今日好想喊....但我冇喊到
好想有人為我分擔下
但我始終都冇同人講
好辛苦呀......
掛念卻無補於是
MSN總是忙碌..離開
係唔係想避開我呀
好想死 呢個世界冇人會再關心我
我係唔係唔應該係呢個世界上
冷淡 真係令人很難受
唔想做人........................
我 愛你.......