| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 22 日 星期一  |
| 讓我忘掉一切愛與愁;] |
分類: 未分類 |
25/12 - 愛2B<3 (- 星 囡 ★╮ 說 (上午 12:00):
聖誕快樂<3
Merry Christmas;!
星期日;
好彩吾系我最遲;田
汽水好重牙/_\
做節食飯-v-
見到你好多次丫x))
去左冒險樂園玩左6百幾蚊掟彩虹.v.
手氣都0k丫xd
今日;
我琴晚系莫婷家過了1晚(哈哈哈)
個party可以再high d=)
小酒窩丫![]!
我好可惜我冇食到wasabi*v*
多謝晒所有既聖誕卡同禮物牙;]
仲有d朱古力;]
之後同牙魚出去;
我同牙魚真系好夾>[]<!
0h.v.正kai婆丫;
之後同埋kaidi睇荒失失`
笑到痴線0mg!
i like to move it move it xd
好正![]!我愛個d企鵝*v*
之後同sk周圍行~[]~
又笑到kai晒.v.
頌拎.v.我好想知你變成點*[]*
25號丫*[]*
點解有D野我想佢黎又吾黎;
當我睇通左..佢就系咁黎.
我覺得好煩.>[]<
反playb0y!
木乃伊
你說要我 死了這顆心
最好永遠 存放在埃及
像木乃伊 保持著神秘
敲也敲不破 連時間都忘記
你一直嘮叨著所謂真理
剖開了心就看到我不是她的記憶
要我節哀 雖然她不該
如果看不開 我怎么活過來 愛
木乃伊的心在燒
金字塔里悶到老
也許我自己 太在意 被拋棄
無法忍受 黑暗的 沉默孤寂
木乃伊的心在跳
抱著希望慢慢熬
我鼓起 最后的 一分力 撐下去
相信真愛 就在我醒來的新世紀
|
| 發表時間:2008-12-22 10:48 PM [ 訪客留言(29) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 19 日 星期五  |
| 你不會知我對你的掛念有多少; |
分類: 未分類 |
星期1;
個陣香味真系成成嫁;p
好香*v*(淫笑xd)
成成講野好好笑>[]<
assembly我1個坐/_\
莫婷話我個樣好呆.v.
星期2;
cl我份網頁帶左返黎死晒圖-_-凸
我帶晒返黎嫁喎凸凸凸
drama個sexy dnace都吾sexy-v-
w0w呢晚勁早10點就訓左y0;]
星期3;
雖然早訓訓開有條路上堂都訓-v-
留系到整壁報;p
玩到死死下x)
星期4;
牙澄嚇親我;p
oral同鵬鵬笑多過講xd
haha莫霜峰xd
放左竟然見到紅黑間條!
0mg我真系好激動!
夜晚好精神整qz整到3點;田
今日;
多謝miss s0 ^0^
英文堂同牙澄笑到傻晒;p
影班相..我都好想笑xd
好緊張xddddd
va test我想死-______-
死虧佬死kai婆死癲婆;D
太認真的擁抱 我捨不得忘掉
轉歌;;
麥浚龍 - 從此世界多了一分鐘
寧靜有點傻 呼吸變得有點錯
髮膚那樣多 叫情緒更加多
寧愿有點傻 時代沒法暫停過
但有廿四零一分 讓我陪你去經過
當能渴望就渴望 無論以后歲月有幾多
若果可以多一分鐘世界蒼茫
若果可以多一分鐘虔誠地快樂
沒太多都有多一分鐘人類的天堂
時間每天渡過 但有幾多會淡忘
城內有點忙 晝夜陪著誰人過
但有廿四零一分 我總會跟你經過
當能渴望就渴望 無論以后歲月有幾多
若果可以多一分鐘靠你身旁
若果可以多一分鐘虔誠地愛我
沒太多都有多一分鐘跟你去猖狂
時間每天渡過 但有幾多會令我多么
靈魂在縮小的兩個 時間會突然地走多
暫借一個超過宿世的知覺
放得那樣多 我和你太多未碰過
就似可以多一分鐘世界蒼茫
就似可以多一分鐘虔誠地揮霍
沒太多都有多一分鐘相信有天堂
時間每天渡過 但有幾多愿更多 |
| 發表時間:2008-12-19 09:09 PM [ 訪客留言(30) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 12 日 星期五  |
| 什么香水污染你 唯有愛理不理 |
分類: 未分類 |
星期3;
lunch聽左好多野.
我以我系聽到食吾落-,-
va先知我病左/_\
鵬鵬仲要彈我.v.
放左學頂吾順即刻返左屋企;
就死a____a
星期4;
成日系屋企.
我miss左社籃t/\t;
我好感動個個都咁關心我 ;D
同傻佬傾math.V.
發現我CH.5咩都吾識.
牙澄都要抖下t[]t
今日;
eng..miss s0/_\
我好心痛t^t
小息好彩傻佬冇比人捉x)
妖超錦吾識計就吾識計拉~_~
is同成成溫math a0a
math test牙.唉/_\
geog-v-我好有義氣嫁a0a
中文牙..成成系到強顏歡笑.
我同莫婷睇到好心痛.v.
仲未好返.v.
dance club都冇去.
系電腦室hea完就去2樓hea-,-
hea勁耐-_-v
好重牙d書!_!
咁燥做乜吾想理你囉.
同你hi bye fd都吾想做.
好想del晒我吾想見到既人.
我要n0kia 5800丫!
何苦堆砌愛你的理 由全部也不入流
心里明白是不想自救
Dear Fiona
幾天之間 統統彷彿出了錯
負責開心這位 偏偏怎麼不似我
每次這般也掠過 某段舊兒歌
許多東西 追追趕趕補了兩課
但耳邊的聲音 輕飄飄都擊退我
晚晚對空氣念過 是我有問題麼
想太多 想到不記得誰是我
想要哭 哭我為何沒停下過 發傻
心裡的愛找到三吋覓鞋踏破
找到七歲的我寫過一遍日記 像這麼
My Future Fiona
*So How Are You (My) Dear
可憶記你這個房
藍藍牆下我是王 無人 不要慌
Trust In You (My) Dear
請不要喊聽我講
童年寂寞也盼望 送向遠方的你燭光
打開天空 天空應該不會錯
望向山高海深 蒼天應該想試我
晚晚也安慰著我 尚有老掉情歌
工作多 多到不免自然做錯
趕快將那粗糙的我煉成大器 再琢磨
率性的我願能維持十成自我
想到七歲的我迷途綿羊日記 已像這麼
My Future Fiona
REPEAT *
而你也過得可以嗎
童年裡那個我都哭過嘛
你是如何 走過可怕
REPEAT *
流星日月時光 請緊記你這個房
藍藍長夢已漸黃 仍然 不要慌
心迷途何方 今天也要聽我講
如若現實欠盼望 再向遠方的你探訪
|
| 發表時間:2008-12-12 10:33 PM [ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | »
|