°×.*`。StaR\"_BloG\"」
starlife
暱稱: °*[*"__小星...]]▋*"
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-03
2010-01-26
2009-11-12
2009-07-26
文章分類
全部 (218)
"音樂.x (9)
日記 (204)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
蟲世界
""牛丸@XanGa...
++鬼妹仔++
*.小楓.*
Goosie
小to
余同學
陳同學
楓之天空
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
心愛連結
Avril Lavigne Home Avril Lavigne JIROstar :.Rainie Studio.: Ariel
2007 年 5 月 3 日  星期四   雨天


黑仔...* 分類: 日記

聽日

<----------------------偶是分隔線--------------------------->
今日係星期四...考writing2..
晨早返到去唔知做咩野∼
好無聊呀∼∼
DSC00896<<<無聊之作

DSC00895<<<毛毛之作

之後去canteen食野...毛毛去左打球..
我地就去食伊麵...

食完搵毛毛..嘩∼∼毛毛打波好有型呀∼∼〔大叫〕野野都中..*

之後上winnie安排的extra..*
seating plan又同kt坐...好玩丫!!
勁畫公仔呀佢...笑死我囉∼∼
??0115 (1)<<<kt名作

之後去canteen飲水..再陪蚊蚊睇空地d野∼
先去024...
原來我同阿葉1齊上囉∼∼我同珠珠完全見唔到佢..*哈哈∼冇計啦∼佢太唔起眼啦∼∼〔奸笑ing〕係佢走時同我hi先見到...珠珠都好似係∼∼

點解...沒落左1排的玩人組織又再次興起的?!
勁俾人玩呀∼〔大叫〕
嘿嘿....今次我下定決心習武!!
睇住黎啦∼阿ho.bear.....
唔準post相呀!!
邊個post我殺邊個∼∼

考啦...
俾個memo嚇親囉∼∼我本來用survey方法做...做到最後睇到memo尼個字....*汗爆..唔知改唔改好...最後都係改左...

同d同學仔唔同囉∼∼點算呀?!香定了....〔死去〕

放學見到阿葉喎又...我識到好多佢同珠珠中學d同學仔呀∼
係未叫...肥彭〔唔知有冇打錯= ="〕,ex...〔係未尼個呀?〕,仲有1個....海草?海星?我唔記得啦∼∼總知就係海洋生物啦..*

講講下講名葉全名∼∼我真係唔知喎∼
珠珠你諗返起就同我講啦∼
3點水的...10晝的...*

聽日就係啦...好驚∼好驚....*〔大叫〕
係〔新會商會〕考∼∼

<--------------------------補打----------------------------->

丫細...
我批准你...係你未換相之前唔駛係我的xg留言啦∼∼
太恐怖啦你個樣...=______="



2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


仲有1日 分類: 日記

今日要鳴謝借過電話俾我煲同send 〔咩say豬〕的人..
阿鳳..*
阿細..*
蚊蚊..*
孫孫..*
唔該晒你地呀∼∼呵呵..*

<---------------------回到今天----------------------->
原來今日返8:30..好彩尋日有人提我姐..*

第1堂上chem..好突發咁...派上次小測的卷..*
冇溫過書....好彩合格*
考試尼家野..真係好講運氣囉∼∼上次泡陳放山埃...有邊個估到姐∼∼?邊個跟佢衰邊個囉..*

我唔想佢地focus晒係我到..都已經醒水唔出聲..點知都係俾人針對= ="
哈哈哈....下次我都係老實講好d..*

之後上n404..我好唔鍾意上n404囉∼∼有太多唔好的回憶啦...尋日先俾人提起1單....唔講我真係唔記得*
仲有呀∼n404好臭呀!!!尿味......好難頂.*

之後去唔知邊到上第2堂eng..*作文...

lunch..見到有人跳舞...睇左好耐呀∼
勁多飛野飛黎飛去呀!!!好衰∼
1隻白色蚊撞埋黎..差d俾隻蚊搶左初吻∼∼哈哈!!

唔知講開d咩..突然諗起鈞生d笑料..爆左俾丫細知...好白痴呀∼笑到佢停唔到...
鈞仔..成日笑我!!今次我1定唔笑到爛都唔收手呀..*〔奸笑ing〕

之後..買零食去拉巴食..*
DSC00891
DSC00892  

今日冇咩mood溫書...傾計多...
唔知講開咩...
好似阿正話黎....
丫細話 : "但係冇位啦喎∼∼"
偶: "哈哈..咁叫佢坐後面啦∼"
蚊蚊: "哈哈...係啦..好衰呀..."
偶: "好啦..咁蚊蚊你開口啦.."
哈哈哈...之後丫細笑到成隻倉鼠咁...〔溜氣的...〕

笑死...今日丫細唔知做咩勁可愛囉∼∼轉type呀??哈哈哈....
食住野講野..〔溜氣ing...〕
笑..〔又係溜氣ing〕
今期興玩溜氣.....

仲有∼∼蚊蚊原來讀英文讀到"do..do"聲架囉∼∼好難形容∼∼哈哈...

