| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 1 月 24 日 星期三  |
|
i lost my way.." |
|
又好多日冇打啦.."原因有:
-考試..溫書大過天..*
-冇心情...唔想打..*
-冇咩好打..*
上述原因皆屬本人問題,與他人冇關。=]
經過半個月之後..發生的事實在多..
我的中四的第1個exam..*
我的16歲生日..*
我與好友的冷靜期..*
exam派paper..*
07年1月又就快過啦.."仲有11個月又到下1年..
時間總是不動聲色..過1會又過左1秒.."
唉...07年首月的心情..不大好..飄浮於低落.."
幾時先好番呢=-="人地生理..我心理..*
有誰可help我..我的迷茫.."
唯有祈禱啦..."我的天父一定可以幫助我...*=)
仲有日日聽下身邊同學們的gag與爛gag..
自己再搞下..都可以當1件樂事.."
不想回頭...過去的我令我失望..唯有再展望未來.."
p.s.你要冷靜..我可以讓你冷靜下來.."
但希望你唔好再執著於誰錯誰對.."
要冷靜的不是友情..是你內心在想的.."
祈望你的目光可以不只在你身上.."
可以放在每1個身邊的人身上.."
要說的..都說了..我從來沒有怪你..但都祈望你改變.."
當你要傾訴..我仍願意當你的聆聽者..*
失落的小莎上
|
|
| 刊登時間:2007-01-24 08:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|