成日好似好得閒,但系又好似好忙,時間點都吾夠用,點算好
有d野超出預計,一時間適應吾到,點算好
成個人冇動力,好想搵人傾下,但又吾想煩住人,點算好
好想搵到目標,好想順其自然,但比人迫住,點算好
好想去玩,點算好
好想操水,但吾夠時間,點算好
好想系所有方面都努力向前,但力不從心,點算好
好想念中三,點算好
點算好點算好點算好點算好點算好點算好????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

想佢黎個d吾黎,吾想佢黎個d又黎,未有完美 |