好耐冇打日記啦><!!
今日9點醒左...之後玩左陣電腦..
玩到11點幾..食飯
12點幾執野準備出去
今日約左包包,,小強,,齊齊去睇戲
本來諗住睇 "不能說的秘密"
但因為得我地4個男仔去睇埋呢d戲wakaka
所以唔睇呢套
2點到到左朗豪坊
買左飛..16:35先開始睇
咁我地就去行左陣先啦
買左件tee同背心外套......好低呀..一件60一件40 kaka
反返戲院睇lu.......一般啦 唔算太好睇
睇完haha..我地又去埋荷里活
係BGW買左個袋加多件3..唔錯
原價329$加175$...= =
折左都係353$好開心呀
個售貨員kimmy好得意呀....haha
8點去食野......黑店呀..有隻野係面到
白痴嫁 即刻唔食= =飲晒成技可樂
8點半到家姐打黎叫我快d返屋企^^
咁我就好乖咁返去啦
我即刻show晒我d戰利品俾佢地睇wakaka
之後家姐羅左個蛋糕出黎
係到諗邊個生日= =
原來係俾我嫁><'''補返我之前既生日
遲左兩個幾月...不過算啦~^^~
人生第一個蛋糕呀,,,,第一次切蛋糕
家姐,,家姐男朋友....仲有媽媽
唱左生日歌俾我聽
許左個願..但我冇許到
因為我知道就算許左
我既願望都唔會實現......
依家既我只係想一個人好好繼續生活落去
三個月零十二日......
加油好好努力忘記你!!!!!!!!
think you my parents!!!!!!!!!!!!!!><
|