| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 1 月 25 日 星期三 |
 |  |
| 走lunch,,眼訓,,悶 |
今朝同牙鋒一齊行返學,,返到學校冇野做,,跟住頭兩堂pe,,考試bo,,不過我腳傷所以有d未考住,,
考左掌上壓同唔知咩野,,做完就係到睇漫畫,,跟住一堂數學,,聽下書睇下漫畫又一堂,,
小息又係到聽佢地班講金庸(online game),,跟住中間兩堂中文,,訓左一堂,,一堂做練習,,
lunch果時就放學啦,,係學校門口同個睇門口果個講左幾句野,,跟住出到學校班主任望住我走,,
=v=一定比佢x,,跟住去食野,,食完同牙鋒去左網吧,,佢有佢玩,,我有我玩,,悶,,
2點半就去左曉麗宛,,食野同借書,,跟住就去左肥彭屋企玩,,廢事見到個牙爸,,跟住5點幾返屋企,,
唔洗2分鐘又上返肥彭屋企,,玩到7點幾又返屋企食飯,,8點幾又上肥彭屋企,,
跟住9點幾大佬都上左黎,,我係到睇電視,,佢兩個就係到玩魔獸,,唔知點解成日都好眼訓,,
跟住11點幾返屋企lu,,返到屋企就幫人留言,,跟住沖完涼就打日記,,
下星期就情人節lu,,又唔知去邊到去,,祝大家情人節快樂,,
仲有一生一世依句野係唔可以亂講,,眼訓啦,,各位fd子早抖
|
| 刊登時間︰2006-01-25 11:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 24 日 星期二 |
 |  |
沒有心情  |
今朝同牙鋒一齊行返學,,返到學校冇野做,,第一堂中文,,訓教,,第二教數學,,聽書,,
第二堂旅遊業,,訓下教聽下牙sir吹水又一堂,,小息果陣落左去吹水,,跟住兩堂地理,,
好專心咁上堂,,lunch又成班fd買飯盒食,,食完返學校有蘿白糕食,,miss整,,好難食,,又凍bo,,
跟住兩堂中史,,要發表個報告,,我地組4個人,,得一個做(唔係我)但有寫我有做野,,
牙sir比左成大半年我地做,,我地一個星期一條友做完,,仲個個都有分,,haha,,
跟住班主任堂,,係到睇漫畫,,放學牙鋒陪我去買野,,買完就搭車返屋企,,返到去又去曉麗還書,,
跟住又幫牙妹買野,,跟住又返屋企悶,,6點幾就去左肥彭屋企,,係到玩game,,玩到9點幾先走,,
返到屋企睇完電視就沖涼啦,,沖完就打日記,,打完就訓教 |
| 刊登時間︰2006-01-24 10:13 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 107 | » |


 
|