look at me
I think I could find a way
To stand for every dream
And forsake this solid ground
And give up this fear within
Of what would happen if they end, you
I'm in love with you

'Cause I'd surrender everything
To feel the chance, to live again
I reach to you
I know you can feel it too
We'd make it through

A thousand dreams I still believe
I'd make you give them all to me
I'd hold you in my arms and never let go
I surrender

I know
I can't survive another night away from you
You're the reason I go on
And now I need to live the truth

Right now, there's no better time
From this fear, I will break free
And I'll live again with love
And know they can't take that away from me
And they will see... yeah

I'd surrender everything
To feel the chance, to live again
I reach to you
I know you can feel it too
We'd make it through

Every night gets longer
And this voice's getting stronger baby

I'll swallow my pride
And I'll be alive
Can't you hear my call?
I surrender all...

(I'll surrender everything)
(To feel the chance, to live again)
I reach to you
I know you can feel it too
We'll make it through

A thousand dreams I still believe
I'll make you give them all to me
I'll hold you in my arms and never let go
I surrender

Right here, right now
I'd give my life to live again
I'll break free
Take me, my everything
I surrender all to you, right now

Right now

c0mment;>

發表時間:2009-08-26 01:16 AM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 8 月 16 日  星期日   晴天


那是什麼 分類: 未分類

hey~我返黎拉xd
好耐冇理qooza-v-
懶x_x

簡單講下之前做過d乜;p
- 睇左沖天救兵,好正=D
笑點吾多,但好感人t_t
- 去左書展同動漫-v-
都系冇咩收獲-v-xd
- 睇左drag me to hell(地獄巫門等你來)
之前睇佢美國票房吾錯所以去睇~正-v-
有d位真系嚇到我彈起-0-
- 睇左梓靈本聽說我們仍在相愛
之前本來想買佢最新個本但冇-(
my god個本喊到我痴線-0-
- 原來物理書好好睇xd
多謝sk拉~xd
- 聽左daughtry, annekei同hanjin隻新碟,
好正好正!_!
仲有景行廳出碟!!!!!!!!!
聽佢地d歌聽到笑=p心情都令d~xd
- 個個星期都有做運動;>
每星期最期待就系做運動個日xd
又有得食早餐xddd
呢排成日玩
羽毛球a_a下星期1定要跑步拉>___<
- so you think you can dance season 5完左拉,真系好好睇t_t
season 6要9月3先有,都吾知仲有冇時間睇t[]t

水牙水,我幾時先操得返你牙=(可能要下世拉=(((
唉差d有得玩funky同boxingx_x

今日返去深圳,今次冇出街-_-
但牙妹買左4蚊一大盒氣球返黎玩xd
好好玩;p系到畫氣球,又玩水彈
又整到成張床都系氣球a_a
好令的啊=p

有時覺得我變左好多
有時覺得我好多野擔心
有時覺得我好攰
但又說不上來x_x

我諗1819號系我最遺憾既日子=(

我幾時先肯努力牙.唉


po歌:
真系覺得好正my godness-0-
鄭融 - 借
傳聞說你正與她吵架不見面了
傳聞說你仍留下共她所有合照
上分鐘 上一秒 你說心不再困擾
下分鐘 下一秒 你眼睛通紅似發燒

為何每個禮拜消遣都總約定了
誰人個唱那裡自助餐都已訂票
是開始 又不對 對你所知道太少
是知己 亦不對 你太好的人緣 知己哪會缺少

如果你習慣 有備無患 只怕獨個晚餐
才想到讓我借用時間 借用完沒法還
如果破掉燈泡借燭光用一晚 是你是你大貪
大貪畢竟攪錯我是哪種人 接吻就能合眼

明明每次你說她喜歡加上盛贊
明明每次留神望電話都看十眼
是專心 又不對 你眼光總愛轉彎
是分心 亦不對 變了這種閑人 比不去愛更慘

如果你習慣 有備無患 只怕獨個晚餐
才想到讓我借用時間 借用完沒法還
如果破掉燈泡借燭光用一晚 是你是你大貪
大貪畢竟攪錯我是哪種人 接吻就能合眼
有雨沒提著傘


qz bm轉左呢首=p
大同版既Nothing's Gonna Change My Love For You

c0mment;>

發表時間:2009-08-17 01:34 AM  [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 24 日  星期五   晴天


未知的明天總讓我旁徨 誰給我力量 分類: 未分類

靖怡生日快樂啊!!!
我記得我上年都有同你講xd
原來咁快就1年-v-xd
祝你地兩個日日都咁幸福;p



呢排都好攰.日日都有節目-v-
都未好好抖過..

琴晚5點先訓吾知做乜1訓落床就成個人崩潰
算當發洩不過我希望自吾好咁眼淺
其實覺得自己好幸福我已經滿足我有擁有既野
但系總系覺得冇信心吾知系到驚乜野


對自己坦誠
多坦誠 我自有分寸


7月22;小學gathering;]
最搞笑系上車先發覺吾見左仲ling-0-xd
吾知佢死左去邊-_-
而且我地兩大俊男kfc同肥良比人查身份證-_-
擺明d警察吾抵得佢地令仔-0-xd
仲有系沙灘,我亂講條溪有條'惡'魚嚇到個細路即走xd
吾講咁多-_-其實冇乜野講-_-
最開心就就系alex有黎-v-我等緊張全家福;]

天多美!!我同sk情侶衫-v-xd




PO歌;
張惠妹 - 分生

一個我像不會累一直往前
一個我動彈不得傷心欲絕
我不確定 幾個我 住在心裡面
偶爾像敵人 偶爾像姐妹

一個我在網路上朋友一堆
一個我在房間裡獨自面對
灰色的音樂 塞滿黑夜 High的像麻醉
好讓翻攪的胃 安靜一點 忘了全世界

分裂前的熱淚 分裂後的冷眼
越愛誰 越防備 像只脆弱的刺蝟
分裂中的心碎 分裂後的假面
不快樂 不傷悲
情緒埋藏成了地雷 等待爆裂

一個我相信用心會被感覺
一個我大喊真心會被欺騙
開始的熱烈 不停奉獻 後來剩決裂
謊言吞噬了心 帶來刺痛 撕裂的蛻變

 

 

 

c0mment;]

發表時間:2009-07-24 01:05 PM  [ 訪客留言(31) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]