| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 11 月 20 日 星期日 |
 |  |
| ★咁都唔錯呀oO★ |
今日星期日,,早上起左身同家姐msn
跟住12點幾食野,,到左兩點幾,,
同牙榮牙鋒去apm,,佢地買左包煙,,我都出左10蚊
佢地咁好人,,跟住到左apm睇左好多野,,仲夾左包糖,,
=-=食死,,跟住4點到,,佢地去左唔知邊度坐低食煙
我就係到食糖,,5點到返左去秀茂平玩,,玩到7點到
去左金茂平打籃球,,仲見到牙榮既師兄,,跟住打左幾場波,,都幾開心
跟住8點幾牙輝黎左,,冇打波,,我係到鋤左陣dee就返屋企啦
返到屋企又係msn,,跟住就訓教教啦
|
| 刊登時間︰2005-11-21 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 19 日 星期六 |
 |  |
唉~冇野做  |
今日,,7點幾起左身,,再訓過,,10點再起身,,跟住再訓過
跟住又同5.6個人icq,,愈玩愈小人,得返家姐同....
跟住就成日係到icq,,到左5點幾,,有野做唔得閒,,
跟住7點幾去左打波,,唉好慘,,輸左波,,一打4輸10比3
跟住去左網吧玩cs同魔獸,,悶,,下次一定唔會再出黎
跟住打到11點幾返屋企,,佢地話唔知去邊到吹水,,
我見係屋企又冇野做bo~跟住落去搵下佢地啦,,搵唔到
算~返屋企玩icq聽下歌仔,,跟住就打日記啦
打完日記就沖涼,,沖完就訓啦,,凍凍呀~ |
| 刊登時間︰2005-11-20 12:12 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | » |


 
|