\'°*°*★ siu莎樽`_,.]

不一定每天為你注滿沙..\'
*..至少可希望留下莎的心

starsuet
暱稱: 小莎★*..﹒
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
虛偽..*
想愛不相愛...*
心情很壞.."
i lost my way.."
分身術..."
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 3
今日人氣: 1
累積人氣: 470
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 2007 年 1 月 24 日  星期三   陰天



 

i lost my way.."

又好多日冇打啦.."原因有:
-考試..溫書大過天..*
-冇心情...唔想打..*
-冇咩好打..*
上述原因皆屬本人問題,與他人冇關。=]
經過半個月之後..發生的事實在多..
我的中四的第1個exam..*
我的16歲生日..*
我與好友的冷靜期..*
exam派paper..*
07年1月又就快過啦.."仲有11個月又到下1年..
時間總是不動聲色..過1會又過左1秒.."
唉...07年首月的心情..不大好..飄浮於低落.."
幾時先好番呢=-="人地生理..我心理..*
有誰可help我..我的迷茫.."
唯有祈禱啦..."我的天父一定可以幫助我...*=)
仲有日日聽下身邊同學們的gag與爛gag..
自己再搞下..都可以當1件樂事.."
不想回頭...過去的我令我失望..唯有再展望未來.."
p.s.你要冷靜..我可以讓你冷靜下來.."
      但希望你唔好再執著於誰錯誰對.."
      要冷靜的不是友情..是你內心在想的.."
      祈望你的目光可以不只在你身上.."
      可以放在每1個身邊的人身上.."
      要說的..都說了..我從來沒有怪你..但都祈望你改變.."
      當你要傾訴..我仍願意當你的聆聽者..*
失落的小莎上

刊登時間:2007-01-24 08:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]