°×.*`。StaR\"_BloG\"」
starlife
暱稱: °*[*"__小星...]]▋*"
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-03
2010-01-26
2009-11-12
2009-07-26
文章分類
全部 (218)
"音樂.x (9)
日記 (204)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
蟲世界
""牛丸@XanGa...
++鬼妹仔++
*.小楓.*
Goosie
小to
余同學
陳同學
楓之天空
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
心愛連結
Avril Lavigne Home Avril Lavigne JIROstar :.Rainie Studio.: Ariel
2007 年 3 月 23 日  星期五   晴天


迷途...* 分類: 日記

今日遲到左少少...但都係同丫細同車...*好彩∼哈哈哈...*丫細今日好靜..唔知咩事尼∼∼不過後尾從他人口中得知一個唔好的消息...*呆晒....

上eng堂...winnie終於頂唔順啦...*佢整左個seating plan俾我地...*我又同kt坐..正!!我好想發呆...本來我應該雲遊太空的...但係俾kt叫返黎∼佢唔知點解總是可以令我專心聽書的...都好..起碼有短時間忘記了..*哈哈哈....

之後lunch...好想諗野...點知俾毛毛識穿左我咩野都冇諗到...只是發呆== 對!!!我真係諗極都唔明!!!

之後去拉巴諗住幫甘sir溫書,點知我都幫唔到佢d咩∼∼我掛住玩同做功課..==嗚∼

上bn...帶錯note...唔該kt借俾我睇尼∼∼今日連續四粒鐘對住patty...*原來無論係邊個..只要一教電腦,就會變得好悶架啦!!上xg...睇人xg...聽左丫細的飲歌"灰"...*真係希d似佢...哈哈哈∼

 

本來決心要恢復元氣...而家...我的決心只會更加強烈!!經一事,長一智..*



2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天


22號....* 分類: 日記

今日我早左...*終於早返一日啦....呵呵呵...我今日冇梳頭∼諗住就返到學校先戴帽....點知係城隧見到小菁菁尼∼∼衰左....*好亂呀今日我個頭....*

返到去...勁無奈咁勁俾人話〔後面睇好索〕,〔遠睇仲誇啦啦〕!!!都唔知好嬲定好笑...哈哈哈..*不過佢地真係講得好好笑....

ita竟然buy我地條橋喎...好野∼∼唔駛再諗...而家只係等實行咋...*
勁用bear部機影相...OK喎...影得都幾靚..哈哈∼玩到佢冇晒電...後尾原來佢部機冇blue tooth...要用紅外線...好麻煩尼∼要麻煩蚊蚊幫我地...*可惜後尾蚊蚊部機唔夠記憶體尼..*〔淚〕

咁就過左一個鍾啦...*去city幫細佬睇野∼∼冇開門...白行..*唉∼∼其實如果那樽野係我自己買的話,我就讓左俾你好耐啦...可惜佢係朋友送的...所以點都唔可以俾人∼∼唔好意思尼..*

約左秦王係tm市中心等...我遲左返去呀∼哈哈...累到秦王要係家中呆多陣..唔好意思尼∼∼有冇聽過咩叫意外呀?!姐係意料之外麻....仲有呀!!你要係時候學下等女仔啦∼∼雖然你都冇當過我係女仔....哈哈*〔明明我自己唔岩仲聲大大...哈哈〕去美食廣場食野,勁俾人玩呀今日!!==不過算啦∼∼今日...我發現秦王有d似daddy feel....好啦..就榮升佢做阿爸啦!!!

返到屋企坐左幾粒鐘,食緊晚飯時...孫孫急call...咁佢叫到..拿拿臨食完飛落街陪佢啦...朋友大過天丫麻....哈哈哈.*由8:30傾到11:30...我地都算厲害囉...*哈哈哈...大事回顧咁.*唯一驚訝的是...原來剛識我的人會覺得我是個可怕的人喔∼∼哈哈..*唔熟姐唔熟姐..*我冇表情的時候....其實都是發呆中囉...哈哈..我絕對唔係諗緊野,係發呆姐...*放心....

我途中仲俾比我知道左d野...見到一d好好笑的情景....見到某人真的一面..*我需要重新評估佢地...*哈哈哈∼∼勁無奈..*

 

 

今日唔知點解變得好成熟咁同孫孫傾計...
孫孫:我唔係一個識諗的人喔∼∼∼我也不是突然識諗左...只係我識得企係你的角度睇你的世界姐....*

p.s.靚相後補...*



2007 年 3 月 21 日  星期三   晴天


marimo...* 分類: 日記

昨天..我俾細佬照顧隻雞...點知佢一個唔該成部野跌左落地下!!隻兩歲大的肥雞變返做隻蛋...仲唔識出世....唉∼∼預左俾毛毛鬧...*

今日我又遲左起身...要丫細都遲d黎就返我...真係唔好意思尼∼∼〔淚〕聽日希望唔好再遲到啦...*我會努力架啦....*斧細今日用新袋喎∼∼哈哈哈...好得意架佢個袋∼∼

第一堂上chem...*果然....毛毛好激動...哈哈哈...好彩我昨天我向佢報定案姐...*不過我發現時下的年青人都係三分鐘熱度的...一拎返來個個都話好玩爭住玩..而家落係佢地手就唔係入黑房就整病佢....嗚∼∼好冇良心呀...*

收到個電話..我唔知講咩好...你咁激動..我唔多講佢壞話啦...因為我都好激動.*而且我唔係咁睇好佢..佢唔算好..好就唔會屈你,唔信你啦..*

chem尼兩粒鐘過得好慢囉....我今次醒啦!!分開毛毛同katy坐...唔俾佢地坐埋一齊∼∼點知...都俾katy激死左...*佢啦啦講咩..who am i am who....我以為佢又講d唔知咩國家的語言..所以o左嘴之麻...佢就以為我唔信佢...又話要send尼苜歌俾我...哈哈哈...我信你呀..只不過我係聽唔到你講咩我先o嘴咋.....

