Everybody wants to talk about a freak
                                              no one wants to dig that deep
                                                             let me take you Underneath
 
 
star224466
暱稱: [★] STAR
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時鐘;
最新文章
心血來潮
2015-11-08
A New Page
why
now or never
文章分類
全部 (243)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 243
留言總數: 2328
今日人氣: 28
累積人氣: 20689
站內搜尋
2009 年 4 月 29 日  星期三   晴天


曾經以為等待會改變什么;] 分類: 未分類

前晚已經吾想返-v-
點知琴日就病鬼左x_x
(豬流感?![]!)
都好既,比我調整下身心=)
sk成日陪住我*v*i love you so much*v*
放lunch莫婷又打比我._.感動死x)
成個下就都要對住電腦k0個ers project x_x
攰死.
琴日篇qz del左系因為我已經控制到情緒!;]


今日盡返!_!好多野等住我做架嘛=)
cl真系一額汗-_-v勁驚-v-
我個位真系真系好靜-_-
kahei話朱仔減左肥其實系令仔,
真架我都覺!!!!!\_/!!
maths-v-你張紙仔真系感動死t_t
drama-v-shit-_______________-
總之戴返個口罩拉!!!
\[]/!佢究竟要影幾多張相架!\[]/!

放左去左睇社際歌唱比賽;
好耐冇同kayu 1齊t_t
牙澄狂禁住我吾比我同love拍手t_t又要我拍faith;<
吾緊我仲有把聲xd
放學-v-玩到好似拍鬼片咁xdd

好鬼姣囉吾該-_-

p0歌*v*琴日狂聽-_-
獨行俠 - 藍奕邦

一朝早到晚鬧市內與誰偶遇過
緣份到便坐下較量切磋 交錯純屬一種經過
多麼親厚最後也是要獨個去過
披風沙孤獨上路
又如何

誰為了要撇掉單身的標簽參加派對
誰共舞過吻過 喝掉兩杯偏更覺空虛
同伴死黨知己跟愛侶 怎會擔保不離去
還是靠自我驗證世間錯對

不需等 一些不該等的閑人
不需當 乞討關心的可憐人

既是要共寂寞同行
何妨變做個俠客邁步前行
一息間 多洶涌的人群
花火過後散落像微塵
獨個上路再做 撇脫的自由人

 

 單身漂泊歲月里面鐵鞋也踏破
尋覓最愛卻又似沒結果 得到手又拚命拔河
捨己的愛到忘記自愛才算坎坷
懂得怎麼自處心便平和

懷著怨氣繼續唱  孤單的心多悲與痛
而沒勇氣愛上 兩袖裡邊爽朗的清風
誰做卑躬屈膝的傀儡 等某君施拾樂趣
無伴侶亦照樣會撐得過去

獨身都可快樂做人 何妨獨斷獨行
用一雙腳印來證實你極勇敢
脫軌的邊緣人 還是快活自由人
只差一線等你去區分

不需等 一些不該等的閑人
不需把 苦海孤雛演得傳神
再別怕共寂寞同行
何妨脫下那墨鏡高調前行
你與我 小得好比微塵
棲身這亂世之內浮沉
沿途各自上路 去替生命留痕

c0mment*v*

發表時間:2009-04-29 07:33 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


講不出的苦痛最兇 一分鐘一千次進攻=) 分類: 未分類

琴晚10點幾先知中文要作文-_____-
仲諗住早d訓\[]/
之後系咁add人問-v-
不幸中既大幸-_____-v
吾該晒KL朱恩-v-
如果吾系我都作吾到文xddd

今日吾知做咩狀態好吾掂x_x
想死x_x
調左新位
慘/_________\
吾好話笑,野都可以吾洗講多兩句-_-
我個朱仔牙t______t
放學系到等牙澄
點知t_t
呢排都1個人放學班友仔去晒練歌個d/[]\
多謝朱恩送我出門口;田
得囉咩咩澄我吾陪你等車拉\_________/

