今日要鳴謝借過電話俾我煲同send 〔咩say豬〕的人..
阿鳳..*
阿細..*
蚊蚊..*
孫孫..*
唔該晒你地呀∼∼呵呵..*
<---------------------回到今天----------------------->
原來今日返8:30..好彩尋日有人提我姐..*
第1堂上chem..好突發咁...派上次小測的卷..*
冇溫過書....好彩合格*
考試尼家野..真係好講運氣囉∼∼上次泡陳放山埃...有邊個估到姐∼∼?邊個跟佢衰邊個囉..*
我唔想佢地focus晒係我到..都已經醒水唔出聲..點知都係俾人針對= ="
哈哈哈....下次我都係老實講好d..*
之後上n404..我好唔鍾意上n404囉∼∼有太多唔好的回憶啦...尋日先俾人提起1單....唔講我真係唔記得*
仲有呀∼n404好臭呀!!!尿味......好難頂.*
之後去唔知邊到上第2堂eng..*作文...
lunch..見到有人跳舞...睇左好耐呀∼
勁多飛野飛黎飛去呀!!!好衰∼
1隻白色蚊撞埋黎..差d俾隻蚊搶左初吻∼∼哈哈!!
唔知講開d咩..突然諗起鈞生d笑料..爆左俾丫細知...好白痴呀∼笑到佢停唔到...
鈞仔..成日笑我!!今次我1定唔笑到爛都唔收手呀..*〔奸笑ing〕
之後..買零食去拉巴食..*

今日冇咩mood溫書...傾計多...
唔知講開咩...
好似阿正話黎....
丫細話 : "但係冇位啦喎∼∼"
偶: "哈哈..咁叫佢坐後面啦∼"
蚊蚊: "哈哈...係啦..好衰呀..."
偶: "好啦..咁蚊蚊你開口啦.."
哈哈哈...之後丫細笑到成隻倉鼠咁...〔溜氣的...〕
笑死...今日丫細唔知做咩勁可愛囉∼∼轉type呀??哈哈哈....
食住野講野..〔溜氣ing...〕
笑..〔又係溜氣ing〕
今期興玩溜氣.....
仲有∼∼蚊蚊原來讀英文讀到"do..do"聲架囉∼∼好難形容∼∼哈哈...
笑料開始唔會係我身上搵到架啦...呵呵呵∼∼
見到阿正份chem...好勁呀∼∼溫咁少都咁高分∼∼
我又要學!!!以後唔溫chem啦!!!就會有100分..*
多謝阿正的糖...
其實尼粒係丫細的..我唔記得俾佢....=__="
記得聽日叫我俾你呀∼如果唔係我會以為尼粒係我的∼∼
因為唔想搭車見到某個男人..我同丫細要早走啦..*
俾佢望下就好似俾佢〔污肉〕左咁呀..=______="
真係好想插盲佢對眼....
唔鍾意俾唔識的人用咁的眼神望望望!!!!
返到home...
mammy話同我講d野....
我以為佢同我講要同daddy離婚...
原來..
佢係同我講...細佬係學校鬧老師囉∼∼
我第1句答...嘩!!咁勁呀??
講真...我有d開心囉...我細佬終於都係其他人面前表現邪惡的1面啦∼∼終於唔做門口狗啦∼∼〔感動ing〕
但係我開心得太早啦∼∼
原來我細佬係俾人屈囉!!
佢有個fd係佢背後篤背脊...係補習老師面前講大話∼∼作野屈我細佬..
補習老師就同我阿媽講..*
跟住到我阿媽發癲....
呆晒....成班大人俾個細佬玩囉..*
可笑吧?! |