| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 17 日 星期五  |
| 相逄恨晚 |
分類: 未分類 |
好凍!!!!!!!!!!!!!!!!hate it!!!
不過好中意on duty,好開心:)吾想轉duty:p
聽完個消息..心都碎埋:(
也許空虛 讓我想得太多 也許該回到被窩
|
| 發表時間:2010-12-17 08:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 12 月 12 日 星期日  |
2010 年 12 月 8 日 星期三  |
| !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
分類: 未分類 |
為左偉樂...衝!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAMES!!!!!!!!!
兩個樂,我最愛個兩個男人:DDDD |
| 發表時間:2010-12-08 08:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 81 | »
|