Everybody wants to talk about a freak
                                              no one wants to dig that deep
                                                             let me take you Underneath
 
 
star224466
暱稱: [★] STAR
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時鐘;
最新文章
心血來潮
2015-11-08
A New Page
why
now or never
文章分類
全部 (243)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 243
留言總數: 2328
今日人氣: 22
累積人氣: 20643
站內搜尋
2010 年 1 月 7 日  星期四   晴天


好幸福好快樂既生日!!! 分類: 未分類

我過左1個好幸福好快樂既15歲生日!!!!:)

1月6號見到d msn個人信息已經好開心=p
就黎12點已經興奮到系咁笑吾停xd
好拉講下邊個1先xd電話宛澄,msnKL,sms泓泰

多謝你地每1個人句生日快樂丫!!!真系好開心:)
最special要多謝卿雲,li sir,澤輝同miss shiu!!達均都有同我講>v<
仲要多謝joey,koey,何先生=p

寫下今日開心既moment先;
- 蘭西系正日第1個比禮物我既人,真系勁驚喜丫!
  完全吾知佢會送生日禮物比我xddd多謝罐星星丫*v*
- 多謝kl個拼圖!!!>v<如果adam真系同我講我會開心死xd
- fish1見到我就擁抱xd小息開左佢禮物睇,宛澄都系到,
  打開到adam個版..我同宛澄尖叫,真系好尖既尖叫!!!
  我1打開又com埋,真系勁激動!!!!!!睇到我喊牙..好多人都問我咩黎
  我都話佢地吾明架拉,,比人睇到我喊x_x
- 多謝宛澄!!好令丫你份禮物>v<!!!!!
- 影班相,系1份生日禮物*v*多謝牙曉yim2牙糖丫,好想快d睇到張相=p
- lunch!系魚糧屋企慶生with魚,海怡,宛澄,魚糧,泓泰,仲鳴,均裕同俞漢;D
  好幸福丫!!!!好多謝你地丫!!呢個生日會既高潮就系12:38分拉xd
  跑返學校xdd其實可以吾洗跑囉\_/7[]7
順帶1提點解kaki可以咁弱智;o如果影班相真系可以1齊剪齊陰影就好拉~xd
銀河唯一的秘密之怪獸打超人!*0*

po相先*v*


 

食飯?_?xdddd

 fish送既相簿*v*
 
 
 
好正丫*v*xd

都系個句,1多謝你地!!!!!!!!!!我愛你地丫!!
今日食左2個蛋糕*0*

發表時間:2010-01-07 10:59 PM  [ 訪客留言(29) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 2 日  星期六   晴天


twenty-ten快樂~~ 分類: 未分類

2010快樂丫~

24/12;
夜晚同sk去唱k~
hea下hea下咁過~
仲做左件極無聊同7[]7既野-_-
25/12;
夜晚食飯with肥仔,魚,鵬
等位..1人1張籌囉xd
我做左成粒鐘講故佬-_-講saw1劇情
好好玩~pizza d芝士極度正啊吾系講笑xd
心血來潮話搵...=田
好期待*v*
之後搵amy同關~
點解肥仔仲食得落野?飽到丫x_x

29/12;
去睇阿凡達with魚同肥仔
是很正啊~如果去imax睇會仲正啊d效果
坐到有d攰-_-
之後食野走人,同肥仔行路返歸-v-

31/12;
6點成家出去如心食buffet
如心部lift極度時尚~
好好食=田飽到媽媽都吾認得
見到如心樓下掌門人班人系到做節目
行過球場聽到janice把聲..好多人-_-d歌星系到唱歌
之後去搵sk..
上山頂=田
原來中環可以咁清靜,好得人驚-_-
好耐冇去山頂..sk系咁話自己大個女-_-
哇..山頂打十號風球咁,勁凍
都好多人好熱鬧!睇煙花~
我sms晒所有人仔台架..retry左勁多次,吾知你地收吾收到=(
至於有d就打電話講~哈好開心>v<
倒完拿拿聲走,排隊搭纜車

上到纜車有d人要企,睇到2個鬼佬就諗起adam xd
吾知佢新年點過呢~~

1/1;
講出黎都笑死人..新1年就病左-_-
可能系食buffet個陣我1黎就食好多魚生,
唉/_________\
食lunch個陣已經勁肚痛,
但我仲可以用左成個下就睇adam d新聞-_-
之後就有1種衝動去申請fb-_-(我知我落後,吾好笑我-_-)
本身對fb
就冇咩興趣,但就系因為adam-_-
之後就頂吾順/[]\


