°×.*`。StaR\"_BloG\"」
starlife
暱稱: °*[*"__小星...]]▋*"
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-03
2010-01-26
2009-11-12
2009-07-26
文章分類
全部 (218)
"音樂.x (9)
日記 (204)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
蟲世界
""牛丸@XanGa...
++鬼妹仔++
*.小楓.*
Goosie
小to
余同學
陳同學
楓之天空
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
心愛連結
Avril Lavigne Home Avril Lavigne JIROstar :.Rainie Studio.: Ariel
2007 年 5 月 12 日  星期六   晴天


有目標...* 分類: 日記

我而家有目標去執行任務了啦∼∼好開心.*yeah
我會做得好好多的說...*

今日9:30起左身啦∼∼
成晚訓得唔好...因為個冷氣凍得濟...*
凍死我啦∼∼∼

成日都唔知做過咩囉∼∼
睇晒d小說了....
見唔到求助人on...冇野做到.*

我今日竟然訓左午教呀!!
原來係床到睇書真係好易訓得著的說∼∼
我唔要做豬呀 >_____<"

搞到孫孫搵唔到我..sor∼∼
我聽日唔會再訓架啦∼∼

晚上出左街食飯...*
間野食咩都話冇....冇冇∼
我好想問佢: 咁你尼間〔餐廳〕有咩係食得架?
不過係mammy節就算啦∼

DSC00946  
DSC00947  DSC00948  

警告::::嘿..等我叉足電你地就知味道!!!



2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天


繼續...* 分類: 日記

<--------------------昨晚------------------------>
尋日同d fd chat到3點..被阿媽起身鬧左幾次都唔肯訓...
哈哈哈....
好多謝關心我的朋友們呀∼∼〔感激〕
估唔到偶的msn都會有人留意...
我以後都係唔好隨便寫d野上去啦∼∼
癈事你地擔心....

牛丸會搞得掂的說...
信我!!!

<-------------------回到今日-------------------->

10:40先起身....唔知醒∼∼
今日我要直接返學..因為阿細唔得閒∼
等埋katy就上去∼

今日分左更表...
我係day 2 duty喎∼∼咁姐係今日要開始背野啦∼∼
唔知個日有咩做架尼??
我仲係唔知發生咩事咁的狀態..*=___="

ita話我地個broad d野飛飛下....
要我地痴返好去∼∼

咁上完bn我地就分頭行事啦∼∼

我同蚊蚊去痴返好d野∼
佢地上it...

嘩...痴到人都癲呀∼∼
勁多字要痴囉∼∼過左1陣間ita過黎睇...
又話尼到唔得..個到唔得...
仲話下次叫我地成行咁剪出黎....
好!!!今之係我蠢左...做咁多野!!!!
過去了∼∼∼∼

好彩su係咁放歌∼∼
d歌勁好笑呀∼∼我同蚊蚊係咁笑.....
好怪的歌呀...*

su d人又勁〔汁〕野喎∼∼
汁到成個su行唔到人∼∼哈哈哈...
因為房裡面好多昆蟲呀∼∼所以要汁汁..*

放學搭均仔車...唔該晒呀∼∼

訓左成程屯門公路...*
訓醒之後我同丫細d書跌到週圍係囉∼∼〔唔知發生咩事尼??〕
均仔你有潛質做的士司機喎∼
你第日轉行做的士司機記得同我講喎∼∼呵呵呵..等我可以搭3折的士....*
嘩卡卡卡....

買左母親節禮物...
DSC00945  
mammy幾開心呀∼∼∼佢又咁鍾意食野....哈哈
不過洗少少錢就可以令佢咁開心....洗少少都值的.*
錢果然係萬能的..*∼∼

<----------------post相------------------>
DSC00944<<<學校的花呀∼∼〔閃閃眼〕

DSC00943<<<膠水..*藍色架!!幾靚∼

??710<<<ive來的...

