°×.*`。StaR\"_BloG\"」
starlife
暱稱: °*[*"__小星...]]▋*"
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-03
2010-01-26
2009-11-12
2009-07-26
文章分類
全部 (218)
"音樂.x (9)
日記 (204)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
蟲世界
""牛丸@XanGa...
++鬼妹仔++
*.小楓.*
Goosie
小to
余同學
陳同學
楓之天空
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
心愛連結
Avril Lavigne Home Avril Lavigne JIROstar :.Rainie Studio.: Ariel
2007 年 4 月 24 日  星期二   晴天


生日快樂...* 分類: 日記

zoie....
zoie...

生日快樂生日快樂∼∼
祝你心想事成∼想要個樣有個樣...yeah∼

 

阿葉阿葉....
生日快樂生日快樂∼∼
嘿嘿...
唔聽我講想係車到開黎睇...冇咁易∼
都係牛丸最醒..yeah∼

 



2007 年 4 月 23 日  星期一   晴天


點解...* 分類: 日記

今日唔知做咩...*可能又遲到啦...加上聽唔到電話〔真係聽唔到∼係我的錯.〕...見到丫細打黎語氣唔係咁好,就知道出左事,同佢講sorry之前佢已經cut左我線...唉∼鬼叫自己又遲到咩..抵死!!

我係未聽力衰退緊呀??聽得mp3多??點解成日聽唔到電話響?都唔係第1次啦∼∼

平時我遲到丫細都唔會咁..我知道你1定發生左d事的....雖然唔知咩事,但係你想發洩或者想搵人傾的時候可以隨時搵我喔....

去士多買朱古力...汗爆囉..俾個收錢的問返幾多錢..而且我地講咩價錢佢都信喎!!!

多謝丫細的m&m喔...〔大心〕
DSC00865  

winnie堂好悶呀∼∼做ex.做到死左....之後winnie叫左bear個組出黎講answer....
死啦死啦...而家見到佢就好想笑..〔那花1定不是真的〕,〔為什麼要跟竹子你1樣〕,〔我不要〕<<<普通話tone
哈哈哈.....我同丫細係咁笑到停唔到呀...想點呀?!

我想諗個方法忘記佢..哈哈哈...*笑到....

上堂時丫細講左d野俾我知...我好驚訝∼
不過諗返轉頭,其實都唔係冇可能姐...佢的而且確係1個高手.*

落堂俾阿ho玩左野∼∼好樣衰∼我以為係有虫上身呀∼∼
阿ho!!!終有1日我會報仇架...嘩卡卡卡卡..*

之後放學見到甘sir..好彩佢提下我要買野咋...我真係唔記得左∼∼唔該晒..如果唔記得買∼聽日定俾人鬧啦∼∼

之後去禾輋買野食...
DSC00866<<<好得意呀∼尼3粒野..*

陪蚊蚊去city買裙...佢初頭話〔想去沙田買平野〕..我同丫細聽到當堂o左...
1野彈出黎 "乜沙田有平野架咩?? "
kt: "希∼∼對蚊蚊黎講沙田d野算平架啦.."
諗諗下...kt又岩喎∼

去左好多間名牌店睇....唔知點解我1d興趣都冇...可能覺得個款唔得啦.我覺得*
蚊蚊.....哈哈∼∼算啦.有錢洗得起嘅∼∼
不過唔怪得佢架∼∼可能佢由細到大都未見過平野,又可能係佢daddy,mammy唔俾佢買平野尼,又可能佢冇行過d價錢低少少的細商場姐....
所以唔知咩叫平野好正常姐∼∼
我都係中二定中三d fd叫我去mk我先知咩叫平咋∼∼

去許留山買野食...諗左好耐...最後食左個唔知咩咩咩...d燕窩同芒果好好味...唔算好難食嘅∼∼只係成碗野冇咩味姐....

返屋企...又俾我撞到阿葉...佢話佢剪左頭髮∼我覺得冇分別姐...可能佢戴左帽啦∼
見到一對情侶鬧交呀!! live show∼好想知佢地嘈咩呀∼

晚上...老豆話要借錢俾人.阿媽唔想...開戰.*又1對live show...*今次我唔想知道佢地嘈咩...點解要俾我知?!?!
我調停反而俾人鬧返轉頭...
好!!我以後唔出聲囉..之前又叫我唔好收收埋埋!!!

大人!!你地到低想點呀?!〔大叫〕

 



2007 年 4 月 22 日  星期日   晴天


會考開始...* 分類: 日記

聽日是ce考電腦的日子....
係陳黃算是第1日開始考試的日子吧∼∼

各位同學仔加油呀!!!〔大叫〕

 



2007 年 4 月 21 日  星期六   晴天


訓..* 分類: 日記

火爆...打左1粒鍾的xg冇左...