唉呢個假期..都吾知做左d乜
吾好話溫書,功課都未做完-3-
kl講得岩.睇黎我要放低我對adam d兒女私情._.
我睇晒saw1-6拉=田
 
 
 

忍吾住轉左bm..feeling good;]
聽下最後1句真系好正,live都1樣咁正!
睇左adam ama個表演..唉真系..有點兒傷心
真系sorry..我個相架由大東轉左adam-v-



發表時間:2010-01-02 03:31 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 12 月 30 日  星期三   晴天


ADAM LAMBERT! 分類: 未分類

我25號打左篇on*野xd
之後又收埋左~吾知有咩人睇左呢xd
前幾日又打左篇有pw既..just for 9up;o
冇諗住比任何人睇,多謝你地咁關心我=p

i love Adam Lambert!!!!!
呢篇純粹發洩我既掛念,
未試過咁誇張;o
又冇人可以比我分享下我既feeling wo=(
有冇人可以解決我對佢既單思病=(!!

 
name: Adam Mitchel Lambert

before AI  career : pub singer + theater actor

birthday:1982.01.29

HT: San Diego,CA

我都睇左吾少佢比賽既片段,
雖然佢屈居亞軍輸左比kris allen
但佢音域技巧上都比kris好,無奈american idol系票數決定結果~
點都好點都要聽下佢d歌=p
佢把聲真系好好聽好有power,加上又令仔*v*
好可惜佢既性傾向/[]\
anyway~介紹d正野比你地拉*v*

佢系AI比賽某d既歌,留意下有個女評判好中意佢架~just like me xd
black or white (top13)
http://www.youtube.com/watch?v=O7y2nuxqpBo
好中意佢吾妖既打扮,笑1個已經足以殺死我*v*
如果我有得同佢握手就好=(

ring of fire (top11)
http://www.youtube.com/watch?v=OkcxaMN3NRk
吾系講笑佢真系有個種魅力!
留意佢每次唱完既笑容,真系好正*0*

mad world (top 8)
http://www.youtube.com/watch?v=1xKPk5RvcU4
呢首系佢首成名曲,d評判聽完都企起身讚佢!
我第1首聽佢既歌就系呢首,系AI season 8隻碟到,呢首歌我1聽就好深刻,個feel真系好正!

born to be wild (top7)
http://www.youtube.com/watch?v=Z0SGJm086cg
佢把聲本身就系屬於rock=田
個女評判真系好可愛xd

if i can't have you (top7)
http://www.youtube.com/watch?v=pJHB575_z7g
吾系講笑1定要聽!!!
原曲本身好輕快,但佢用第2種方法演繹,超正好touching!
個女評判都聽到喊

feeling good (top5)
http://www.youtube.com/watch?v=9iFTSb47dBQ
佢嗌個陣真系正,e+有得down佢唱晒成首既版本,仲正!!!!!
好中意佢著白色西裝*v*

whole gotta love (top4)
http://www.youtube.com/watch?v=3U4AIObPsfA
拿拿rock友=田

one (top3)
http://www.youtube.com/watch?v=zCFj4K_uSBs
拿見到佢部手機xd
好少可見佢唱慢歌的拉~個feel好正啊其實

a change is goona come (finale)
http://www.youtube.com/watch?v=mT2kZFV9VmU
個人認為佢唱晒成首既版本好聽d=)

no boundaries (finale)
http://www.youtube.com/watch?v=PF0F0ltJBuY
好似話佢同aris爭第1用呢首歌pk,好中意呢首歌=田
我系AI隻碟都聽過,但我覺得呢首歌kris系唱得好聽dd xd

adam & KISS
http://www.youtube.com/watch?v=XSvqbE3v8-s
吾系講笑,正xd
拿~佢同krisxd
http://www.youtube.com/watch?v=qLng6YJuRk8

1個媽媽比adam既信,系人地blog到睇返黎
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!a_jQklaRHwDTN7mx8.jX8Mlj/article?mid=289
好感人._.
哈哈xd
系時候po下d相xd

 好令啊個笑容 好可愛*0*
 好有model feel;o
好令仔xddd
 我覺得呢個笑容好似mr. bean牙xdddd=pppp
 AI班人~
 佢好高架,好似1米8幾~
 \[]/!好sweet!
見吾見到佢呢~

佢個鼻高到丫!

 adam & his family*v*
 kris同佢1齊茶黑色指甲油xd
 好羨慕佢d fans/[]\
adam&kris~

呼,終於打完xd
我d野就遲d先打拉xd~

發表時間:2009-12-30 05:30 PM  [ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]