今天~照舊行路返學,,,返到學校同人無無聊聊捉下棋咁啦
跟住一開始就兩堂英文,,,見到成班死曬咁係到訓教,,所以我又跟住訓教啦,,
跟住過左兩堂英文堂,,,miss走左唔夠三秒,,就聽到噪死人既聲音
=-=唔洗問都知係教數學既李sir,,成班當場復左活咁聽書
到左小息果陣,,=v=又係到同人捉棋
跟住到左中文堂,,成班都好精神咁樣係到...............串x中文miss
又係到講源係介女王~haha~佢地成班講到好好笑
到左中史堂=-=''又要小測,,照舊成班都係到出貓
跟住就lunch~近來想廋d~唔食lunck~去左同牙峰d人吹水
=v=返到學校到地理測驗~真係死人~不過經過朋友既幫忙(出貓),,我諗都可以合格掛
跟住兩堂旅遊業~又係吹水堂~牙梁sir講既野真係愈黎愈得意
又唔知講咩忙果呀~又有人問牙sir食蕉果時係一口咬落去定係含下含下咁~haha~笑死呀
今次係我第一次打日記~^^~打得唔好既講出黎呀 |