呢兩日發生左好多事....
唔想講琴日發生過咩事..
不過我會記住呢一日
你好黑人憎呀 我憎死你呀!!!!!!!!!!!!!!!!!
琴日係fd屋企左陣.....
玩左鋪188.....我玩到 f 啦 不過係bad
可能果時嬲得濟....痴左線
呢兩日返學...無聊
都係放早.....搞埋d白痴既開學野
黎左好多新老師呀.....
班主住都係miss
一個係新黎既miss Yeung
一個係miss Lo
今年教我既8個老師 我好似淨係3個
今年我要好好讀書.....唔會再好似上年咁
奸爸爹!!!!
仲有...我發現有一個人都會成日黎我日記睇
你係邊個呀.....得閒可以留下言嫁
我已經留意左你好耐啦....有時一日黎睇兩次><!!!!!
|