THE QUIZ SHOW-v-
吾知好吾好睇呢;p

之前1直都吾記得介紹1套戲0,0

gahjini
08年既印度片
其實吾系恐怖片黎架
好慘架t_t
喊左3次-v-
系真系[喊]._.
佢個種生活同心情真系好痛苦/[]\
不過3個鐘既戲0.0得閒真系睇下拉=)


呢排吾知做咩好眼淺._.
擁有左之後我真系好怕失去
我扮到冇所謂其實我好著緊
過去左既野系真系返吾到黎丫定系自己既問題?
我吾知
我想自己堅強d堅強d堅強d!=)


p0歌;
吾知第幾次系qz到p0呢首lu-v-
呢首聽親都喊s0吾會做bm xd

魚在水裡哭 - 深白色二人組

魚在水裡哭
我握著你的手說魚在水裡哭
你笑著說別傻了魚並不會哭
他們是一種沒有眼淚的動物

樹在雨裡哭
我抬頭看著你說樹在雨裡哭
你溫柔看著我說樹並不會哭
他們是沒有思想情感的植物

我突然的無助
沒有眼淚的悲傷沒有人清楚
只能呼吸著不被諒解的孤獨
一個人靜靜祈禱一切會結束

我矛盾著無助
很需要你能給我一點點保護
想對你說的話卻總說不出
我變成了植物

沒有人在哭
你摸著我的頭說沒有人在哭

我在哭 
只是沒有人在乎  


c0mment*v*

發表時間:2009-04-27 11:13 PM  [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 23 日  星期四   晴天


誓言若似太難記住別記取=) 分類: 未分類


20號星期1~_~
朝早熱到你丫\[]/!
之後CL拍片
鵬鵬個正經樣我忍吾住笑xdd
math差吾多成堂都訓緊x_x
drama換左個新老師,,Aaron~_~
睇個樣好似好惡
其實幾好玩*[]*
今堂我open左好多xd
唉我d情緒真系吾多掂/_\

星期2pe跳舞;
玩青梅竹馬xd我掛住kayu/[]\
小息,第1次見到kl笑到咁-_-v
仲西利過我~_~
今堂math我覺得好正;>
放學with sk again;
坐系樓梯傾計真系正*v*
有條淫佬\[]/s0嘔心!

星期3放左學去演藝學院睇跳舞學跳舞;>
好正;>
dancers好nice牙*v*

今日1早就起身k0埋d專題
好彩有人叫醒\[]/
晨讀訓到打鐘都吾知-_-
朱仔系咁篤我先醒-_-v
lunch笑到食我吾到野囉\[]/
va我完全吾知點畫/[]\
點解會有d va咁渣既女仔架\_/
放左送牙澄搭車
系車站大嗌大笑真系樣衰xd
之後同kaidi海怡走a__a
行完街又送kaidi搭車-_-v

我而家先發現自己幾咁傻
經歷左咁多野
到頭來剩低自己1個

無法再與你交心聯手
畢竟難得有個最佳損友
卻沒人像你讓我眼淚背著流
嚴重似情侶講分手
朋友我當你一世朋友;

比人發現我次次打完qz都轉歌添xd
好拉又轉xd
轉lenka既the show
澳洲女新人  佢把聲我好中意=)
I'm just a little bit caught in the middle
Life is a maze, and love is a riddle
I don't know where to go
Can't do it alone
I've tried, but i don't know why

Slow it down, make it stop
Or else my heart is going to pop
Cause its to much, yea its alot
To be something I'm not

I'm a fool, out of love
Cause I just can't get enough


I'm just a little girl lost in the moment
I'm so scared but i don't show it

I can't figure it out
It's bringing me down
I know, I've got to let it go


And just enjoy the show

The sun is hot in the sky
Just like a giant spot light
The people follow the signs
And sicronise in time

It's just, no body knows
They got to take it to the show


And just enjoy the show

Just enjoy the show

I want my money back   xd

Just enjoy the show

c0mment*v*

發表時間:2009-04-23 07:56 PM  [ 訪客留言(33) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]