今日reading test...no feeling..之後上到去見到咁多人,黎料啦...係咁捉住katy隻手,係咁跳.....

入到去見到mrs. daniel.笑死囉佢d行為.*忍唔到...*〔other....o-t-h-e-r,o唔ok??〕
哈哈哈

有半小時剩...好驚喎∼∼1定有事發生..係咁睇自己有冇做少左...

之後1放丫細就暴走....差d追唔切∼∼
原來約左小可睇〔刺青〕....
上車丫細問我:" 點解你唔睇刺青呀??"
偶: " 係喎∼點解我唔睇呀?? "

跟住我就join左佢地睇啦....勁即興∼

見到小可...3個紅鞋....
b85282413  紅鞋萬歲!!

刺青...........
好文藝feel,可能我唔係文藝人啦...有d睇唔明∼
劇情麻麻地....
不過我都係為左睇rainie,
佢都冇令我失望∼∼勁好戲∼
見到有個人好似jacob...把聲又似∼∼笑死....
每次佢出場到忍唔住偷笑...嘈親人.*哈哈

我發現全場都係女仔....好似只有3個男仔...可能個d都唔係男他黎添呀.*

睇完覺得好對甘sir唔住呀∼哈哈..叫佢唔好去玩但係自己就去玩..*都係返屋企好d..*

係床到打打下機訓左∼訓到8:30..好舒服呀∼∼爽.*不過訓醒之後好頭痛呀...可能係洗完頭即刻訓...*

daddy話叫左我好多次都唔醒...
偶:咁你係未好驚尼..叫極都唔醒
d:咁又唔係第1次∼你次次都叫唔醒架啦∼∼
汗......

從老豆到聽到個消息...阿媽買左psp囉..= ="老豆問我開唔問心..
我好無奈咁講.....
〔你地點解要咁做呀??〕<<好似好衰咁.1野打沉左佢

對nds同psp冇興趣.....係唔可以有興趣呀∼∼1有興趣就死硬呀∼只係玩唔讀書..*

希望...以後的日子.我可以把持得住啦....淚∼

 

*見到avril lavigne的cutie呀∼〔好閃亮〕買唔買好尼∼定係等下先尼∼

 



2007 年 4 月 20 日  星期五   晴天


20號...* 分類: 日記

星期五啦...*終於捱到啦....

不過∼∼3個鍾eng..係咁做reading....好累呀∼∼累到唔想再用個腦..*winnie叫我地去早餐會....其實係冇人陪佢去先叫我地陪佢囉∼∼哈哈哈......
轉房時係咁叫毛毛去...我覺得佢係覺得叫到毛毛去的話..我地就會去..*毛毛有隊長feel丫麻....哈哈哈

lunch...佢地去買波子汽水∼∼好懷念呀∼不過我以為係玻璃樽來的...點知而家d波子汽水已經係膠樽啦...

其實我又唔係飲左汽水會死..只係由細到大都唔好姐∼∼所以唔使就我喎∼∼哈哈...下次飲汽水記得預埋我呀∼
DSC00857  

DSC00858<<<乾杯!!!

之後佢地用熱水1諗住整溶個樽拎粒波子出黎...絕對係整〔溶〕前整〔溶〕後...
DSC00860  

bn堂∼∼dict....唔記得晒d字囉我...唔知點解聽唔明佢講的eng...就好緊張..唔記得晒lu∼哈哈哈.....

電腦test...去陪坐.....好早走得∼
去city hea...之後佢地走∼∼同毛毛落火車站hea...我想知坐頭等要幾錢呀??
點解我見唔到人cheak票的??
點解有個鍾計住每部車停站停幾耐嘅??
點解得1個站長咁少的??但係火車咁長喎∼∼1個唔夠睇架喎∼∼
點解部車走的時候,我跟住佢1齊行,會有想跌落去的感覺的說??
點解火車站冇冷氣的??

睇住1部又1部車走∼∼用左半小時..個站長好奇怪咁望住我地...哈哈哈∼∼未見過人地係車站hea嗎???

之後去筲箕灣〔撼〕表妹的滿月酒...唔該晒家偉借部nds俾我玩足成日喎∼∼〔閃閃眼〕
我抱左bb啦..抱住bb尼...我有好幸福呀∼〔母愛發作嗎?!= ="〕好可愛呀佢∼∼不過唔可以抱咁耐....因為我隻手頂唔順∼∼哈哈...*
DSC00863  

有冇bb可以俾我抱???我想抱呀∼∼

 

尼排唔該晒甘sir幫我proofreading..*