而且..katy俾我見識到真假蜜蜂糖...勁好笑∼∼其中一粒個蜜蜂樣係賊仔樣囉....哈哈哈...勁好笑∼∼齊齊找不同....
DSC00696  

有好多野我聽唔切問返kt...佢就話我唔聽書!!我係聽唔切尼∼唔係唔聽書..*哈哈...我唔可以再俾佢話...於是死命地聽....而丫細就訓足全程∼∼我雖然聽左..但都好似冇聽過咁囉∼∼唉...*〔汗〕

之後n404的嗅味房上堂∼∼死人阿wo又口嗅喎∼∼哈哈哈...講d唔岩聽的說話...令尼個room嗅上加嗅....*

好悶的winnie堂...好無聊呀∼∼同丫細傾計...唔鍾意上佢堂傾計...唔係因為份乖...而係因為我唔鍾意唔可以大聲笑∼∼哈哈哈......

之後放學啦∼∼哈哈哈...我終於成個生猛晒...去大掛檔食野!!yeah∼第一次食.....d野食好唔好味都係其次...最重要的是佢有好多蒼蠅呀....飛黎飛去!!仲要隻隻都只係〔嬲〕丫細喎∼∼哈哈哈...

仲有呀∼∼我杯野飲到有隻野呀!!我當然唔要啦!!問佢換過杯....雖然我唔飲汽水的說...DSC00697  
DSC00699<<<我食的麵.yeah∼

今日我一返到屋企我即刻睇下甘sir俾咩我∼∼傻啦...都話唔駛報答我落..*好緊張呀....原來係d好得意的東東呀....好可愛呀...叫marimo...成粒菇咁∼唔知佢食咩架尼??駛唔駛買多粒同佢生bb尼??香港d水咁乾淨,會唔會唔夠野食俾佢食架??駛唔駛加d礦物質俾佢尼??不如吐d口水落去囉,可能生得快d...

DSC00700  

我有諗過將佢掉落d魚到的.....但,我驚d魚食左我粒野呀...都係唔好啦..*
 DSC00703 

今日....我又知道俾人呃左....點解成日都係我?!why me?!不過尼個我唔care..只係down左一小陣姐...因為我可以理解,體諒你..*而且有時候,我知尼個係你個性格,我體諒你..*

姊...冇論你決定係點,作為揚羽的我點都會支持你的.."情"清完就好飛啦..*快d飛左豬頭姊夫返黎我身邊陪我啦..嘩卡卡卡...*雖然口講話想你地散,但係如果你覺得同佢一齊開心多過唔開心的話,我是會支持你的...只要係你決定的*

唔知點解,望住粒菇就好開心...覺得佢好勁...只係一星期換一次水就可以生活下去...*生命力特強...*感謝甘sir尼∼



2007 年 3 月 20 日  星期二   晴天


星期二...* 分類: 日記

今日勁早到...同小菁菁同車..哈哈.*佢話我地兩個好嘈喎∼1上到車就講不停...*人地三個女仔一個墟..我地兩個就搞掂啦...*幾勁∼∼哈哈..*

chem小測...*ok簡單喎∼我諗今次合格啦...*..尼排多謝katy d糖呀...〔大心〕蚊蚊...唔好因為無加一點就唔開心啦..*

bn堂...雖然patty開到聲..但係佢把聲好唔掂囉∼唔開好過開尼∼∼休息多d啦...Miss....*

毛毛發現到一d野...*佢真係好好觀察力.....
DSC00678  <<<洗手機睇住你呀.

去city...途中去7仔買左十字俾榛子漿朱古力奶∼∼唔好飲嘅∼仲以為好似那隻榛子漿朱古力咁添...點知唔同的說∼∼汗...*
DSC00679  

之後去滿記食糖水...好後悔∼冇我想像中咁好味...黑芝麻豆腐花..*
DSC00681<<<咁就去左$20

之後上左去頂玩..
DSC00682  DSC00683  DSC00684  

今日唯一唔開心的是....唔記得左係毛毛背後講佢壞話...*哈哈哈哈....

之後去tm買帽...*入元朗....買唔到鞋..白行∼∼失望..*唔多講啦...總知今日係魚同細相見的日子..而且我仲見到佢d fd個樣...*唔多好評...好寸咁!!最慘的是佢個名....令我好憎自己個名...嘔心..*



2007 年 3 月 19 日  星期一   晴天


星期一...* 分類: 日記

返1點半....正!!我唔知醒呀竟然...我上58m的時候見到潔lin就知道.我遲到了∼∼

去到丫細等左好耐啦!!唔好意思尼.....今日丫細早左喎...呵呵∼

之後第一堂eng...好冷...個冷氣機依然係咁殺人於無形...唔知咩事...講到死火山...活火山....我咁大個人到今日先知...原來那是用來形容暗瘡的形容詞...太搞笑啦....

其實今篇係我於20日補打...有好多野都唔記得啦...算啦...*呵呵呵..

牛丸返黎啦!!!唔再低沉..come on?!唔駛妳再擔心我..ok?!