| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 2 月 2 日 星期三  |
| 把疲憊的心再上鎖 自己過 |
分類: 未分類 |
一個二個返大陸..
吾知可吾可以系冇人陪既時候的起心肝做功課:s
我想放棄..
點解又比機會我
又比希望我幻想
陳奕迅 - 苦瓜
共你乾杯再舉箸 突然間相看莞爾
盤中透著那味兒
大概今生有些事 是提早都不可以
明白其妙處
就像你當日痛心她回絕一番美意
怎發現你從情劫亦能學懂開解與寬恕
也像我很糾結的公事
此際回頭看 原來并沒有事
真想不到當初我們也討厭吃苦瓜
今天竟吃得出那睿智愈來愈記掛
開始時捱一些苦 栽種絕處的花
幸得艱辛的引路甜蜜不致太寡
青春的快餐只要求快不理哪一家
哪有玩味的空檔來欣賞細致淡雅
到大悟大徹將虎咽的昇華 等消化學沏茶
至共你覺得苦也不太差
下半生竟再開學 入迷的終於醒覺
移走最後的死角
用痛苦烘托歡樂 讓余甘彰顯險惡
如藝壇杰作
就像我一直聽香夭從未沾濕眼角
仔細地看神壇里木紋什麼精巧也不覺
卻在某蕭瑟晚秋深夜
忽爾明瞭了 而黃葉便碎落
做人沒有苦澀可以嗎
真想不到當初我們也討厭吃苦瓜
當睇清世間所有定理又何用再怕
珍惜淡定的心境 苦過後更加清
萬般過去亦無味但有領會留下
今天先記得聽過人說這叫半生瓜
那意味著它的美年輕不會洞察嗎
到大悟大徹將一切都昇華 這一秒坐擁晚霞
我共你覺得苦也不太差
|
| 發表時間:2011-02-02 12:27 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 1 月 30 日 星期日  |
| HBTOADAM:) |
分類: 未分類 |

happy birthday to ADAM:)
不經不覺,咁快一年
好想你快d出新碟
好想你黎多次香港
好想可以同你影相:(((((
琴日玩左成日好攰,夜晚冇睇晒jonny deep就訓左:(
parents day on duty,好好玩,特別系企門口
好中意同人好開心咁講早晨!
成績...算數.....唯有下學期再黎啦
之後返教會
maggie真系痴線架...:s
十萬個掛住leeon
又少左機會見佢..唉
幾條友仔入band房玩
gloria真系好有氣質><
散band,多謝chi keung包糖
系m記笑下笑下又一day haha
朝早食早茶,之後去左機鋪 haha!!
今日返祟拜..好中意咁樣:)
仲有!!前幾日又見返個大家樂妹妹!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2011-01-30 05:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 1 月 28 日 星期五  |
| 再見了我的寵愛 |
分類: 未分類 |
最後一眼...:((
今日小息我老公黎搵我hehehahahoho:pppppp
準備變大肥婆~食埋呢個新年假先算,遲d再減xd

可吾可以令仔少陣??????!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2011-01-28 09:32 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 81 | »
|