笑料開始唔會係我身上搵到架啦...呵呵呵∼∼

見到阿正份chem...好勁呀∼∼溫咁少都咁高分∼∼
我又要學!!!以後唔溫chem啦!!!就會有100分..*

多謝阿正的糖...
DSC00894  
其實尼粒係丫細的..我唔記得俾佢....=__="
記得聽日叫我俾你呀∼如果唔係我會以為尼粒係我的∼∼

因為唔想搭車見到某個男人..我同丫細要早走啦..*
俾佢望下就好似俾佢〔污肉〕左咁呀..=______="
真係好想插盲佢對眼....
唔鍾意俾唔識的人用咁的眼神望望望!!!!

返到home...
mammy話同我講d野....
我以為佢同我講要同daddy離婚...
原來..
佢係同我講...細佬係學校鬧老師囉∼∼
我第1句答...嘩!!咁勁呀??

講真...我有d開心囉...我細佬終於都係其他人面前表現邪惡的1面啦∼∼終於唔做門口狗啦∼∼〔感動ing〕

但係我開心得太早啦∼∼
原來我細佬係俾人屈囉!!
佢有個fd係佢背後篤背脊...係補習老師面前講大話∼∼作野屈我細佬..
補習老師就同我阿媽講..*
跟住到我阿媽發癲....

呆晒....成班大人俾個細佬玩囉..*
可笑吧?!



2007 年 5 月 1 日  星期二   晴天


仲有2日 分類: 日記

今日8:30俾個好得人驚的惡夢嚇醒左....
我夢見阿鳳同小珊珊呀...*
仲冇啦啦俾佢地追殺..我唔夠打囉...*

算∼再訓過...好眼訓呀∼

10點起身..佢地已經醒晒∼∼
俾甘sir呃左∼∼冇可能架∼咁奸架...
如果唔係你呃我..我可能1早食緊早餐啦∼∼呵
好啦..俾你羸返次啦...*

我mammy同細佬由我起身到3點都鬧緊交..好嘈呀..
daddy1點頂唔順...走左.*
我就2點頂唔順..諗起尋日放學丫細叫我報仇..

我決定.......打開雪櫃食晒裡面d野!!!
我食左好多雪糕同雪條...仲有綿花糖呀∼
食到個胃好痛...爆啦.*

朱古力雪糕有幾多卡路里??芒果雪糕又有幾多??

唔理啦..唔食都食左∼∼做多d運動囉∼∼
後尾發現...我食少左朱古力呀!!!

算啦...大部分時間都在煲粥..尼幾日好多人要我幫手囉∼
我好叻呀..咁多人搵我幫手...呵呵

<-------------------通告----------------------->
我分鍾就爆啦.....100分鐘要捱10日..*
麻煩各位提我到時到候收線...thx.*

 



2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


慢...* 分類: 日記

太慢啦太慢啦!!!點解我做卷做得好慢呀∼∼太慢啦..*點樣可以快d呀??點樣可以岩多d呀??

今日送左d野俾5星...即刻開囉佢地...睇到佢地o左..哈哈∼其實我都唔知點解要啦啦要送野俾你地...其實買左好耐..不過1直都唔記得送俾你地∼∼

上2粒鍾winnie堂..上咁耐用足個腦咁耐..好累啦.*做得太慢太慢!!!

放學..去左拉巴還書..罰錢..= ="不設找瀆.好奸呀∼∼好彩我有散〔紙〕姐.*

等到5點甘sir都唔黎∼∼唔好意思呀..你1黎就要走...因為大家都應誠左屋企人要返去食飯..*

返到去見到我的愛人呀∼∼〔尖叫〕好耐冇見啦云.*
行行下都可以撞到...我地真係有緣呀∼∼〔大叫〕
好想籃住你喊.但係其實我並不傷心..只係好想搵個知己發渝洩下..*
好掛住你呀..*
點解...過左咁耐..最了解我的人都是你?!
點解你可以咁了解我?!點解你會知道我諗咩?

相聚太少,分離太多

好累啦...仲有5日..*
5日之後,我就返生啦.*等我呀,朋友們!!!



2007 年 4 月 29 日  星期日   雨天


努力...* 分類: 日記

唔要再做豬了...*早點起身溫書,就黎殺到黎啦!!!好驚∼∼∼mock paper1b,剛剛用左1小時完成∼∼滿心歡喜係到hea啦...*hea下hea下諗住對答案,點知∼∼我做少左1板囉 = =''''

今日都好累啦做到...

俾表弟玩左幾粒鍾...遠端協助..= ="
佢到低知唔知我要溫書架?!

間接係灰姑娘口中知道女巫的事..好恐怖呀!!!聽住女巫鬧灰姑娘,我有d後悔叫灰姑娘去死咁...好可憐呀∼就死就死咁.*〔淚〕
好驚呀...原來..睇1個人真係唔可以睇得咁表面.*
女神變女巫....

今日學識 :
針唔〔吉〕到肉唔知痛..
試唔考到黎唔知死...*

 

<--------------------------偶是分隔線------------------------------>

鈞仔生日快樂!!!
廿歲有咩願望呀??
今次我冇打錯你個名啦..睇住msn個名黎打點會錯尼∼∼
係未好感動尼...哈哈哈∼