HKCEE paper2
我9點去到...
入左場...d人勁優閒囉∼冇人整收音機..冇人拎筆拎野∼∼
原來10點先開始囉!!
睇到份野冇咩感覺..data file 10頁紙我都唔驚呀!!
知唔知點解??
因為我平時都冇做過practice..根本唔知道平時的份量係幾多∼∼
呵呵呵....
做完即刻去搭車出mk...
唔該晒軍師喔∼∼感謝...
但千萬唔好講出去呀∼thx.*
好衰呀∼咁我住tm係要咁耐架麻..我都唔想架喎∼
今日個個都勁串...已經考完ce啦∼∼都咁大火...
好難理解喎∼哈哈哈...真係希望ce未考完...
咁樣人人都好似死狗咁..唔識串人...
最後決定去朗豪坊間唔知咩到食..食印度野...*
<<<俾我地分屍的薄餅
要用手食架∼∼我從來都未識過用手食正餐的說∼∼
好特別呀...因為係第1次..
所以唔識點食...食到勁樣衰囉∼∼
食到天1半地1半...
仲要俾毛毛佢地發現左我1個惡習添....反手.*哈哈
我同蚊蚊去住廁所出返黎唔見晒人喎∼
以為佢地里埋1面整估我地啦∼∼
原來唔係呀∼佢地係女廁出面等緊我地囉∼∼
勁白痴呀∼等我地仲係食野個地呆企傻笑咁耐!!!!
之後去搵紅衫∼∼中途蚊蚊發生左d野∼∼
唔好唔開心啦∼∼你1講出黎我地勁多人撐你!!!
唉∼∼唔明...
搵左好耐呀∼∼
終於俾我地係G2000搵到..仲見到熟人呀∼
之後毛毛話打機...katy早走∼∼
我全程冇打到呀∼只係睇佢地玩∼
其實個時我已經好累架啦∼好想跟katy走...
但係唔想掃你地興∼只好死頂.*
見到你地玩得咁開心,我都會開心的..*
之後同丫細.蚊蚊去新世紀..
丫細講俾我聽...原來人係有磁場架∼∼
同個人相處耐左...人與人之間的磁場就會互相傳送∼
所以我地都會留意埋同1樣野∼∼其他人留意唔到..
原來係真架∼∼
我上左車之後..我望住等緊車的丫細....
點知過左冇幾耐..佢真係望上黎呀∼∼
之後...哈哈..玩d勁白痴的野∼
我勁黑仔囉∼∼想點?!
<------------------------思想中---------------------------->
點解...個天要對某d人咁唔公平?!
明明有d人唔想要...就係飛埋黎.仲俾人咁多煩惱.*
人d人又好恨要..但係個天偏偏唔俾佢..*
個天係未分錯左物資?
=====================================
你呀∼∼成日掛住返工..*
你有幾耐冇溫過ive的野呀??
仲話下年唔想謮..對你黎講..搵錢真係咁重要?!
我都未搵..幾時輪到你喎!?
你到而家都仲係咁care?點解要對1個永遠冇可能的人傷心姐...
我唔明呀∼我唔明呀∼ |