今日唔知做咩...*可能又遲到啦...加上聽唔到電話〔真係聽唔到∼係我的錯. 〕...見到丫細打黎語氣唔係咁好,就知道出左事,同佢講sorry之前佢已經cut左我線...唉∼鬼叫自己又遲到咩..抵死!!
我係未聽力衰退緊呀??聽得mp3多??點解成日聽唔到電話響?都唔係第1次啦∼∼
平時我遲到丫細都唔會咁..我知道你1定發生左d事的....雖然唔知咩事,但係你想發洩或者想搵人傾的時候可以隨時搵我喔....
去士多買朱古力...汗爆囉..俾個收錢的問返幾多錢..而且我地講咩價錢佢都信喎!!!
多謝丫細的m&m喔...〔大心〕
winnie堂好悶呀∼∼做ex.做到死左....之後winnie叫左bear個組出黎講answer....
死啦死啦...而家見到佢就好想笑..〔那花1定不是真的〕,〔為什麼要跟竹子你1樣〕,〔我不要〕<<<普通話tone
哈哈哈.....我同丫細係咁笑到停唔到呀...想點呀?!
我想諗個方法忘記佢..哈哈哈...*笑到....
上堂時丫細講左d野俾我知...我好驚訝∼
不過諗返轉頭,其實都唔係冇可能姐...佢的而且確係1個高手.*
落堂俾阿ho玩左野∼∼好樣衰∼我以為係有虫上身呀∼∼
阿ho!!!終有1日我會報仇架...嘩卡卡卡卡..*
之後放學見到甘sir..好彩佢提下我要買野咋...我真係唔記得左∼∼唔該晒.. 如果唔記得買∼聽日定俾人鬧啦∼∼
之後去禾輋買野食...
<<<好得意呀∼尼3粒野..*
陪蚊蚊去city買裙...佢初頭話〔想去沙田買平野〕..我同丫細聽到當堂o左...
1野彈出黎 "乜沙田有平野架咩?? "
kt: "希∼∼對蚊蚊黎講沙田d野算平架啦.."
諗諗下...kt又岩喎∼
去左好多間名牌店睇....唔知點解我1d興趣都冇...可能覺得個款唔得啦.我覺得*
蚊蚊.....哈哈∼∼算啦.有錢洗得起嘅∼∼
不過唔怪得佢架∼∼可能佢由細到大都未見過平野,又可能係佢daddy,mammy唔俾佢買平野尼,又可能佢冇行過d價錢低少少的細商場姐....
所以唔知咩叫平野好正常姐∼∼
我都係中二定中三d fd叫我去mk我先知咩叫平咋∼∼
去許留山買野食...諗左好耐...最後食左個唔知咩咩咩...d燕窩同芒果好好味...唔算好難食嘅∼∼只係成碗野冇咩味姐....
返屋企...又俾我撞到阿葉...佢話佢剪左頭髮∼我覺得冇分別姐...可能佢戴左帽啦∼
見到一對情侶鬧交呀!! live show∼好想知佢地嘈咩呀∼
晚上...老豆話要借錢俾人.阿媽唔想...開戰.*又1對live show...*今次我唔想知道佢地嘈咩...點解要俾我知?!?!
我調停反而俾人鬧返轉頭...
好!!我以後唔出聲囉..之前又叫我唔好收收埋埋!!!
大人!!你地到低想點呀?!〔大叫〕
|