琴晚收工差唔多1點....
嘩..勁肚餓lo
又趕唔到尾班車......><!!!!
三條友太肚餓..之後去<車仔麵>食車仔麵
小辣都辣死人...= =
食完野2點幾~~~
跟住三條友行路返屋企....
真係夠晒無聊..有的士唔搭要行路
返到屋企3點啦..訓教
今日8點起身
沖良..換3
未夠9點就俾小強打黎崔我出門口
之後好快就出左門口啦 去bbq ~^^~
勁眼訓呀
上左車就開始訓教......訓到落車
落車果陣條頸勁痛
到左bbq場....bbq..
都唔知d食物俾我地燒緊定係我地俾太陽燒緊
熱到爆炸......又悶wo....仲要50$....算,,當自己黑仔
係小食亨食雪條....8獎..再食過..9獎= =
算,,唔食.....悶到5點...包包個姑丈黎接我地走
送左我地去9龍塘...
搭返mtr返屋企......咁就過左白痴既一日= =
你.....不要出現在我的腦海...可以嗎
|