\'°*°*★ siu莎樽`_,.]

不一定每天為你注滿沙..\'
*..至少可希望留下莎的心

starsuet
暱稱: 小莎★*..﹒
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
虛偽..*
想愛不相愛...*
心情很壞.."
i lost my way.."
分身術..."
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 3
今日人氣: 0
累積人氣: 467
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天



 

心情很壞.." 鬱悶

心情很壞..."點解往往我付出比別人多..個成果始終都係比人少..???
係資質既問題..定係我始終付出既都係未夠多...????
我好後悔..點解自己英文基礎會咁差..數學會咁差..???
明明我小學英文都好好...數學由小五開始差..但都未至於依家咁..!
究竟係我自欺欺人..定係我根本唔適合讀到F.4或呢間學校??
心中百萬個問題...有誰明白..""??
面上虛假的笑容常掛在..何時何地真正快樂..感動過?
我早說了16歲的人生..面對一定比15歲多.."
依家我所面對的..正正是人生的第1個難題..出路...
以後的人生..是借著呢個難關去決定.."
我相信依家我所要選擇的是轉變.."
只有轉變..先能夠跨過呢1關.."
我1定要有大進步..因為我知道上帝陪我行呢條路.."
仲有我相信自己不比人差...*
身邊的人1定會支持我..."
我要支持落去...我係唔會放棄.."
就算遇著的困難比別人多..也不願意放下自己的鬥志..!!
p.s.各位fd子..千祈唔好give up..為左1個exam就give up.."
     你的未來..必定會更難過.."
     開懷面對..總比懊惱面對好..."神必陪在我們身邊.."
心情轉變好左d既小莎上>3<"

刊登時間:2007-01-25 08:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]