°×.*`。StaR\"_BloG\"」
starlife
暱稱: °*[*"__小星...]]▋*"
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-03
2010-01-26
2009-11-12
2009-07-26
文章分類
全部 (218)
"音樂.x (9)
日記 (204)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
蟲世界
""牛丸@XanGa...
++鬼妹仔++
*.小楓.*
Goosie
小to
余同學
陳同學
楓之天空
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
心愛連結
Avril Lavigne Home Avril Lavigne JIROstar :.Rainie Studio.: Ariel
2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


2007-05-07 分類: 日記

9點幾先起身...但係都早左到城隧..*

返去做野∼咩都冇..剪刀.釘書機.雙面膠紙....
於是要搵ita

俾人呃左...又話打225字頭的那個電話就搵到ita..
咁電話接通之後.我1野講: 喂∼∼∼ita呀??咁尼...
那個秘書小姐訝左....汗.*
嚇左我即刻cut線∼

之後到丫細用毛毛電話打...留左電話同名∼

過左冇幾耐..毛毛電話響.*
丫細聽左..以為係ita打黎...
細: 喂....係呀...我係邊個?我係牛丸囉.!!思惠??邊個思惠呀??
尼到都唔係重點...
重點係毛毛聽左個電話之後..先知個電話係佢mammy打黎的...唔係ita*

影左好多白痴相..*
DSC00901  DSC00904
DSC00906  

做做下阿細話肚餓...於是∼∼佢食顏料.*
DSC00902

DSC00903<<<完成品是也

之後12點返屯門...
好彩我走的時候打俾豬肉珊咋!!隻豬都12點都仲訓教!!
我返去到仲要人人都遲到.....
我已經遲左..估唔到仲有人遲過我.*

陪豬肉珊搵工....我都想搵呀∼但係又唔想咁快做野住.*
哈哈.....

孫孫黎左冇幾耐就去美食廣場坐...
隔離枱有樽尿........
DSC00907  
見到靜靜同佢d ive fd喎∼∼
仲見到我小學同學呀∼∼尼個世界真係小..*
真係好想同佢傾下計...但係我今日好累..冇咩mood出聲,廢事悶親人啦.*

搵工變左行街...行到邊都聽到avril lavigne的歌囉..哈哈哈∼

6點幾頂唔順要返屋企休息啦∼∼
我要休息多d...總是覺得好累∼∼好想訓..*

今晚...我打電話去試下...*

 



2007-05-07 分類: 日記

阿子生日快樂!!!
kiko生日快樂!!
bear生日快樂!!

又大1歲啦你地..*
偶祝你地心想事成..
搵到好多好多錢∼∼
要咩有咩...*

 



2007 年 5 月 6 日  星期日   晴天


6號...* 分類: 日記

返生第1日...多謝咁多朋友同我慶祝重獲自由喎∼∼

9點俾mammy1個無聊電話整醒左...佢好無聊呀∼∼
問我食咩早餐.....
我o晒∼∼我有講過我要食早餐咩??
不過好彩阿媽打黎,如果唔係我都羸唔到甘sir喔∼∼
呵呵呵...*

今日好free呀∼睇左好多書..
睇左cutie呀∼∼
好靚呀∼avril lavigne.〔大叫〕
但係佢佔得2頁咋...*

突然記得d好耐之前的事...
遲來的蛋糕..他還記得嗎?

豬肉珊呀∼你點解咁話她架?!
哈哈...笑死我..好衰呀你把口.*

煲唔到林海峰發花癲呀!!
隻碟太花.play到1半play唔到∼
失望...

甘sir...你仲有四日就到你返生咋..努力呀.*
重讀中五的同學..你地都係呀!!
出面的中五同學..你地都係呀!!

今日成日用來充電...唔係好夠囉我覺得∼

聽日...好期待∼∼
好耐冇見你啦..電左頭髮的豬肉珊..〔閃閃眼〕



2007 年 5 月 5 日  星期六   雨天


ce...* 分類: 日記

HKCEE paper2
我9點去到...
入左場...d人勁優閒囉∼冇人整收音機..冇人拎筆拎野∼∼
原來10點先開始囉!!