IMG_6493<<<這個是毛毛...哈哈哈*



2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天


2007-05-10 分類: 日記

求助人1號案件完成....
開始到求助人2號案件.*

發現自己真係好得閒囉∼
專門好管閒事..*

好開心你會搵我呀∼〔感謝〕
我尼d義氣仔女....1定會做好去的...信我!!

不過同學...你要俾D時間我去睇清尼個人..
結果冇咁快可以出到的....
尼段其間...你最好拖住先吧...對你最安全*

如果唔鍾意..點解仲要1齊??
女生還是應該有分寸..*
有個fd同我講過∼∼
1個男仔講得出鍾意你d咩..咁將來都會係因為尼個原因而唔鍾意你...*

感情不是用來玩玩的...會後悔的喔.*
寧可遇高傲的發霉...也不要委屈地戀愛呀∼∼

好啦∼等我的評估報告吧..*

 

p.s.
我大個左應該開婚姻介紹所吧?!



2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天


度日如年...* 分類: 日記

幾時到10號呀??〔大叫〕

今日返9:30.*上chem...聽說下星期又再測驗了...好似.*今日唔知點解...間房今日冇咁凍喎.*
係咁同katy玩....玩到死咁濟∼俾佢激死....不過尼d我都頂得順...珠珠個d就未搞啦∼∼哈哈

做broad..*
呆坐等丫細同毛毛去print野..*
print完出黎cut晒之知...d字細得濟.!!!呀∼〔超黑仔〕
我剪得咁辛苦...剪到就黎崩潰.但係竟然size唔岩!!!天意弄人...
做多次我唔介意..
我係覺得我地浪費左好多時間好可惜姐...*

好彩第2次ok姐...不過又要辛苦毛毛同丫細上多去1次囉∼∼

好野...之前個d變晒做垃圾..勁發洩囉我地...
1野〔妖〕..然後掃晒d野落地...爽.*
人係要得閒發洩下架啦∼呵呵

做到7點..馬拉松式咁做...
我咩都冇落過肚..只係飲左1盒奶∼

8:45返到屋企...唔食野都好地地..冇咩感覺.*
1食野就出事啦∼下次唔食就成日都唔食...連晚飯都唔食!!

等蚊蚊你d相呀∼∼玩野相....

<-------------------今日進度----------------------->
DSC00917  DSC00918  



2007 年 5 月 8 日  星期二   晴天


眼訓...* 分類: 日記

今日返9:30..*人人都等住speaking個成績..*
我唔想知呀∼∼哈哈
隨緣啦...*

上chem...做命名做到我火!!!全完唔知點名命囉∼
人地又話用英文讀chem易過讀中文...我感受唔到有咩好.= ="
我要英文chem補習老師1大個...!!急要∼∼

之後等1個鍾之後上BN...
好凍呀間房!!凍死我啦∼∼
唔該毛毛保暖書包喔..*〔感謝〕

之後做broad d野∼做到3點..
今日我地上左好多野啦...yeah∼
DSC00914DSC00915  

聽日唔知印到d字未尼??

放學丫細要去洪水橋...
我竟然當左係蔡意橋囉!!上左去58m先諗知!!
好彩有排都未落車姐∼∼仲有得諗點去∼∼

之後同丫細做運動∼∼呵呵...
路程我唔講啦∼∼總知就好長啦!!!

傻婆∼我都冇野趕住返屋企做∼∼唔駛驚麻煩我喎∼∼
幫到朋友我覺得好開心的...
早知我地行陣市中心先搵佢啦...呵呵*
呀∼∼我地蠢左呀∼〔大叫〕

之後行返屋企...
以前要行15分鍾的路...而家只係用5分鍾就行完..*
以前要跳高先掂到的樹枝..而家唔駛啦∼

行行下有個女人問路...我今次識答呀!!!〔好感動〕
我仲帶佢去搭車...太美好啦今日...
幫到咁多人..*

回家....
汁衣櫃first.*
我發覺尼幾日好難頂囉!!好想用手提煲粥呀 >___<"
成日要就住就住咁傾...好辛苦呀!
幾時到10號呀??
點解度日如年的???〔大叫〕