| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 1 月 6 日 星期六  |
|
之前幾日.."  |
|
n日冇打日記添..*有冇掛住我牙.."??HeHe..講笑..*
1-1-07...*
講番1月1日先.."o個日同ba`ma`去左親戚到食飯.."好飽..~
期間同一個小學1年級既妹妹玩.."覺得自己似1個老師.."有d驚=-="
咁同時1月1日又o係1年1度叱吒..緊係帶埋部收音機啦.."呵呵.."
走o個陣o係車度聽.."岩岩到EO2攞獎.."之後知道左joey攞銀.."算啦..*
佢次次拍劇的話..個結果都會係咁-=-"阿詩都係有實力既.."心服口服=]*
返到屋企.."開電視..咁岩到joey既華麗邂逅攞獎..'真好=P"
沖完涼..繼續睇..2點幾先訓..**無線很9..CUT左勁多=-=""
2-1-07...*
呢日冇咩特別..因為個個都返學..*悶..!!
下午幫Ba`交租..同埋去左2毫子影印8本閱讀報告cover..*
原本諗住返黎做功課..始終都係唔得..因為冇心機..**
最後1日玩lu..*都係冇做過咩..""
3-1-07..."
返學之前最後1日..緊係做功課啦.."
狂風掃落葉.."熾明哥玩o野..一次過俾勁多..*
7本200字閱讀報告,1本800字閱讀報告,作文500字,單元習作2課.."死左1日先做.."
搞到geog要做係書度=-="..結果..續!!!
呢晚搞到2點幾先..5點幾起身.."
4-1-07.."返學日..
續..呢日頭兩堂geog..原來要寫係簿到..當hw交..結果死左..
唔敢即堂講..lunch同佢講&記手冊..><"人生中第3-4次.."我唔可以再多1次或以上..!!
小息之後.."繼續上堂..!!
英文..講gramma..P.E.教打golf..*幾好玩=)中史...講返之前篇文..有8分..中等.."
lunch.."搵個老師時..very nervous!!!因為佢好惡..""但之後又冇咩.."第2日交番俾佢...*
該唔晒cl陪我..**!!!>3<"
lunch之後.."上堂.."
中文..講口試.."第2日先到我.."數學x2非常留心..繼續係log..*都幾好計..^^
放學.."
冇人陪..獨自歸家..再看"我們這1家"...!!勁好睇..個媽最勁!haha..*
之後訓左陣..沖涼.."再做geog..做到12點幾先訓=-="
5-1-07.."返學翌日.."
geog堂..交功課..學埋地球結構..同埋有咩板塊.."咁就完左上學期既geog堂..!
數學堂..繼續log..唔係blog.."都明..期待下堂..*教上年份mc paper!!
小息.."好凍.."陪牙漫落F.1個層..*又被人叫大雪球..""唉.."冇唔開心既.."
(起碼都會記得我呀嗎..keke)
完左之後上堂.."
中文..小組討論..首論發言.."但唔係我..當尊尼讀緊個陣..因為jazz肚太痛要早退.."
所以我要陪佢落medicalRM..同埋幫佢早退.."等到中文堂完先通知到佢阿哥接佢.."
上番去幫佢執書包.."落到佢見到佢真係好辛苦..希望佢冇事啦.."
緊住番上去上econ..好左冇miss堂..因為就考試..仲講緊新o野.."唔可以miss架.!!
ok明啦..供應彈性.."仲要openbook quiz..都ok..勉強攞滿分..'
lunch...back hm wif luv 漫.."back school wif 漫2.."
返到去幫佢收錢..for 敏婷洗禮禮物..!!唔夠10分鐘收完.."
完左又上堂.."
Engx2..講gramma+SBA考試6-1-07..gramma明同埋有留心聽..sba就..
class asb.陸sir講考試時幫我地book classRM溫書..當然要到啦..!"
放學.."
去4A等小靚+中文口試(朗讀)..4:24-4:29.."溼,唔識讀..應該被人扣左分><"
返到去岩岩好..*走得..1行4人去ella買大口仔公仔俾man婷.."
原本$200..之後因為vip可以續埋期..95折..$180可以買多朵花加3塊幾.."抵!!
之後搵卡..搵左勁耐..結果用結婚卡..xp"希望冇嚇親佢啦..!!
之後番家..沖完涼.."search下中史點答同溫..!緊住睇左陣"明日之後"就訓啦.."
p.s.開始病病地.."要保重身體同埋祈禱..考試唔可以病.."
仲有呢篇係咪好長呢..??已經濃縮啦..5日喎..hehe.."
完!!
|
|
| 刊登時間:2007-01-06 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|