睇到份野冇咩感覺..data file 10頁紙我都唔驚呀!!
知唔知點解??
因為我平時都冇做過practice..根本唔知道平時的份量係幾多∼∼
呵呵呵....

做完即刻去搭車出mk...
唔該晒軍師喔∼∼感謝...
但千萬唔好講出去呀∼thx.*

好衰呀∼咁我住tm係要咁耐架麻..我都唔想架喎∼
今日個個都勁串...已經考完ce啦∼∼都咁大火...
好難理解喎∼哈哈哈...真係希望ce未考完...
咁樣人人都好似死狗咁..唔識串人...

最後決定去朗豪坊間唔知咩到食..食印度野...*
DSC00899  
DSC00900<<<俾我地分屍的薄餅
要用手食架∼∼我從來都未識過用手食正餐的說∼∼
好特別呀...因為係第1次..
所以唔識點食...食到勁樣衰囉∼∼
食到天1半地1半...
仲要俾毛毛佢地發現左我1個惡習添....反手.*哈哈

我同蚊蚊去住廁所出返黎唔見晒人喎∼
以為佢地里埋1面整估我地啦∼∼
原來唔係呀∼佢地係女廁出面等緊我地囉∼∼
勁白痴呀∼等我地仲係食野個地呆企傻笑咁耐!!!!

之後去搵紅衫∼∼中途蚊蚊發生左d野∼∼
唔好唔開心啦∼∼你1講出黎我地勁多人撐你!!!
唉∼∼唔明...

搵左好耐呀∼∼
終於俾我地係G2000搵到..仲見到熟人呀∼

之後毛毛話打機...katy早走∼∼
我全程冇打到呀∼只係睇佢地玩∼
其實個時我已經好累架啦∼好想跟katy走...
但係唔想掃你地興∼只好死頂.*
見到你地玩得咁開心,我都會開心的..*

之後同丫細.蚊蚊去新世紀..
丫細講俾我聽...原來人係有磁場架∼∼
同個人相處耐左...人與人之間的磁場就會互相傳送∼
所以我地都會留意埋同1樣野∼∼其他人留意唔到..

原來係真架∼∼
我上左車之後..我望住等緊車的丫細....
點知過左冇幾耐..佢真係望上黎呀∼∼

之後...哈哈..玩d勁白痴的野∼
我勁黑仔囉∼∼想點?!

<------------------------思想中---------------------------->

點解...個天要對某d人咁唔公平?!
明明有d人唔想要...就係飛埋黎.仲俾人咁多煩惱.*
人d人又好恨要..但係個天偏偏唔俾佢..*
個天係未分錯左物資?

=====================================

你呀∼∼成日掛住返工..*
你有幾耐冇溫過ive的野呀??
仲話下年唔想謮..對你黎講..搵錢真係咁重要?!
我都未搵..幾時輪到你喎!?
你到而家都仲係咁care?點解要對1個永遠冇可能的人傷心姐...
我唔明呀∼我唔明呀∼



2007 年 5 月 4 日  星期五   雨天


ce...* 分類: 日記

今早我早左出門口搵學校∼∼
新會商會係良景之麻...*行路5分鍾就到..
我竟然搭車.用左10分鐘!!因為我唔記得左係良景邊到....
我好快搵到啦!!我咁醒!早知唔聽阿媽老點搭車啦∼∼
成日點我做埋d傻仔野...

HKCEE eng paper1...*
考完了...咩都唔駛講..
因為唔知自己好唔好彩...*希望今日時運高啦∼

好彩今日阿媽幫汁左傘入去...tm落大雨..*

為左獎勵自己咁夠膽去考∼∼∼
我好辛苦咁諗到考完之後做d咩啦!!!

1.買cutie
2.行街〔5up〕
3.唱k〔3〕
4.買尖頭鞋<<<年頭講到而家
5.汁衣櫃〔棄舊迎新〕
6.去沙灘同bbq<<<阿正你話搞架∼
7.游水
8.溜冰
9.煲電話粥〔10up〕
10.重新煲1次林海峰的talk show
11.煲咕嚕咕嚕
12.煲花少年少女
13.搵工
14.晒相
15.玩
16.訓
17.癲
18.喪

其他人的野..考完ce就去理....希望可以等等我*